Κάθε φορά που οδηγώ ένα μοντέλο της Skoda σκέπτομαι πόσο τυχερή είναι αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία.
Από τότε που δέθηκε στο άρμα του γκρουπ VW, παρουσιάζει ανοδική πορεία σε όλους τους δείκτες.
Το Skoda Rapid Spaceback που οδήγησα για μεγάλο χρονικό διάστημα, μου άφησε θετικές εντυπώσεις και το θεωρώ μία από τις καλύτερες επιλογές της μικρομεσαίας κατηγορίας χάτσμπακ, γιατί συνδυάζει την άριστη σχέση τιμής/ προϊόντος/ εξοπλισμού με όλο το πακέτο που έχουν οι κατασκευές γερμανικών προδιαγραφών.
Ενα σημείο που θέλω να τονίσω είναι η μεγάλη γυάλινη φιμέ οροφή, η οποία εκτείνεται μέχρι την πίσω πόρτα. Αναβαθμίζει την ευχάριστη αίσθηση που σου δίνει ο φροντισμένος εσωτερικός χώρος.
Οι ευμεγέθεις διατάσεις της (1,713Χ1,115 εκ.) δημιουργούν ένα παράθυρο στον ουρανό, έκτασης 1,98 τ.μ.! Η σχεδίαση και η κατασκευή της έγινε με τα αυστηρά γερμανικά στάνταρ, τα οποία εξασφαλίζουν αντοχή και αξιοπιστία.
Διαπίστωσα όμως ότι τα ίδια στάνταρ ακολουθήθηκαν σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου. Το κλείσιμο της πόρτας γίνεται με άψογο τρόπο.
Η στιβαρή αίσθηση που φθάνει στα χέρια σου από το τιμόνι διατηρείται και στις υψηλές ταχύτητες. Νιώθεις ότι οδηγείς ένα κόμπακτ αυτοκίνητο, ικανό να σε μεταφέρει με ασφάλεια. Υπακούει στις εντολές σου.
Η άνεση είναι σε άλλο επίπεδο γιατί διαθέτει μεγάλους και εργονομικούς χώρους, σήμα κατατεθέν της μάρκας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του(415-1.380 λίτρα).
Η πρακτικότητα σε υψηλά επίπεδα, χάρη στα πολυάριθμα SimplyClever χαρακτηριστικά.
Η μάρκα εξασφάλισε υψηλά ποσοστά ασφαλείας. Στάνταρ 8 αερόσακοι, σύστημα ελέγχου ηλεκτρονικής ευστάθειας ESC κ.ά.
Δεν μετάνιωσα που επέλεξα τη βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 105 ίππων, γιατί απόλαυσα τη ραφιναρισμένη λειτουργία του βραβευμένου μοτέρ.
Επίσης, όταν ήρθε η ώρα του ανεφοδιασμού μέτρησα τη μέση κατανάλωση, που ήταν μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Πριν αποφασίσετε για το είδος του καυσίμου (βενζίνη ή ντίζελ) μετρήστε τις παραμέτρους των χιλιομέτρων και του κόστους χρήσης.
Τα ντίζελ εξακολουθούν να μην είναι πανάκεια.
Εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ., τέλη κυκλοφορίας 137,5 ευρώ. Από 13.150 ευρώ, με 1.2 86 ίππων 12.350 ευρώ.
real.gr
Από τότε που δέθηκε στο άρμα του γκρουπ VW, παρουσιάζει ανοδική πορεία σε όλους τους δείκτες.
Το Skoda Rapid Spaceback που οδήγησα για μεγάλο χρονικό διάστημα, μου άφησε θετικές εντυπώσεις και το θεωρώ μία από τις καλύτερες επιλογές της μικρομεσαίας κατηγορίας χάτσμπακ, γιατί συνδυάζει την άριστη σχέση τιμής/ προϊόντος/ εξοπλισμού με όλο το πακέτο που έχουν οι κατασκευές γερμανικών προδιαγραφών.
Ενα σημείο που θέλω να τονίσω είναι η μεγάλη γυάλινη φιμέ οροφή, η οποία εκτείνεται μέχρι την πίσω πόρτα. Αναβαθμίζει την ευχάριστη αίσθηση που σου δίνει ο φροντισμένος εσωτερικός χώρος.
Οι ευμεγέθεις διατάσεις της (1,713Χ1,115 εκ.) δημιουργούν ένα παράθυρο στον ουρανό, έκτασης 1,98 τ.μ.! Η σχεδίαση και η κατασκευή της έγινε με τα αυστηρά γερμανικά στάνταρ, τα οποία εξασφαλίζουν αντοχή και αξιοπιστία.
Διαπίστωσα όμως ότι τα ίδια στάνταρ ακολουθήθηκαν σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου. Το κλείσιμο της πόρτας γίνεται με άψογο τρόπο.
Η στιβαρή αίσθηση που φθάνει στα χέρια σου από το τιμόνι διατηρείται και στις υψηλές ταχύτητες. Νιώθεις ότι οδηγείς ένα κόμπακτ αυτοκίνητο, ικανό να σε μεταφέρει με ασφάλεια. Υπακούει στις εντολές σου.
Η άνεση είναι σε άλλο επίπεδο γιατί διαθέτει μεγάλους και εργονομικούς χώρους, σήμα κατατεθέν της μάρκας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του(415-1.380 λίτρα).
Η πρακτικότητα σε υψηλά επίπεδα, χάρη στα πολυάριθμα SimplyClever χαρακτηριστικά.
Η μάρκα εξασφάλισε υψηλά ποσοστά ασφαλείας. Στάνταρ 8 αερόσακοι, σύστημα ελέγχου ηλεκτρονικής ευστάθειας ESC κ.ά.
Δεν μετάνιωσα που επέλεξα τη βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 105 ίππων, γιατί απόλαυσα τη ραφιναρισμένη λειτουργία του βραβευμένου μοτέρ.
Επίσης, όταν ήρθε η ώρα του ανεφοδιασμού μέτρησα τη μέση κατανάλωση, που ήταν μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Πριν αποφασίσετε για το είδος του καυσίμου (βενζίνη ή ντίζελ) μετρήστε τις παραμέτρους των χιλιομέτρων και του κόστους χρήσης.
Τα ντίζελ εξακολουθούν να μην είναι πανάκεια.
Εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ., τέλη κυκλοφορίας 137,5 ευρώ. Από 13.150 ευρώ, με 1.2 86 ίππων 12.350 ευρώ.
real.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου