H ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα, μας μεταφέρει στο
άμεσο μέλλον και αποκαλύπτει το νέο smart fortwo, το οποίο είναι ένα από
τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα για το 2014. Μέχρι σήμερα, έχουν
παρουσιαστεί, ούτε λίγο ούτε πολύ, 5 διαφορετικά πρωτότυπα που
σχετίζονται με το τρίτης γενιάς smart fortwo. Είχαμε αρχικά το 2011 τα
πρωτότυπα smart forspeed και forvision (Γενεύη και Φρανκφούρτη
αντίστοιχα), συνεχίσαμε το 2012 με τα πρωτότυπα smart for-us και
forstars (Ντιτρόιτ και Παρίσι), ώστε τελικά να καταλήξουμε φέτος με το
4θέσιο και 5θυρο smart fourjoy concept της Φρανκφούρτης. Ο αστικός
προσανατολισμός του θα παραμείνει ίδιος, όμως ο χαρακτήρας του επόμενης
γενιάς smart fortwo, το οποίο θα βγει το 2014, θα αλλάξει σημαντικά. Σε
μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται και στο ότι το trendy γερμανικό μίνι, που
έχει την κωδική ονομασία C453 μέσα στους κύκλους της Daimler, θα έχει
κοινή πορεία με το επόμενης γενιάς Renault Twingo. Με εντελώς νέο
πρόσωπο.
Η one-box σημερινή εικόνα δίνει τη θέση της σε ένα σχήμα, που δείχνει περισσότερο 2 όγκων. Έτσι, τo τρίτης γενιάς smart fortwo δεν έχει τόσο έντονη κλίση στις εμπρός κολώνες και το μπροστινό μέρος όντας τετραγωνισμένο θυμίζει το Toyota iQ!
Συνολικά το ρύγχος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο σε μήκος και η συνολική διαμόρφωση έχει να κάνει φυσικά και με τις νέες νόρμες για την προστασία των πεζών από τις συγκρούσεις. Εμφανώς μεγαλύτερη είναι και η μάσκα, που φιλοξενεί το ευμέγεθες λογότυπο της γερμανικής φίρμας. Τη διαφορά κάνουν και οι μεγαλύτεροι και πιο επιβλητικοί προβολείς. Το περίγραμμα, του κάτω μέρους τους, ενσωματώνει LED φώτα ημέρας, κάνοντας τα φώτα να δείχνουν ακόμα πιο εντυπωσιακά.
Φαρδύτερο και επαναφορά του Fourfour!
Ο ατσάλινος κλωβός ασφαλείας Tridion παραμένει και πάνω του θα συνεχίσουν να προσαρτούνται τα πλαστικά μέρη του αμαξώματος. Ωστόσο η πισωκίνητη/πισωμήχανη πλατφόρμα είναι καινούργια με ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής για ακαμψία, ασφάλεια και χαμηλό βάρος. Στις αναρτήσεις διατηρούνται τα ψαλίδια εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω, αλλά υπάρχει νέα γεωμετρία. Επίσης το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, θα εξασφαλίζει ακόμη μικρότερο κύκλο στροφής από το σημερινό μοντέλο!
Αξίζει να σημειωθεί πως στη γκάμα του μοντέλου θα προστεθεί και 5θυρη έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, πίσω πόρτες και 2 σειρές καθισμάτων. Σχετικό με το 5θυρο μοντέλο ήταν το πρωτότυπο fourjoy, που παρουσίασε η γερμανική φίρμα στην φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Το μήκος του μοντέλου, που θα ξαναφέρει το ForFour στο προσκήνιο, θα είναι στα 3,5 μ.
To νέο fortwo θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της smart στη γαλλική πόλη Χάμπαχ και τα πρώτα μοντέλα θα αφήσουν τη γραμμή παραγωγής τον Μάιο του 2014. Το νέο Fourfour θα παρουσιαστεί το 2015.
Με 3κύλινδρο 1.000άρι κινητήρα
Το νέο smart fortwo από έναν εγκάρσια και πίσω τοποθετημένο 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ με άμεσο ψεκασμό, που έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Renault. H ατμοσφαιρική έκδοση θα έχει απόδοση 70 ίππων, ενώ η τούρμπο θα φτάνει τους 85 ίππους. Μια πιο δυνατή έκδοση 105 ίππων θα χρησιμοποιηθεί στο διάδοχο της κορυφαίας σπορ έκδοση fortwo Brabus. Για πρώτη φορά από την παρουσίασή του το 1998, το νέο smart δε θα έχει κινητήρα πετρελαίου! Ωστόσο θα υπάρχει ηλεκτροκίνητη έκδοση, που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Tesla. Μια ακόμη πρωτοτυπία έχει να κάνει με την παρουσία στάνταρ χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο ένα νέο 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag. Θα υπάρχει πάντως και ηλεκτρική έκδοση, σε συνεργασία με την εταιρεία Tesla.
Η one-box σημερινή εικόνα δίνει τη θέση της σε ένα σχήμα, που δείχνει περισσότερο 2 όγκων. Έτσι, τo τρίτης γενιάς smart fortwo δεν έχει τόσο έντονη κλίση στις εμπρός κολώνες και το μπροστινό μέρος όντας τετραγωνισμένο θυμίζει το Toyota iQ!
Συνολικά το ρύγχος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο σε μήκος και η συνολική διαμόρφωση έχει να κάνει φυσικά και με τις νέες νόρμες για την προστασία των πεζών από τις συγκρούσεις. Εμφανώς μεγαλύτερη είναι και η μάσκα, που φιλοξενεί το ευμέγεθες λογότυπο της γερμανικής φίρμας. Τη διαφορά κάνουν και οι μεγαλύτεροι και πιο επιβλητικοί προβολείς. Το περίγραμμα, του κάτω μέρους τους, ενσωματώνει LED φώτα ημέρας, κάνοντας τα φώτα να δείχνουν ακόμα πιο εντυπωσιακά.
Φαρδύτερο και επαναφορά του Fourfour!
Ο ατσάλινος κλωβός ασφαλείας Tridion παραμένει και πάνω του θα συνεχίσουν να προσαρτούνται τα πλαστικά μέρη του αμαξώματος. Ωστόσο η πισωκίνητη/πισωμήχανη πλατφόρμα είναι καινούργια με ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής για ακαμψία, ασφάλεια και χαμηλό βάρος. Στις αναρτήσεις διατηρούνται τα ψαλίδια εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω, αλλά υπάρχει νέα γεωμετρία. Επίσης το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, θα εξασφαλίζει ακόμη μικρότερο κύκλο στροφής από το σημερινό μοντέλο!
Το
smart fortwo διατηρεί τις λιλιπούτειες διαστάσεις του, με το μήκος να
και πάλι κάτω από τα 3 μέτρα (2,97 μ). Το ύψος παραμένει στα 1,53 μ.,
αλλά το πλάτος έχει κερδίσει 10 εκατοστά φτάνοντας τα 1.660 χλστ.! Σαν
αποτέλεσμα αισθητά διευρυμένα θα είναι τα μετατρόχια, με το μπροστινό
στα 1.390 χλστ. και το πίσω στα 1.480 χλστ. Τα φαρδιά μετατρόχια
υπόσχονται σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στις απότομες
αλλαγές πορείας.
Αξίζει να σημειωθεί πως στη γκάμα του μοντέλου θα προστεθεί και 5θυρη έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, πίσω πόρτες και 2 σειρές καθισμάτων. Σχετικό με το 5θυρο μοντέλο ήταν το πρωτότυπο fourjoy, που παρουσίασε η γερμανική φίρμα στην φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Το μήκος του μοντέλου, που θα ξαναφέρει το ForFour στο προσκήνιο, θα είναι στα 3,5 μ.
To νέο fortwo θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της smart στη γαλλική πόλη Χάμπαχ και τα πρώτα μοντέλα θα αφήσουν τη γραμμή παραγωγής τον Μάιο του 2014. Το νέο Fourfour θα παρουσιαστεί το 2015.
Με 3κύλινδρο 1.000άρι κινητήρα
Το νέο smart fortwo από έναν εγκάρσια και πίσω τοποθετημένο 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ με άμεσο ψεκασμό, που έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Renault. H ατμοσφαιρική έκδοση θα έχει απόδοση 70 ίππων, ενώ η τούρμπο θα φτάνει τους 85 ίππους. Μια πιο δυνατή έκδοση 105 ίππων θα χρησιμοποιηθεί στο διάδοχο της κορυφαίας σπορ έκδοση fortwo Brabus. Για πρώτη φορά από την παρουσίασή του το 1998, το νέο smart δε θα έχει κινητήρα πετρελαίου! Ωστόσο θα υπάρχει ηλεκτροκίνητη έκδοση, που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Tesla. Μια ακόμη πρωτοτυπία έχει να κάνει με την παρουσία στάνταρ χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο ένα νέο 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag. Θα υπάρχει πάντως και ηλεκτρική έκδοση, σε συνεργασία με την εταιρεία Tesla.
πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου