Παρασκευή 10 Απριλίου 2020


Οι Radiohead προσφέρουν κάποιες από τις καλύτερες ψυχαγωγικές δραστηριότητες για την περίοδο της απομόνωσης λόγω κορωνοϊού διαθέτοντας για προβολή live συναυλίες τους από τη Radiohead Public Library στο YouTube.

Ανακοινώνοντας τα συναρπαστικά νέα με ανάρτηση στο Instagram, το αγγλικό πενταμελές συγκρότημα αποκάλυψε ότι θα είναι διαθέσιμη μία συναυλία τους κάθε εβδομάδα μέχρι να αρθούν τα μέτρα για την πανδημία του κορωνοϊού ή μέχρι να εξαντληθεί το υλικό.
RADIOHEAD
Radiohead - Live From A Tent In Dublin (October 2000) #StayHome #WithMe
Στη συναυλία ερμήνευσαν κομμάτια από το άλμπουμ όπως τα: «The National Hymn», «Optimistic» και «Motion Picture Soundtrack».


Το συγκρότημα έχει ήδη μια πολύ πλούσια δημόσια βιβλιοθήκη διαθέσιμη στο διαδίκτυο. Διαθέτει φωτογραφίες από τα παρασκήνια, ζωντανές εμφανίσεις, ηχογραφήσεις. Καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν μπορούν να παρουσιάσουν τη νέα τους μουσική στους θαυμαστές τους και καταφεύγουν σε ψηφιακές πλατφόρμες για να διατηρήσουν την επαφή με το κοινό.

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!