Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Στις αρχές Ιανουαρίου αναμένεται να γίνει γνωστό το όνομα του καλύτερου ποδοσφαιριστή για το 2013, σύμφωνα με την FIFA και το γαλλικό περιοδικό «France Football». 


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όμως, βραβεύτηκε στο Ντουμπάι, στο πλαίσιο της τέταρτης έκδοσης των «Globe Soccer Award», στην γιορτή των αστέρων του ποδοσφαίρου στα Εμιράτα. 

Τη φετινή χρονιά ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός κατάφερε να πετύχει 69 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, αποδεικνύοντας πως κάθε χρόνο γίνεται καλύτερος και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από τους ανθρώπους της εκδήλωσης. 

«Προσπαθώ συνέχεια να βελτιώνομαι και να πετυχαίνω τους νέους στόχους που θέτω», τόνισε ο 28χρονος άσος και συνέχισε, λέγοντας ένα αστείο: «Θέλω να βελτιώσω το σημάδι μου στο… γκολφ! Μοιάζει σα να πετυχαίνεις γκολ και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει». 

Όσον αφορά την προσπάθεια της εθνικής του ομάδας στο επερχόμενο Μουντιάλ, τόνισε: «Θα κοιτάξουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Πρώτος μας στόχος είναι να προκριθούμε στην επόμενη φάση της διοργάνωσης». 

Ερωτηθείς για τον αγαπημένο του παίκτη, απάντησε: «Εκτός από εμένα;» και συνέχισε: «Έχω έναν αγαπημένο παίκτη. Στην Ευρώπη και στον κόσμο, υπάρχει γενικώς εξαιρετικοί ποδοσφαιριστές. Μου αρέσει να παίζω με σπουδαίους παίκτες, όπως γίνεται στην εθνική μου ομάδα και στη Ρεάλ Μαδρίτης. Επίσης, μου αρέσει να αντιμετωπίζω καλούς παίκτες». 

Πηγή: sport-fm.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!