Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Οι
Στη Νικόλ Κίντμαν αρέσουν οι “παράξενες” ταινίες, όπως είναι ομολογουμένως αυτές του Γιώργου Λάνθιμου, και κάπως έτσι εξηγείται το γεγονός ότι την έχουμε δει σε πολλές τέτοιες ταινίες, στις οποίες άλλοι σταρ του Χόλιγουντ πιθανότατα θα γύριζαν την πλάτη.

“Μου αρέσει να μου ζητούν να είμαι σε τέτοια πράγματα, γιατί είναι ακριβώς αυτό που είμαι”, δήλωσε η γνωστή ηθοποιός σε συνέντευξη Τύπου μετά την προβολή της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, The Killing of a Sacred Deer, στην οποία πρωταγωνιστεί, στις Κάννες.

“Πάντα είχα αυτό το κάπως επαναστατικό πνεύμα, που μου λέει 'δε θέλω να βολευτώ, θέλω να βρω έναν τρόπο να μη βολευτώ'. Και αυτό ακριβώς είμαι”, πρόσθεσε, σύμφωνα με το Reuters.

Η Αυστραλέζα ηθοποιός τόνισε ακόμα πως δεν είναι υποχρεωμένη να εργάζεται, όμως “δουλεύω επειδή είναι ακόμα το πάθος μου, είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφράζομαι”.

Και είναι γεγονός ότι εργάζεται σκληρά: στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, πέρα από τη συμμετοχή της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, η Νικόλ Κίντμαν εμφανίζεται στην ταινία The Beguiled της Σοφία Κόπολα, στην ταινία επιστημονικής φαντασίας How to Talk to Girls at Parties, καθώς και σε ένα επεισόδιο της σειράς Top of the Lake της Τζέιν Κάμπιον που επίσης παρουσιάζεται στις Κάννες.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!