Τρίτη 24 Μαΐου 2016


Ένα ιδιόμορφο δίλημμα, αν θα πρέπει να αποπέμψει περίπου 2.500 δημόσιους υπαλλήλους που εντοπίστηκαν να έχουν πλαστούς τίτλους σπουδών κυρίως από περιφερειακά ιδιωτικά ΤΕΕ ή να τους νομιμοποιήσει υποβάλλοντάς τους σε νέες εξετάσεις, προκαλεί αναταραχή στην κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τα Νέα, εκτός από πονοκέφαλο στο υπουργείο Παιδείας, το ζήτημα δημιουργεί επιπλέον και νέα τριβή μεταξύ κυβέρνησης και ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων καθώς οι τελευταίοι επιθυμούν σαφές ξεκαθάρισμα και παραπομπή όσων έχουν διαπράξει απάτη σε δικαστήρια επιθυμώντας να μην επιβαρύνονται συλλήβδην τα ιδιωτικά σχολεία με υπόνοιες.
«Είναι δυνατόν κάτοχοι παράνομων και πλαστών τίτλων σπουδών να μένουν στη θέση τους και το πρόβλημα να κρύβεται κάτω από το χαλί με μια διαδικασία εξετάσεων που δήθεν θα πιστοποιεί τις γνώσεις τους; Είναι δυνατόν οι ένοχοι απάτης που εμπίπτει στη δικαιοδοσία του ποινικού νόμου να εξαγνίζονται, επειδή θα επανεξεταστούν από επιτροπή του Δημοσίου;» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ιδρυτών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων.
Το θέμα των παράτυπων τίτλων σπουδών είχε καταγγείλει πριν από περίπου 10 χρόνια η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) η οποία μάλιστα ζήτησε πριν λίγες ημέρες συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστόφορο Βερναρδάκη, με σκοπό να ακυρωθούν νέοι διορισμοί κατόχων παράνομων τίτλων στο Δημόσιο.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες της, περισσότεροι από 2.000 σπουδαστές έλαβαν δεύτερο πτυχίο με Άριστα από ιδιωτικά ΤΕΕ της Άρτας, καθώς όλοι ήταν απόφοιτοι δημόσιων κυρίως τεχνικών λυκείων με χαμηλή βαθμολογία. Αυτοί οι τίτλοι τούς έδωσαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και να εργάζονται σήμερα στο Δημόσιο καταλαμβάνοντας θέσεις τις οποίες κανονικά θα έπρεπε να έχουν καταλάβει υποψήφιοι με πραγματικά προσόντα. Πρόσφατα εξάλλου η ΟΙΕΛΕ δημοσιοποίησε κι άλλα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία τουλάχιστον 20 κάτοχοι παράνομων και πλαστών τίτλων βρίσκονται σε λίστα διοριστέων του ΑΣΕΠ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!