Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ο Χάρης Ρώμας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΕΓΩ!Weekly» εξομολογήθηκε αν κάποιοι άνθρωποι βρίσκονταν κοντά του για να επωφεληθούν από εκείνον και παράλληλα μίλησε για το πόσο ο έρωτας τον άλλαξε.

Πιο συγκεκριμένα, στο αν υπήρξαν άνθρωποι που βρίσκονταν κοντά το για να τους βάλει, όπως, για παράδειγμα, στο θέατρο, ο ηθοποιός εξήγησε πως δεν θα άφηνε πότε να συμβεί κάτι τέτοιο.

«Αυτό το απέφυγα. Ποτέ δεν θα άφηνα να συμβεί κάτι τέτοιο γιατί θα με πρόσβαλε ως άντρα – και εγώ ως άντρας υπήρξα πολύ πετυχημένος γκόμενος».

Ενώ, ο Χάρης Ρώμας, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σχέση που είχε τέσσερα χρόνια και τον άλλαξε και αισθάνθηκε πως πρέπει να μείνει εκεί.

«Εγώ άλλαξα. Τα τέσσερα τελευταία χρόνια που έχω μία μεγάλη σχέση, αισθάνθηκα ότι πρέπει να μείνω εκεί. Και επειδή βρέθηκε το έτερον ήμισυ, αλλά και γιατί ήμουν προετοιμασμένος ως άνθρωπος για να αποδεχτώ μια τέτοια δέσμευση. Έχω κάνει μεγάλες σχέσεις. Επειδή ήταν μεγάλοι έρωτες, είχαν επίπονο τέλος», δήλωσε ο ηθοποιός.

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!