Τρίτη 27 Μαρτίου 2018


Μια συγκλονιστική υπόθεση “εκδικητικού βιασμού”, στην οποία συμμετείχαν 12 μέλη δύο οικογενειών, έχει ανακαλυφθεί από την αστυνομία στην επαρχία Πουντζάμπ του Πακιστάν.
Ένας άνδρας κατηγορήθηκε ότι βίασε στις 20 Μαρτίου μια γυναίκα στο Pir Mahal στην περιοχή Toba Tek Singh.
Τοπικές ειδήσεις αναφέρουν ότι η οικογένεια του δράστη είχε προσεγγίσει την οικογένεια του θύματος για «συγχώρεση και συμφιλίωση».
Η οικογένεια του θύματος συμφώνησε να συγχωρέσει τον βιαστή, με την προϋπόθεση ότι «ο αδελφός της θα διαπράξει την ίδια πράξη στην αδελφή του θύτη», σύμφωνα με το dawn.com.
Δώδεκα άτομα που συμμετείχαν σε μια συνάντηση μεταξύ των δύο οικογενειών συμφώνησαν με τους όρους και ο αδελφός του θύματος ήρθε σε σεξουαλική επαφή με την αδελφή του θύτη στις 21 Μαρτίου.
Ένας αστυνομικός ανακάλυψε την υπόθεση όταν οι δύο οικογένειες προετοίμασαν νομικά έγγραφα με τα οποία συμφωνούσαν να μην ασκήσουν κατηγορίες ο ένας εναντίον του άλλου.
Ο υπεύθυνος του αστυνομικού τμήματος του Pir Mahal, κος Shaukat Ali Javed, ανέφερε τις οικογένειες στους ανωτέρους του.
Το Σάββατο, συνελήφθησαν και οι 12 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων γυναικών, εκ των οποίων η μία ήταν το θύμα του δεύτερου βιασμού.
Η υπόθεση αυτή θυμίζει ένα άλλο περιστατικό που έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούλιο στην πόλη Multan, όταν ένα συμβούλιο χωριού διέταξε έναν “εκδικητικό βιασμό” λόγω αποπλάνησης ενός 16χρονου κοριτσιού.
Ο αδελφός του κοριτσιού επιτέθηκε σεξουαλικά σε μία 12χρονη και ο “εκδικητικός βιασμός” φέρεται να εκτελέστηκε μπροστά στα μάτια των γονιών της και στα 40 μέλη του συμβουλίου του χωριού.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Καννών, Τιερί Φρεμό, αναδιοργάνωσε το πρωτόκολλο στο επερχόμενο Φεστιβάλ απαγορεύοντας τις πρωινές δημοσιογραφικές προβολές ταινιών του διαγωνιστικού τμήματος πριν από τις βραδινές τους πρεμιέρες, αλλά και τις selfies στο κόκκινο χαλί.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, οι κριτικοί και οι δημοσιογράφοι θα βλέπουν τις ταινίες στο θέατρο «Debussy» την ίδια ώρα που οι προσκεκλημένοι θα παρακολουθούν στην κεντρική αίθουσα τις βραδινές παγκόσμιες πρεμιέρες. Η αλλαγή έγινε για να ενισχυθεί το κύρος και η βαρύτητα των γκαλά με τις πρεμιέρες των ταινιών.
Τον Μάιο το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών γιορτάζει την 71η επέτειό του. Στο Φεστιβάλ πολύ συχνά οι σκληρές κριτικές που δημοσιεύονται νωρίτερα μπορούν να διαλύσουν τις προοπτικές μιας ταινίας ακόμη και πριν από τη λαμπερή πρεμιέρα σε gala στο Palais. Η πρακτική αυτή έχει στρέψει ορισμένους κινηματογραφιστές και στούντιο σε άλλα Φεστιβάλ, όπως της Βενετίας και του Τορόντο, όπου οι κριτικές ταινιών πιστεύεται ότι είναι πιο ήπιες.
Ο Τιερί Φρεμό είπε ότι με την απαγόρευση των πρωινών προβολών επιδιώκεται «η ανανέωση της ελκυστικότητας και της λάμψης των βραδινών γκαλά».
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Καννών προσπάθησε, επίσης, να περιορίσει την πρακτική των selfies στο κόκκινο χαλί και αποφάσισε να τις απαγορεύσει πλήρως. «Στο κόκκινο χαλί, η επουσιώδης πτυχή και η επιβράδυνση που προκαλείται από την ενόχληση που προκύπτει από αυτές τις selfies αμαυρώνει την ποιότητα της εμπειρίας του κόκκινου χαλιού και του Φεστιβάλ» είπε, τονίζοντας πως «το κινητό τσαλακώνει το μεγαλείο των Καννών».

Δημοσκοπήσεις που δημοσιοποιήθηκαν την Κυριακή στις ΗΠΑ και τη Γερμανία δημιουργούν αμφιβολίες σχετικά με το επίπεδο εμπιστοσύνης που έχουν διατηρούν οι χρήστες προς το Facebook ως προς θέματα ιδιωτικότητας και προσωπικών δεδομένων, με την εταιρεία να καταβάλλει προσπάθειες για να αντιστρέψει το κλίμα- δημοσιεύοντας μάλιστα διαφημίσεις σε βρετανικές και αμερικανικές εφημερίδες μέσω των οποίων ζητά συγγνώμη για την υπόθεση της Cambridge Analytica.
Λιγότεροι από τους μισούς Αμερικανούς εμπιστεύονται το Facebook να υπακούσει τους αμερικανικούς νόμους ιδιωτικότητας, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Reuters/ Ipsos που δημοσιοποιήθηκε την Κυριακή. Επίσης, έρευνα που δημοσιεύτηκε από τη Bild am Sonntag έδειξε πως το 60% των Γερμανών φοβούνται πως το Facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν αρνητικά τη δημοκρατία.
Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, απολογήθηκε για «παραβίαση εμπιστοσύνης» μέσω μηνυμάτων σε εφημερίδες όπως ο Observer στη Βρετανία και οι New York Times, Washington Post και Wall Street Journal, καθώς ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται όλο και περισσότερο στο «στόχαστρο» κυβερνήσεων και αρχών αρμόδιων για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων- ενώ παράλληλα η φήμη του έχει υποστεί βαρύ πλήγμα μεταξύ χρηστών, διαφημιστών, επενδυτών κ.α.
Η δημοσκόπηση του Reuters/ Ipsos έδειξε πως το 41% των Αμερικανών εμπιστεύονται το Facebook να τηρήσει νόμους προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων, τη στιγμή που τα ποσοστά είναι 66% για την Amazon, 62% για τη Google και 60% για τη Microsoft. Όσον αφορά στη δημοσκόπηση που δημοσίευσε η Bild, μόλις το 33% των ερωτηθέντων απάντησαν πως τα social media έχουν θετική επίδραση στη δημοκρατία, τη στιγμή που 60% πιστεύουν το αντίθετο.

Ένα νέο, σημαντικό ορόσημο πέτυχε την προηγούμενη εβδομάδα το Curiosity της NASA στον Άρη: Το ρομποτικό όχημα έκλεισε 2.000 αρειανές ημέρες (sol) στον Κόκκινο Πλανήτη, και ένα μωσαϊκό εικόνων που τράβηξε τον Ιανουάριο παρέχει μια αρκετά καλή εικόνα όσον αφορά στο τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα για το προσεχές μέλλον.
Στο πάνω μέρος του μωσαϊκού δεσπόζει το Όρος Σαρπ, στο οποίο το όχημα ανεβαίνει από τον Σεπτέμβριο του 2014, ενώ στο κέντρο του βρίσκεται ο επόμενος μεγάλος επιστημονικός του στόχος- μια περιοχή την οποία επιστήμονες έχουν μελετήσει από τροχιά και θεωρούν πως περιλαμβάνει αργιλώδη ορυκτά. Ο σχηματισμός των ορυκτών αυτών απαιτεί νερό και οι επιστήμονες έχουν ήδη διαπιστώσει πως τα κατώτερα στρώματα του βουνού σχηματίστηκαν μέσα σε λίμνες οι οποίες κάποτε βρίσκονταν στον πυθμένα του κρατήρα Γκέιλ. Η περιοχή αυτή θα μπορούσε να παρέχει επιπλέον σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την παρουσία νερού, το για πόσο υπήρξε εκεί και το αν το αρχαίο εκείνο περιβάλλον μπορούσε να υποστηρίξει ζωή.
Η επιστημονική ομάδα του Curiosity σκοπεύει να αναλύσει δείγματα από τους βράχους που βρίσκονται στο κέντρο τηε εικόνας. Σημειώνεται πως το όχημα άρχισε πρόσφατα να δοκιμάζει το τρυπάνι του στον Άρη για πρώτη φορά από τον Δεκέμβριο του 2016. Μία νέα διαδικασία σχετικά με τη λήψη δειγμάτων και την ανάλυσή τους στα εργαστήρια που διαθέτει ο όχημα είναι σε στάδιο βελτίωσης, εν όψει επιστημονικών στόχων όπως η περιοχή με τα αργιλώδη ορυκτά.
Το Curiosity προσεδαφίστηκε τον Αύγουστο του 2012 και από τότε έχει διανύσει 18,7 χλμ. Το 2013, η αποστολή εντόπισε στοιχεία περί ύπαρξης ενός περιβάλλοντος λίμνης με γλυκό νερό, που παρείχε όλα τα βασικά χημικά συστατικά για μικροβιακή ζωή. Από τότε που έφτασε στο Όρος Σαρπ το 2014, το όχημα έχει εξετάσει περιβάλλοντα όπου τόσο το νερό όσο και οι άνεμοι έχουν αφήσει τα ίχνη τους. Έχοντας μελετήσει αυτά τα στοιχεία, οι επιστήμονες της ομάδας του Curiosity έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως η περίοδος κατά την οποία ο πλανήτης είχε «κατοικήσιμες» συνθήκες διήρκεσε εκατομμύρια χρόνια.

«Μπορεί να είμαι λίγο πριν τα 50, αλλά δεν έχω παραιτηθεί από τη δυνατότητα της εξέλιξης», λέει η Kylie Minogue, μιλώντας με αφορμή το επερχόμενό της άλμπουμ, που  είναι έντονα επηρεασμένο από τον χρόνο που πέρασε στο Νάσβιλ, πέρυσι.
Το υλικό από τη νέα της δουλειά το παρουσίασε στο «Cafe de Paris»  του Λονδίνου και αποκαλύπτει μία πραγματικά νέα ενδιαφέρουσα Kylie, όπως σημειώνει η βρετανική εφημερίδα «The Guardian».
Η παρουσίαση έγινε μπροστά σε 700 φανατικούς θαυμαστές της, οι οποίοι δήλωσαν ότι τους άρεσε η νέα Kylie, η οποία όπως φαίνεται, πλέον, έχει αποφασίσει να κάνει αληθινή μουσική που εκφράζει τον εσωτερικό της κόσμο παρά να κυνηγήσει την επιστροφή της στην ποπ μουσική σκηνή.
Παρότι η νέα της αυτή δουλειά δεν ήταν καν δική της ιδέα, αλλά προέκυψε ύστερα από πρόταση της δισκογραφικής της εταιρείας, φαίνεται ότι αρέσει στο κοινό και εκφράζει περισσότερο την καρδιά, την οικογένεια και την θνησιμότητα.
Ακόμα και η εμφάνισή της στη λονδρέζικη μουσική σκηνή δεν είχε τίποτα, ή σχεδόν τίποτα, από την παλιά Kylie Minogue. Στη σκηνή, η μπάντα της και η ίδια ντυμένη λιτά με τζιν και ένα φωτεινό «Κ» από πάνω της. Η μόνη στιγμή που θύμισε κάτι από την παλιά λάμψη ήταν οι περιοδικές «εκρήξεις» γκλίτερ την ώρα που τραγουδούσε η μικροσκοπική Αυστραλή τραγουδίστρια, στιχουργός και ηθοποιός.


Η 49χρονη Kylie Minogue, η οποία έχει πουλήσει περισσότερους από 80 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως, πρόσφατα έδωσε μια σκληρή μάχη με τον καρκίνο αλλά αισίως κατάφερε να βγει νικήτρια και να επιστρέψει δυναμικά στο τραγούδι και την ηθοποιία. naftemporiki.gr

Η ισπανική αστυνομία συνέλαβε τον Ουκρανό αρχηγό μιας διαβόητης συμμορίας που φέρεται ότι ευθύνεται για εκατοντάδες κυβερνοεπιθέσεις εναντίον τραπεζών, κυρίως στη Ρωσία αλλά και σε άλλες χώρες σε όλον τον κόσμο, αποκομίζοντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ.
Σύμφωνα με τη Europol, η συμμορία αυτή έχει κλέψει χρήματα από περισσότερους από 100 χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε 40 χώρες.
Ο φερόμενος «εγκέφαλος» των επιθέσεων, που χρησιμοποιούσε το κακόβουλο λογισμικό Carbanak ή Cobait τα τελευταία πέντε χρόνια, συνελήφθη στο Αλικάντε, στη νοτιοανατολική Ισπανία. Σε κάθε επίθεση η λεία της συμμορίας έφτανε τα 5-10 εκατομμύρια ευρώ.
Το υπουργείο Εσωτερικών διευκρίνισε ότι ο ύποπτος (κατονομάζεται μόνο ως «Ντένις Κ.») και τρεις Ρώσοι και Ουκρανοί συνεργάτες του «κατάφεραν ουσιαστικά να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλες τις ρωσικές τράπεζες και να κάνουν αναλήψεις από μηχανήματα αυτόματης ανάληψης στη Μαδρίτη, ύψους πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ».
Οι κυβερνοπειρατές έθεταν υπό τον έλεγχό τους τα πληροφοριακά συστήματα των τραπεζών και κατάφερναν να «αδειάζουν» λογαριασμούς εξ αποστάσεως. Στη συνέχεια μετέτρεπαν αμέσως τα χρήματα σε ψηφιακό νόμισμα (τύπου bitcoin) για να διευκολύνουν το ξέπλυμά τους.
Στις έρευνες για την εξάρθρωση της συμμορίας, εκτός από την ισπανική αστυνομία, μετείχε επίσης το FBI αλλά και αστυνομικοί από τη Ρουμανία, τη Λευκορωσία και την Ταϊβάν. Τον συντονισμό είχε αναλάβει η Europol.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!