Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Ένας σκουπιδιάρης κάνει έρανο Χριστουγέννων . Χτυπάει λοιπόν την πόρτα ενός διαμερίσματος και βγαίνει μια φανταστική ξανθιά . Αυτός τα χάνει στην αρχή και της εξηγεί : » Κάνω έρανο για το Σ . Ε. Σ ( Σώμα Ελλήνων Σκουπιδιάρηδων ) , θέλατε να συνεισφέρετε ; «
Αυτή του λέει πως ναι και του βάζει κάτω και του παίρνει την πιο απίθανη πίπα της ζωής του . Ο τύπος τα έχει παίξει ! Τελικά μετά από πολλές ώρες ο τύπος κοιμάται στο διαμέρισμα της ξανθιάς και το άλλο πρωί και αυτή του φέρνει πρωινό στο κρεβάτι . Ετοιμαζόταν να γυρίσει σπίτι του ο τύπος και αυτή του δίνει ένα κατοστάρικο . Αυτός δεν μπορούσε να μη ρωτήσει :
– Να σε ρωτήσω κάτι ; Γιατί τα έκανες όλα αυτά ; Και γιατί μου έδωσες ένα κατοστάρικο ;
– Έτσι μου είπε ο άνδρας μου να κάνω πριν φύγει για Σαββατοκύριακο για κάτι δουλειές . Μου είπε : «Αν περάσει ο ταχυδρόμος για έρανο δώσ του ένα χιλιάρικο . Αν περάσει ο σκουπιδιάρης , γά** τον , δώσ του ένα κατοστάρικο .» Το πρωινό ήταν δική μου ιδέα .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!