Πέμπτη 21 Μαΐου 2020


Μεγάλη φαντασία και μπόλικη πονηριά είχε ένας δήμαρχος μιας μικρής πόλης στο Περού.
Ο Jamie Rolando Urbina Torres  έκανε κάτι απίστευτο και λίγο μακάβριο, αφού αποφάσισε να παριστάνει τον νεκρό για να γλιτώσει την σύλληψη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με άρθρο της dailymail η αστυνομία πήγε να τον συλλάβει επειδή παραβίασε την καραντίνα που έχει επιβληθεί στην χώρα λόγω του κορονοϊού.
Έτσι οι αστυνομικοί τον αντίκρισαν ξαπλωμένο σε ένα ανοιχτό φέρετρο φορώντας μάσκα προσώπου και παρίστανε τον νεκρό.
 Σύμφωνα με την αστυνομία, ο δήμαρχος παραβίασε την καραντίνα και πήγε να πιεί ποτό με τους φίλους του και μάλιστα όταν τελικά συνελήφθη αποκαλύφθηκε πως ήταν και μεθυσμένος!
Μάλιστα ο Torres είχε προηγουμένως κατηγορηθεί από τους ντόπιους ότι δεν έλαβε σοβαρά υπόψη την απειλή της covid-19 και ότι δεν εφάρμοσε τις προφυλάξεις ασφαλείας στην πόλη.
Η πόλη, μαζί με το υπόλοιπο του Περού, τέθηκε επίσημα σε καραντίνα πριν από 66 ημέρες από την κεντρική κυβέρνηση.
Ωστόσο, οι θυμωμένοι ντόπιοι λένε ότι ο Torres έχει περάσει μόλις οκτώ ημέρες στην πόλη από την έναρξη της καραντίνας και δεν κατάφερε να εφαρμόσει μέτρα ασφαλείας.
Jamie Rolando Urbina Torres, mayor of a small town in Peru, jumped into an open casket and pretended to be dead when police arrived to arrest him for breaking curfew

Από το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων θα εξαρτηθεί η συνέχιση ή μη της άδειας ειδικού σκοπού. Αυτό τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος (στον Σκάι), αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα κοπεί από τη στιγμή που οι μαθητές θα πάνε στο σχολείο. «Η συνέχισή της θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις για το άνοιγμα ή όχι των σχολείων και σε κάθε περίπτωση θα ισχύει για τα παιδιά του γυμνασίου που πηγαίνουν σχολείο εκ περιτροπής  και για τις ημέρες που μένουν στο σπίτι», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοδωρικάκος.
Σε ερώτηση για τους μισθούς των εργαζομένων στο δημόσιο επανέλαβε ότι δεν υπάρχει σχέδιο της κυβέρνησης για μείωση των μισθών, ενώ απέκλεισε και πάλι το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών τονίζοντας ότι η κυβέρνηση και ιδιαίτερα ο πρωθυπουργός έχουν ισχυρότατη εντολή «η οποία έχει αναβαθμισθεί τους τελευταίους 11 μήνες λόγω των επιτυχημένων χειρισμών του Κυριάκου Μητσοτάκη στις κρίσεις που αντιμετώπισε η χώρα».
Κριτική για το «λεφτά υπάρχουν»
Αναφορικά με την κριτική της αντιπολίτευσης για τα μέτρα της κυβέρνησης, τόνισε ότι δεν θα πρέπει να επανέλθει η Ελλάδα στην περίοδο των αρχών της δεκαετίας όταν κυριαρχούσε η δημαγωγία και είχε χαθεί η λογική, σαφής αναφορά στο «λεφτά υπάρχουν» του Γιώργου Παπανδρεόυ: ««Θα δώσουμε μια πολύ σκληρή μάχη για να υπερασπιστούμε τις θέσεις απασχόλησης μαζί με την κοινωνία και τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς. Ο στόχος της κυβέρνησης είναι η στήριξη των επαγγελματιών και των θέσεων εργασίας, τονίζοντας ότι συνεχίζει να θέτει πάνω από όλα τον άνθρωπο και τα δικαιώματά του. Φαντάζομαι ότι η αντιπολίτευση, όπως και κάθε λογικός άνθρωπος, δεν θα ήθελε να χαθεί καμία θέση εργασίας. Αυτό κάνει λοιπόν η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και έως τώρα με τα καλύτερα αποτελέσματα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Είμαστε μέσα στις χώρες που έχουν σχετικά μικρότερη αύξηση ανεργίας εξ αιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού και αυτό σχετίζεται με τα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση με τη στήριξη που έδωσε στους εργαζόμενους, με τα 800 ευρώ που έδωσε και συνεχίζει να δίνει και τον επόμενο μήνα, προκειμένου να μη μείνει κανένας πίσω. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Πιστεύω ότι δεν είναι χρήσιμο για την Ελλάδα να επανέλθει σε ένα πολιτικό κλίμα των αρχών της δεκαετίας όταν η δημαγωγία, ο λαϊκισμός και οι φωνές κυριαρχούσαν και όταν χάθηκε η λογική. Τα καταφέραμε πάρα πολύ καλά στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, γιατί είχαμε ενότητα και αλληλεγγύη, γιατί η κυβέρνηση έβαλε πάνω από όλα τον άνθρωπο, όπως τώρα βάζει πάνω απ΄ όλα τον άνθρωπο, την εργασία του, τα δικαιώματά του και πρέπει όλοι να στηρίξουμε αυτήν την προσπάθεια».
Τροπολογία για τραπεζοκαθίσματα
Ο κ. Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε με λεπτομέρειες στη ρύθμιση για τα τραπεζοκαθίσματα που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή και στις δυνατότητες που παρέχει στους επαγγελματίες. Επισήμανε ότι η κυβέρνηση κάνει τα πάντα για να τους στηρίξει την εργασία και τις επιχειρήσεις και τόνισε ότι πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία γιατί δεν πρέπει να υπάρχει καταπάτηση των δικαιωμάτων των πεζών και των ατόμων με ειδικές ανάγκες ούτε να καλύπτονται οι «οδηγοί» των τυφλών.



Ξανά στην κορυφή της λίστας με τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου συναντάμε το Αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.

Για όγδοη συνεχή χρονιά, το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης βρίσκεται στην κορυφή σύμφωνα με την Skytrax, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα τα βραβεία των Αεροδρομίων του Κόσμου για το 2020.




Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα αεροδρόμια που κυριαρχούν στη λίστα βρίσκονται στην Ασία και την Ευρώπη.

Παρ’ όλο που τα αεροπλάνα ήταν προσγειωμένα για το μεγαλύτερο μέρος της πανδημίας και τα αεροδρόμια ήταν έρημα, η Skytrax αποφάσισε να ανακηρύξει τους φετινούς νικητές, με στόχο να δώσει λίγη χαρά στη βιομηχανία αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης θεωρείται εδώ και χρόνια το καλύτερο αεροδρόμιο, χάρη σε στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει, όπως οι ορχιδέες, οι κήποι με πεταλούδες και η πισίνα στην οροφή του. Το περασμένο έτος, όμως, το αεροδρόμιο πρόσθεσε ένα ζωντανό δάσος, μονοπάτια περιπάτου και τον πιο υψηλό καταρράκτη εσωτερικού χώρου ύψους 40 μέτρων, εκμηδενίζοντας για ακόμη μια φορά τον ανταγωνισμό.


Δείτε την τελική δεκάδα για το 2020 σύμφωνα με την Skytrax.

1. Αεροδρόμιο Changi Σιγκαπούρη

2. Αεροδρόμιο Haneda Τόκιο


3. Διεθνές Αεροδρόμιο Hamad Ντόχα

4. Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon

5. Αεροδρόμιο Μονάχου

6. Διεθνές Αεροδρόμιο Χονγκ Κονγκ

7. Διεθνές Αεροδρόμιο Narita

8. Διεθνές Αεροδρόμιο Κεντρικής Ιαπωνίας

9. Αεροδρόμιο Schiphol Άμστερνταμ

10. Διεθνές Αεροδρόμιο Kansai

Με μία διαδικτυακή ανάρτηση, ο Mark Zuckerberg τοποθετήθηκε σχετικά με την παρουσίαση των Καταστημάτων Facebook, υπηρεσία που φιλοδοξεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα τους μέσω διαδικτύου.
Αυτή τη στιγμή πολλές μικρές επιχειρήσεις βρίσκονται σε δυσμενή φάση με τα καταστήματα να έχουν παραμείνει κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ όλο και περισσότερες αναζητούν να φέρουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο. Στόχος του Facebook είναι να κάνει τις αγορές εύκολες και να επιτρέψει σε οποιονδήποτε, από έναν ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης έως μια παγκόσμια εταιρεία, να χρησιμοποιεί τις εφαρμογές του για να συνδεθεί με τους πελάτες.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινούν τα Καταστήματα Facebook, για να εμπνέουν τους ανθρώπους να κάνουν αγορές και να διευκολύνουν τις αγορές και τις πωλήσεις στο διαδίκτυο.
Το Facebook δημιουργήθηκε για να σας συνδέσει με οτιδήποτε σας ενδιαφέρει. Αυτό σημαίνει, φίλους, οικογένεια, αλλά και προϊόντα και επιχειρήσεις. Εδώ και χρόνια, οι χρήστες χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντικείμενα -από τις πρώτες μέρες δημοσίευσης μιας φωτογραφίας ποδηλάτου με τη λεζάντα «προς πώληση» έως την πώληση του τραπεζιού σαλονιού σας στο Marketplace και τώρα τις τρέχουσες αγοραστικές τάσεις για προϊόντα μόδας από τις αγαπημένες σας εταιρείες και τους influencers του Instagram. Ήταν τα άτομα που χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας και οραματίστηκαν το εμπόριο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Τους βοηθάμε να κάνουν αυτό το όραμα πραγματικότητα.
Θέλουμε να παρέχουμε στους ανθρώπους ένα μέρος, όπου μπορούν να ζήσουν τη χαρά των αγορών έναντι της δουλειάς των αγορών. Και θέλουμε να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να διευκολύνουν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να αγοράσουν πράγματα που αγαπούν”, ανέφερε στην ανάρτησή του ο επικεφαλής της Facebook.
Παρουσιάζοντας τα Καταστήματα Facebook
Τα Καταστήματα Facebook διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Η δημιουργία ενός Καταστήματος Facebook είναι δωρεάν και απλή. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να εμφανιστούν από τον κατάλογό τους και, στη συνέχεια, να προσαρμόσουν την εμφάνιση και την αίσθηση του καταστήματος με μια εικόνα εξωφύλλου και ευδιάκριτα χρώματα που προβάλλουν την επωνυμία τους. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε πωλητής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον προϋπολογισμό του, μπορεί να φέρει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο και να συνδέεται με τους πελάτες όπου και όποτε είναι βολικό για αυτούς.
Οι χρήστες μπορούν να βρουν τα Καταστήματα Facebook σε μια Σελίδα Facebook μιας επιχείρησης ή σε ένα προφίλ Instagram ή να τα ανακαλύψουν μέσω ιστοριών ή διαφημίσεων. Από εκεί, μπορείτε να περιηγηθείτε στην πλήρη συλλογή, να προσθέσετε προϊόντα στην τσάντα σας και να παραγγείλετε - είτε στον ιστότοπο της επιχείρησης είτε χωρίς έξοδο από την εφαρμογή, εάν η επιχείρηση έχει ενεργοποιήσει την ολοκλήρωση της αγοράς.
Ενδιαφέρον σημείο είναι το γεγονός ότι όπως ακριβώς όταν βρισκόμαστε σε ένα φυσικό κατάστημα και πρέπει να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιον, έτσι και στα Facebook Καταστήματα, μπορούμε να στέλνουμε μηνύματα στην επιχείρηση μέσω WhatsApp, Messenger ή απευθείας μήνυμα στο Instagram, για να κάνουμε ερωτήσεις, να λάβουμε υποστήριξη, να παρακολουθήσουμε παραδόσεις κλπ. Όπως τόνισε ο Mark Zuckerberg, σύντομα, οι καταναλωτές θα μπορούν να δουν ένα κατάστημα και να πραγματοποιήσουν αγορές απευθείας από μια συνομιλία μέσω Messenger, WhatsApp ή Instagram.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τρόπο δημιουργίας των καταστημάτων με γνώμονα την προστασία της ιδιωτικότητας εδώ, ενώ τόνισε και την επένδυση σε λειτουργίες σε όλες τις εφαρμογές της εταιρείας που θα ενσωματωθούν στα Facebook Καταστήματα ώστε να βοηθηθούν οι πελάτες να ανακαλύψουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να διευκολύνουν τις αγορές.
Κατάστημα Instagram
Αυτό το καλοκαίρι, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης το Instagram Shop, έναν νέο τρόπο για να ανακαλύπτουμε και να αγοράζουμε προϊόνταμέσω του Εξερεύνηση Instagram(Instagram Explore). Μπορούμε να εμπνευστούμε από συλλογές από το @κατάστημα, να περιηγηθούμε σε επιλογές από τις αγαπημένες μας μάρκες και δημιουργούς, να φιλτράρουμε κατά κατηγορίες όπως η ομορφιά και το σπίτι και να αγοράσουμε αυτά που αγαπάμε, όλα σε μία τοποθεσία. Και αργότερα φέτος, προστίθεται μια νέα καρτέλα καταστήματος στη γραμμή πλοήγησης, ώστε να μπορούμε να μεταβούμε στο Κατάστημα Instagram με μία μόνο κίνηση.
Δυνατότητες Live Αγορών
Οι χρήστες χρησιμοποιούν βίντεο σε ζωντανή μετάδοση στις εφαρμογές της εταιρείας για να παρουσιάζουν προϊόντα εδώ και χρόνια, από καταστήματα παπουτσιών που ανακοινώνουν νέα πάνινα παπούτσια έως τους influencers ομορφιάς που δοκιμάζουν ποικίλα κραγιόν. Τώρα, η Facebook διευκολύνει την αγορά προϊόντων σε πραγματικό χρόνο. Σύντομα, οι πωλητές, οι εταιρείες και οι δημιουργοί θα μπορούν να προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα από το Κατάστημα Facebook ή τον κατάλογό τους πριν τη ζωντανή μετάδοση και αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στο κάτω σημείο του βίντεο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να πατήσουν εύκολα για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν. Αυτή η δυνατότητα θα δοκιμαστεί με επιχειρήσεις στο Facebook και το Instagram και θα αναπτυχθεί ευρύτερα κατά τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τον Mark Zuckerberg.
Σύνδεση προγραμμάτων εμπιστοσύνης πελατών στον λογαριασμό Facebook
Επιπλέον, υπό δοκιμή είναι νέοι τρόποι διεκόλυνσης της απόκτησης ανταμοιβών από επιχειρήσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδέσουν τα προγράμματα loyalty στον λογαριασμό στο Facebook. Μέσω αυτής της λειτουργίας ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει και να παρακολουθεί εύκολα τους πόντους και τις ανταμοιβές.
Τέλος, ο Mark Zuckerberg αναφέρθηκε στην στενή συνεργασία με συνεργάτες όπως το Shopify, το BigCommerce, το WooCommerce, το Channel Advisor, το CedCommerce, το Cafe24, το Tienda Nube και το Feedonomics για να προσφέρουν στις μικρές επιχειρήσεις την υποστήριξη που χρειάζονται. “Αυτοί οι οργανισμοί προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν και να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και να έχουν και παρουσία στο διαδίκτυο. Τώρα θα βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν τα Καταστήματά τους στο Facebook και να χρησιμοποιήσουν τα άλλα εμπορικά μας εργαλεία. Ελπίζουμε ότι αυτά τα εργαλεία μπορούν να ανακουφίσουν από την πίεση που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις αυτή την περίοδο και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προετοιμαστούν για το μέλλον” κατέληξε ο Mark Zuckerberg.
naftemporiki.gr

Όταν ο δρ. Άντονι Φάουτσι γινόταν ο «Τσιόδρας των ΗΠΑ», δηλαδή, ο επιστήμονας που θα συντόνιζε τη μάχη της χώρας κατά του κορωνοϊού και θα ενημέρωνε το κοινό για τις εξελίξεις, μάλλον δεν φανταζόταν ότι πριν καν τελειώσει η κρίση της πανδημίας θα γινόταν… εσώρουχο.
Κι όμως, μια εταιρεία από το Λος Άντζελες, αποφάσισε να βγάλει σειρά εσωρούχων με θέμα τον κορωνοϊό. Έτσι, κυκλοφόρησε εσώρουχα που φέρουν επάνω τους τυπωμένο το όνομα του Φάουτσι, του κυβερνήτη της Νέας Υόρκης Άντριου Κουόμο, του κυβερνήτη της Καλιφόρνιας Γκέιβιν Νιούσομ και άλλες αναφορές στην πανδημία.
Η εταιρεία εξήγησε ότι το έκανε για να τιμήσει τους μαχητές της πανδημίας και ανέφερε ότι κάθε φορά που αγοράζεται ένα εσώρουχο από την limited editon σειρά αυτή, θα δωρίζει ίσο ποσό σε οργανώσεις υγείας στην Καλιφόρνια και τη Νέα Υόρκη.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!