Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Πρωταγωνίστρια ενός απίστευτου περιστατικού έγινε η ηθοποιός Ντάνιελ Γουάτς, η οποία συνελήφθη καθώς αστυνομικοί την  πέρασαν για ιερόδουλη.

Ολα ξεκίνησαν όταν η ηθοποιός αντάλλαξε μερικά φιλιά με τον σύζυγό της Μπράιαν Τζέιμς κατά τη διάρκεια βόλτας τους στο Λος Αντζελες.

Τα... φιλιά κίνησαν την υποψία αστυνομικών που έτυχε να περνούν από την περιοχή και αμέσως πλησίασαν την ηθοποιό και της ζήτησαν να τους δείξει την ταυτότητά της. Μάλιστα της πέρασαν και χειροπέδες καθώς ήταν σίγουροι ότι πρόκειται για ιερόδουλη.
Η Γουάτς έγραψε στη σελίδα της στο Facebook: «Σήμερα ήμουν δεμένη με χειροπέδες από 2 αστυνομικούς από το Αστυνομικό Τμήμα Studio City μετά την άρνησή μου να συμφωνήσω ότι είχα κάνει κάτι λάθος, επειδή φίλησα τον άνδρα μου σε δημόσιο χώρο»

«Μιλούσα με τον πατέρα μου στο κινητό μου. Ηξερα ότι δεν είχα κάνει τίποτα λάθος, ότι δεν έβλαψα κανέναν, οπότε έφυγα. Λίγα λεπτά αργότερα και ενώ μιλούσα ακόμα με τον πατέρα μου, 2άλλοι αστυνομικοί με πλησίασαν και μου πέρασαν χειροπέδες. Ενώ καθόμουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου της αστυνομίας, θυμήθηκα τις αμέτρητες φορές που ο πατέρας μου ήρθε σπίτι απογοητευμένος ή ταπεινωμένος από τους αστυνομικούς, χωρίς να έχει κάνει κάτι. Πλημμύρισα με οργή, θυμό και απογοήτευση και άρχισαν να τρέχουν τα μάτια μου. Τα δάκρυα που κλαίω είναι για μια χώρα που αυτοαποκαλείται« η γη των ελεύθερων και το σπίτι των γενναίων.»

Ο σύζυγός της δημοσίευσε επίσης στη σελίδα του στο Facebook ότι πίστευε ότι το πρόσωπο που κάλεσε την αστυνομία έκανε καταγγελία ότι το ζευγάρι ήταν ιερόδουλη και πελάτης.

«Από τις ερωτήσεις που μου έκαναν, όσο η Ντανιέλ ήταν στο τηλέφωνό της με τον πατέρα της, θα μπορούσα να πω ότι όποιος κάλεσε την αστυνομία είδε ένα έγχρωμο κορίτσι να φιλάει ένα λευκό αγόρι και θεώρησε ότι είμασταν ιερόδουλη και πελάτης. Πώς τους ήρθε; Λόγω της προηγούμενης εμπειρίας μου με το νόμο, έδωσα την ταυτότητα μου γνωρίζοντας ότι δεν έκανα τίποτα λάθος και όταν ζήτησαν στη Ντανιέλ να δώσει τη δική της, εκείνη αρνήθηκε, διότι δεν είχαν κανένα δικαίωμα να της κάνουν εξακρίβωση. Έτσι της έβαλαν χειροπέδες και την έριξαν στο πίσω μέρος του περιπολικού και οι χειροπέδες τις έκοψαν τον καρπό».

http://www.iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!