Με µια σύντοµη έρευνα στην αγορά των διαφηµιστικών, θα διαπιστώσει
κανείς ότι µια ανάρτηση στο Ιnstagram σε προφίλ influencer µπορεί να
στοιχίσει από µερικές δεκάδες ευρώ (ξεκινώντας από τα προφίλ µε λίγες
χιλιάδες ακολούθους) και να φτάσει ακόµη τα 1.000 ευρώ αν ο/η influencer
έχει προβολή µε κάποιον τρόπο και στην τηλεόραση. Τα ποσά, δε,
ξεφεύγουν αρκετά αν πρόκειται για προσωπικότητα µε δεκάδες ή και
εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους. Ωστόσο, όπως σημειώνει σε έρευνά του το
Έθνος, επειδή ούτε ο κόσµος είναι πια ανυποψίαστος, πόσω δε µάλλον οι
εταιρείες που επιδιώκουν συνεργασίες µε influencers, πλέον η αγορά
στρέφεται αργά αλλά σταθερά σε λογαριασµούς µε λιγότερους µεν αλλά πιο
αυθεντικούς και «κανονικούς» ακολούθους. Εν ολίγοις σε λογαριασµούς
micro-influencers.
Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου