Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

 (Φωτ.: EUROKINISSI)

Οι αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ «χτυπούν» τα νοικοκυριά ωστόσο φαίνεται πως δεν είναι οι μόνες. Την... ανιούσα αναμένεται να πάρουν το επόμενο διάστημα και οι τιμές στη βενζίνη, το πετρέλαιο θέρμανσης και το πετρέλαιο κίνησης.

«Η μέση τιμή σήμερα αγγίζει το 1,90 ευρώ πανελλαδικά, η οποία είναι πολύ υψηλή τιμή για την αμόλυβδη βενζίνη, όπως επίσης και για το πετρέλαιο θέρμανσης και το πετρέλαιο κίνησης, το οποίο είναι κόστος ενέργειας για όλα τα παραγόμενα προϊόντα αλλά και για τις παροχές υπηρεσιών οι οποίες ανεβάζουν το κόστος και έτσι αυτός που το πληρώνει τελικά είναι ο καταναλωτής» τόνισε, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα, ο αντιπρόεδρος Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργος Ασμάτογλου.

Υπογράμμισε επίσης ότι είναι σταθερά ανοδική η πορεία του διυλισμένου προϊόντος του πετρελαίου και αν κάνει για λίγο μια κάμψη, ξαναγυρίζει πάλι ανοδικά. Οι πολύ μικρές μειώσεις που έχουν υπάρξει όχι μόνο δεν έχουν φανεί αλλά το αμέσως επόμενο διάστημα καλύπτεται η μείωση και ανεβαίνουν προς τα πάνω πάλι οι τιμές.

Ο κ. Ασμάτογλου ανέφερε ακόμη πως αν ήταν πράγματι παροδική η ανοδική πορεία των καυσίμων θα έπρεπε να είχε τελειώσει το αργότερο τον Δεκέμβριο, αλλά βρισκόμαστε ήδη στον Φεβρουάριο και οι αυξήσεις τραβούν την ανηφόρα, όπως είπε χαρακτηριστικά. Αυτό δικαιολογεί και τις αυξήσεις που έχουμε δει στα προϊόντα στα ράφια των σουπερμάρκετ, καθώς προέρχονται από την υψηλή τιμή των καυσίμων, συμπλήρωσε.

«Λέγαμε πάντοτε ότι θα πρέπει στις περιπτώσεις που αυξάνεται η διεθνής τιμή του αργού πετρελαίου να υπάρχει ένας μηχανισμός να μειώνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, ο οποίος επιβαρύνεται και από τον ΦΠΑ και δεν ξέρω αν θα ξεπεράσουμε και τα 2 ευρώ την βενζίνη. Θα μπούμε σε μια μεγάλη ύφεση που δεν θα φέρει έσοδα στα ταμεία του κράτους, γιατί η μικρή τιμή και ο κύκλος εργασιών είναι αυτό που επιφέρει έσοδα» επεσήμανε ο κ. Ασμάτογλου. 

dikaiologitika.gr

 

Aπό σήμερα, 1η Φεβρουαρίου, οι δημόσιοι υπάλληλοι στο Βέλγιο δεν είναι υποχρεωμένοι να απαντούν σε επαγγελματικά μέιλ, μηνύματα και τηλεφωνήματα μετά το πέρας του ωραρίου εργασίας.

Το «δικαίωμα αποσύνδεσης» είναι μέρος «της καταπολέμησης του υπερβολικού επαγγελματικού στρες και της εξάντλησης», αναφέρουν οι Brussels Times.

Εάν δεν πρόκειται για «περίπτωση εξαιρετικών και απρόβλεπτων περιστάσεων που απαιτούν δράση που δεν μπορεί να περιμένει», δεν θα είναι δυνατή η επικοινωνία με τα μέλη του προσωπικού εκτός ωραρίου, σύμφωνα με εγκύκλιο της υπουργού Δημοσίων Υπηρεσιών Πέτρα Ντε Σάτερ.

Η Ντε Σάτερ τόνισε ότι ο εργαζόμενος «δεν πρέπει να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση επειδή δεν απαντά στο τηλέφωνο ή δεν διαβάζει μηνύματα που σχετίζονται με την εργασία εκτός των κανονικών ωρών εργασίας».

Mε πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Ειδικός μηχανισμός θα μπλοκάρει τη λειτουργία του κινητήρα εφόσον ο οδηγός ανιχνεύεται να έχει ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο!

Το μέτρο ξεκινά να εφαρμόζεται από τον προσεχή Ιούλιο για όλα τα νέα οχήματα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2024.

Όπως γράφουν ΤΑ ΝΕΑ 19.096 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης έγιναν μόνο το 2020.

 Πονοκέφαλος έχει γίνει για τον Έλον Μασκ ένας 19χρ0νος φοιτητής ονόματι Τζακ Σουίνι.

Ο Σουίνι έχει δημιουργήσει στο twitter το λογαριασμό @ElonJet, στον οποίο δημοσιεύει όλες τις πληροφορίες για τις μετακινήσεις του Μασκ με το 70 εκατ. δολαρίων τζετ Gulfstream G650ER που διαθέτει.

Ο Μασκ αντέδρασε ζητώντας βοήθεια προκειμένου να αποτραπεί η παρακολούθηση των κινήσεών του «από τρελούς ανθρώπους», όπως τους χαρακτήρισε. «Δεν μου αρέσει και πολύ η ιδέα να με πυροβολήσει κάποιος παρανοϊκός» αναφέρει σε ένα μήνυμα που είχε στείλει ο επιχειρηματίας σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο και είδε το φως της δημοσιότητας.

Ο Τζακ Σουίνι έχει στριμώξει τον Ελον Μασκ με τον λογαριασμό που άνοιξε στο Twitter και του ζητά κάποιο αντάλλαγμα για να τον κλείσει. Οπως γράφουν οι Times του Λονδίνου ο Μασκ πρότεινε στον Σουίνι να του δώσει 5.000 δολάρια για να κλείσει τον λογαριασμό που έχει περισσότερους από 100 χιλιάδες ακολούθους. Ομως ο νεαρός ζήτησε από τον Μασκ να του δώσει 50.000 ώστε με αυτά τα χρήματα να καλύψει ένα μέρος του κόστους των σπουδών του αλλά και ένα από τα αυτοκίνητα Tesla που κατασκευάζει η εταιρεία του Ελον Μασκ. Η σιωπή του επιχειρηματία στην πρόταση του Σουίνι υποχρέωσε τον νεαρό να μεταβάλει στάση ζητώντας αυτή την φορά να του δοθεί η δυνατότητα να κάνει πρακτική όπου εκείνος επιθυμεί. Η απάντηση του Μασκ δεν αναμένεται πάντως σύντομα αφού, σύμφωνα με τον λογαριασμό του φοιτητή, το ιδιωτικό του τζετ βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Χαβάη.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!