Παρασκευή 10 Απριλίου 2020


Μπορεί η εξάπλωση του κορωνοϊού να έχει περιορίσει δραματικά τα ταξίδια και να έχει αυξήσει τις ώρες που περνούν οι περισσότεροι μέσα στο σπίτι, ωστόσο το διαδίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα εικονικών περιηγήσεων και παρακολούθησης φαινομένων, ακόμη και σε πραγματικό χρόνο.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά ουράνια φαινόμενα είναι το Σέλας. Συμβαίνει στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας, όταν εισέρχονται σε αυτήν ηλεκτρικά φορτισμένα σωματίδια από τον ήλιο.
Παρατηρείται ιδίως στις πολικές περιοχές, τόσο στο βόρειο, όσο και στο νότιο ημισφαίριο. Ωστόσο, εμφανίζεται κατά καιρούς και σε χαμηλότερα γεωγραφικά πλάτη, όταν είναι πολύ έντονη η ηλιακή δραστηριότητα.
REUTERS/ALEXANDER KUZNETSOV
Το Βόρειο Σέλας «χορεύει» πάνω από τη Φινλανδία
Το νορβηγικό πρότζεκτ Light over Lapland μεταφέρει όσους το επιθυμούν σε ένα ολιγόλεπτο ταξίδι μέσα από μια σειρά βίντεο 360 μοιρών. Το εικονικό ταξίδι στο Βόρειο Σέλας ξεκινά σύμφωνα με τον Guardian από τη βόρεια Σουηδία.
Παράλληλα, υπάρχουν διαθέσιμες εικόνες 360 μοιρών με θέα από άλλες περιοχές του κόσμου, όπως από την Ισλανδία, τη Νορβηγία και τη Θάλασσα του Μπάρεντς.
Για τους πιο υπομονετικούς, οι οποίοι θέλουν να δουν ζωντανά το φαινόμενο όποτε και αν αυτό συμβεί, υπάρχει μια κάμερα μόνιμα εγκατεστημένη στην επαρχία Μανιτόμπα του Καναδά.

REUTERS/PAT KANE
Το βόρειο Σέλας πάνω από τη Μεγάλη Λίμνη των Άρκτων (ή Μεγάλη Λίμνη της Αρκούδας), στο Ντελάιν του Καναδά.
Με πληροφορίες από Guardian

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!