Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017


Η Citroen δημιούργησε το πρώτο της SUV. Το όχημα, που εκτελεί όλες τις εντολές στη καθημερινή κίνηση και είναι έτοιμο για την απόδραση, ονομάστηκε C3 Aircross.

Αποτελεί την πρώτη σημαντική εξέλιξη του βραβευμένου supermini C3.

Το μήκους 4,15 μ. C3 Aircross έχει καινοτόμο σχεδίαση του αμαξώματος και γενναιόδωρες διαστάσεις, που συνθέτουν ένα εντυπωσιακό και με ιδιαίτερη αισθητική σύνολο.

Κι επειδή οι Γάλλοι γνωρίζουν τα μυστικά της εμφάνισης, δημιούργησαν 90 χρωματικούς συνδυασμούς για το αμάξωμα και 5 για το εσωτερικό.

Εμπνευσμένο από τις απαιτήσεις των οδηγών, εξασφαλίζει μεγάλη άνεση και αίσθηση ευρυχωρίας, χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή και την εξαιρετική ορατότητα.

Χωράει τα πάντα

Εκτός από το μεγάλο μεταξόνιο 2,6 μ., διαθέτει το μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος στην κατηγορία των συμπαγών SUV και κορυφαίο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Σε συνδυασμό με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού, μεταφέρονται αντικείμενα μεγάλου μήκους, έως 2,4 μ.

Χώρος αποσκευών από 410-1.289 λίτρα. Εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control και αυτόματης κατάβασης Hill Descent για να συνεχίζει να κινείται εκεί που ή άσφαλτος τελειώνει.

Ταυτόχρονα, είναι εφοδιασμένο με 12 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, στα οποία περιλαμβάνονται το head up display και 4 πρωτοποριακές τεχνολογίες συνδεσιμότητας με επιπλέον δυνατότητα ασύρματης, επαγωγικής φόρτισης smartphone.

Το βραβευμένο ως «Κινητήρας της Χρονιάς 2015, 2016 και 2017» σύνολο βενζίνης PureTech 1.2 διατίθεται με ισχύ 82, 110 και 130 ίππων.

Οι δύο τελευταίοι είναι Turbo, με χειροκίνητα κιβώτια 5 και 6 σχέσεων ή αυτόματο EAT6 στην έκδοση των 110 ίππων Turbo.

Ο κινητήρας Turbo Diesel BlueHDi 1.6 είναι διαθέσιμος με ισχύ 120 ή 100 ίππων και συνδυάζεται αντίστοιχα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ή πέντε σχέσεων.

Το νέο συμπαγές Citroen C3 Aircross θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!