Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Παράπονα χρηστών για προβλήματα στα νέα iPhones
Η Apple δεν έχει αντιδράσει ακόμη στα παράπονα διαφόρων χρηστών ότι μερικές φορές τα νέα «έξυπνα» κινητά iPhone XS και XS Max αδυνατούν να φορτιστούν σωστά.
Αρκετοί χρήστες, σύμφωνα με το BBC, ανέφεραν ότι η νέα συσκευή τους, την οποία πρόσφατα κυκλοφόρησε η αμερικανική εταιρεία, αρνείται να φορτιστεί, αν έχει μείνει αδρανής για κάποιο χρονικό διάστημα. Μερικές φορτίζουν μόνο αν έχει ενεργοποιηθεί ξανά η οθόνη.
Μάλιστα ένας δημοφιλής βίντεο μπλόγκερ, ο Λιούις Χιλσεντέγκερ, ο οποίος ονόμασε το πρόβλημα "chargegate", σε ένα βίντεο που 'ανέβασε' στο κανάλι Unbox Therapy του YouTube (έχει πάνω από 12 εκατομμύρια συνδρομητές), έκανε δοκιμή εννέα νέων iPhones, συνδέοντάς τα σε ένα τροφοδοτικό ρεύματος.
Ενώ το παλαιότερο iPhone X του 2017 φορτίσθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα, πολλά από τα νέα μοντέλα iphone XS και XS Max 'αρνήθηκαν' να κάνουν το ίδιο. Τα πιο πολλά φορτίστηκαν μόνο όταν είχε 'ξυπνήσει' η οθόνη τους, ενώ ένα δεν φορτίσθηκε ούτε καν τότε.
Αρκετά παράπονα για αποτυχία φόρτισης των νέων συσκευών έχουν επίσης αναρτηθεί στο φόρουμ διαλόγου στην ιστοσελίδα της ίδιας της Apple. Επίσης παρόμοια παράπονα ήδη κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μερικοί χρήστες υποθέτουν ότι το πρόβλημα σχετίζεται με την πρόσφατη αλλαγή που έκανε η εταιρεία στις ρυθμίσεις ασφαλείας των iPhones. Μετά την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του λειτουργικού συστήματος iOS 11.4.1, η θύρα φόρτισης των iPhones είναι δυνατό να απενεργοποιηθεί σε περίπτωση που η συσκευή έχει μείνει αδρανής για ώρα. Αυτό γίνεται για να εμποδιστεί ένας κλέφτης ή ένας κυβερνοεισβολέας (ή ένας αστυνομικός…) να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!