Τετάρτη 1 Απριλίου 2020





Οργή προκάλεσε στα social media το tweet του δισεκατομμυριούχου Ντέιβιντ Γκέφεν, ο οποίος επικροτεί την κοινωνική απομόνωση απέναντι στον κορωνοϊό.

Ο δισεκατομμυριούχος (με περιουσία 9 δις σύμφωνα με τη λίστα του Bloomberg) επέλεξε ν’ απομονωθεί στο γιοτ του, στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Γρεναδινών, στην Καραϊβική.

Ο οικονομικός αναλυτής Σβεν Χένριτς έγραψε καυστικά: «Ο Ντέιβιντ Γκέφεν στέλνει ένα μήνυμα: Κακόμοιροι πληβείοι, φάτε την. Είναι υπέροχο να είσαι πλούσιος! Δείτε εμένα!».

Μάλιστα στο tweet έβαλε και τη φωτογραφία από το γιοτ του, το οποίο έχει μήκος 138 μέτρων, ένα από τα μεγαλύτερα σκάφη που υπάρχουν στον κόσμο. Το γιοτ του, με όνομα Rising Sun, αξίζει 590 εκατομμύρια δολάρια.

«Ηλιοβασίλεμα χθες. Απομονωμένος στις Γρεναδίνες για να αποφύγω τον ιό. Ελπίζω να είστε όλοι ασφαλείς», έγραψε ο Γκέφεν στους 84.000 followers του.



Η εκδρομή του Γκέφεν στην Καραϊβική είναι μία από τις πολλές αποκαλύψεις του πώς η κρίση επηρεάζει τους ανθρώπους άνισα σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενώ οι πλούσιοι στον κόσμο έχουν καταφύγει σε εξοχικές κατοικίες ή πλωτά παλάτια, οι εργαζόμενοι όπως νοσηλευτές μέχρι και ταμίες των σούπερ μάρκετ έχουν αφήσει τη μέριμνα για τη φροντίδα των παιδιών τους και διακινδυνεύουν στις εργασίες τους οι οποίες θεωρούνται σημαντικές για το κοινό.

Έπειτα από τις σφοδρές αντιδράσεις, ο λογαριασμός του Γκέφεν στο Instagram δεν είναι πλέον διαθέσιμος στο ευρύ κοινό καθώς τον άλλαξε σε private.

Προς υπεράσπιση του Ντέιβιντ Γκέφεν, το ίδρυμά του τα τελευταία χρόνια έχει διαθέσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Σίγουρα όμως, η ανάρτηση ότι βρίσκεται «απομονωμένος» σε ένα σούπερ γιοτ, που έχει 45 άτομα πλήρωμα, δεν είναι κάτι που αρμόζει εν μέσω πανδημίας.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!