Για την ακρίβεια όχι τα καλύτερα αλλά αυτά που έχουν κάποια
πιθανότητα -έστω και σε παραπλήσια μορφή σε σχέση με αυτά που σας
παρουσιάζουμε- να κυκλοφορήσουν στους δρόμους. Αν και πολύ πιο
γοητευτικές δείχνουν πρωτότυπες κατασκευές ή καινομόμες επινοήσεις του παρελθόντος…
Nissan. Το Bladeglider είναι το δεύτερο «τριγωνικό» Nissan που ακολουθεί τη λογική του αγωνιστικού Zeod RC των επόμενων 24 Ωρών του Le Mans. Έτσι έχει ιδιαίτερα μικρό μετατρόχιο μπροστά και πολύ μεγάλο πίσω, εξαιρετική αεροδυναμική και σύμφωνα με τους μηχανικούς της Nissan εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς λένε πως συμπεριφέρεται σαν να ίπταται. Είναι ηλεκτρικό με τους ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των πίσω τροχών (για πρώτη φορά σε Nissan).
Renault. Το Twin Run είναι μικρό -το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,70 μέτρα- αλλά με πολλές εκπλήξεις μιας κινείται από V6 των 3.500 cc και των 320 PS του Megane Trophy τοποθετημένο στο κέντρο. Κινητήριοι τροχοί οι πίσω, το κιβώτιο είναι 6τάχυτο σειριακό, για το 0-100 αρκούν 4,5 sec, ενώ η τελική φτάνει τα 250 km/h. Κάποια από τα στοιχεία του θα τα δούμε σίγουρα στην επόμενη γενιά του Twingo.
Honda. Tο S660 Concept είναι ένα kei car (μήκος 3,50 m), από αυτά που είναι είδος υπό εξαφάνιση και γι’ αυτό είναι σημαντικό. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του είναι φυσικά turbo, 660 cc, τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ το εσωτερικό του είναι αυστηρά διθέσιο.
Opel. To Monza έκλεψε την παράσταση στην Φρανκφούρτη και δείχνει τη νέα και σύγχρονη προσέγγιση της Opel στο θέμα σπορ κουπέ. Αρκετά μεγάλο (4,70 μέτρα) και χαμηλό (1,30) το Monza δεν περνά απαρατήρητο, ακόμα και χωρίς τις πόρτες του αλά φτερά γλάρου. Το σύστημα πρόωσης είναι αυτό του Ampera, αλλά με φυσικό αέριο (CNG) για καλύτερο οικολογικό αποτύπωμα.
KIA. Με το Provo Concept που είδαμε στην Γενεύη η κορεατική εταιρία μοιάζει να αναζητά το δικό της… ΜΙΝΙ. Άλλωστε, η κατεύθυνση που έχει ακολουθήσει εδώ και χρόνια η Κia σε σχέση με την Hyundai είναι η πιο σπορ, κάτι που ενισχύεται και από το ταχύτερο pro cee’d GT που θα παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση.
Nissan. Το IDx είναι η απόδειξη πως τα επιτυχημένα πρωτότυπα δεν πρέπει οπωσδήποτε να έχουν σχεδιαστικές υπερβολές –εδώ το αμάξωμα είναι τριών όγκων!- ενώ οι δύο παραλλαγές όντως διαφέρουν μεταξύ τους, παρόλο που οι διαφοροποιήσεις τους είναι αισθητικές και στα σημεία. Θεωρητικά τα δύο IDx, τα Freeflow και Nismo απευθύνονται στους digital natives, όσους δηλαδή έχουν γεννηθεί μετά το 1990 και θεωρούν δηλαδή την ψηφιακή τεχνολογία δεδομένη, αλλά πρακτικά έχουν πολύ πιο ευρύ κοινό.
Volvo. Το Concept Coupe είναι το πρώτο από τα τρία πρωτότυπα που θα δούμε στους επόμενους μήνες καθώς και το πρώτο ολοκληρωμένο project του νέου αρχισχεδιαστή της εταιρίας, του Thomas Ingenlath. Από την άλλη, αποτελεί ένα καλό δείγμα για το όριο ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα της νέας γενιάς Drive-E μιας και η ισχύς του φτάνει τους 400 PS! To επόμενο concept πλησιάζει και είναι το SC Coupe.
Mitsubishi. Mε την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχει αποκομίσει η εταιρία από το iMiEV το CA-MiEV θεωρείται σαν φυσικό επακόλουθο διαθέτοντας όλη την προηγμένη τεχνολογία που μπορεί να έχει ένα EV όπως η ασύρματη φόρτιση. Η αυτονομία φτάνει τα 300 km ενώ φυσικά δεν απουσιάζουν και διάφορα άλλα gadgets όπως η διασύνδεση με smartphone κ.α.
caroto.gr
Nissan. Το Bladeglider είναι το δεύτερο «τριγωνικό» Nissan που ακολουθεί τη λογική του αγωνιστικού Zeod RC των επόμενων 24 Ωρών του Le Mans. Έτσι έχει ιδιαίτερα μικρό μετατρόχιο μπροστά και πολύ μεγάλο πίσω, εξαιρετική αεροδυναμική και σύμφωνα με τους μηχανικούς της Nissan εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς λένε πως συμπεριφέρεται σαν να ίπταται. Είναι ηλεκτρικό με τους ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των πίσω τροχών (για πρώτη φορά σε Nissan).
Renault. Το Twin Run είναι μικρό -το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,70 μέτρα- αλλά με πολλές εκπλήξεις μιας κινείται από V6 των 3.500 cc και των 320 PS του Megane Trophy τοποθετημένο στο κέντρο. Κινητήριοι τροχοί οι πίσω, το κιβώτιο είναι 6τάχυτο σειριακό, για το 0-100 αρκούν 4,5 sec, ενώ η τελική φτάνει τα 250 km/h. Κάποια από τα στοιχεία του θα τα δούμε σίγουρα στην επόμενη γενιά του Twingo.
Honda. Tο S660 Concept είναι ένα kei car (μήκος 3,50 m), από αυτά που είναι είδος υπό εξαφάνιση και γι’ αυτό είναι σημαντικό. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του είναι φυσικά turbo, 660 cc, τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ το εσωτερικό του είναι αυστηρά διθέσιο.
Opel. To Monza έκλεψε την παράσταση στην Φρανκφούρτη και δείχνει τη νέα και σύγχρονη προσέγγιση της Opel στο θέμα σπορ κουπέ. Αρκετά μεγάλο (4,70 μέτρα) και χαμηλό (1,30) το Monza δεν περνά απαρατήρητο, ακόμα και χωρίς τις πόρτες του αλά φτερά γλάρου. Το σύστημα πρόωσης είναι αυτό του Ampera, αλλά με φυσικό αέριο (CNG) για καλύτερο οικολογικό αποτύπωμα.
KIA. Με το Provo Concept που είδαμε στην Γενεύη η κορεατική εταιρία μοιάζει να αναζητά το δικό της… ΜΙΝΙ. Άλλωστε, η κατεύθυνση που έχει ακολουθήσει εδώ και χρόνια η Κia σε σχέση με την Hyundai είναι η πιο σπορ, κάτι που ενισχύεται και από το ταχύτερο pro cee’d GT που θα παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση.
Nissan. Το IDx είναι η απόδειξη πως τα επιτυχημένα πρωτότυπα δεν πρέπει οπωσδήποτε να έχουν σχεδιαστικές υπερβολές –εδώ το αμάξωμα είναι τριών όγκων!- ενώ οι δύο παραλλαγές όντως διαφέρουν μεταξύ τους, παρόλο που οι διαφοροποιήσεις τους είναι αισθητικές και στα σημεία. Θεωρητικά τα δύο IDx, τα Freeflow και Nismo απευθύνονται στους digital natives, όσους δηλαδή έχουν γεννηθεί μετά το 1990 και θεωρούν δηλαδή την ψηφιακή τεχνολογία δεδομένη, αλλά πρακτικά έχουν πολύ πιο ευρύ κοινό.
Volvo. Το Concept Coupe είναι το πρώτο από τα τρία πρωτότυπα που θα δούμε στους επόμενους μήνες καθώς και το πρώτο ολοκληρωμένο project του νέου αρχισχεδιαστή της εταιρίας, του Thomas Ingenlath. Από την άλλη, αποτελεί ένα καλό δείγμα για το όριο ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα της νέας γενιάς Drive-E μιας και η ισχύς του φτάνει τους 400 PS! To επόμενο concept πλησιάζει και είναι το SC Coupe.
Mitsubishi. Mε την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχει αποκομίσει η εταιρία από το iMiEV το CA-MiEV θεωρείται σαν φυσικό επακόλουθο διαθέτοντας όλη την προηγμένη τεχνολογία που μπορεί να έχει ένα EV όπως η ασύρματη φόρτιση. Η αυτονομία φτάνει τα 300 km ενώ φυσικά δεν απουσιάζουν και διάφορα άλλα gadgets όπως η διασύνδεση με smartphone κ.α.
caroto.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου