Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Στην αποκάλυψη πως κάποτε έφτασε στα όρια της κατάθλιψης, εξαιτίας ενός χωρισμού, προχώρησε η Πηνελόπη Πλάκα, μιλώντας σε συνέντευξη της στη Σάσα Σταμάτη για την εφημερίδα Freddo.

Έχεις πληγωθεί από σχέση;

Φυσικά. Έχω φτάσει στα όρια της κατάθλιψης. Χώρισα και ήθελα να μείνω μόνη μου, να είμαι σπίτι μου, να έχω κλειστά τα παντζούρια και να κοιτάω μια γωνία στο ταβάνι. Το μόνο που έκανα ήταν να δουλεύω. Το θεώρησα και εργασιοθεραπεία. Συνειδητά αποφάσισα να είμαι πολύ μόνη μου τότε. Είχα αποκοπεί από φίλους, γνωστούς, από παρέες για να αυτοτιμωρήσω τον εαυτό μου. Είμαι και Σκορπιός, είμαι και λίγο… τρελή. Είχα επενδύσει σε έναν άνθρωπο και τελικά δεν ήταν αυτό που η δική μου ψυχούλα πίστευε. Ήμουν μικρή, δεν είχα αναπτύξει τις άμυνές μου και έπεσα με τα μούτρα. Τώρα το σκέφτομαι και είναι αστείο.

http://www.thestival.gr

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!