Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Πάνω από 8.500 πρόωροι θάνατοι από έμφραγμα και εγκεφαλικό επεισόδιο θα μπορούσαν να αποφευχθούν κάθε χρόνο εάν κάθε άτομο άνω των 50 ετών κατανάλωνε καθημερινά ένα μήλο, , σύμφωνα με μία νέα βρετανική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό British Medical Journal.
Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, κατέδειξαν ότι τα μήλα βελτιώνουν την καρδιαγγειακή υγεία δρώντας παρόμοια με τα φάρμακα εκλογής για τις καρδιαγγειακές νόσους, τις στατίνες, χωρίς καμία από τις παρενέργειες που έχουν τα φάρμακα αυτά. Εκτός από τα μήλα, παρόμοια οφέλη έχουν πολλά άλλα φρούτα, αρκεί κανείς να τα τρώει καθημερινά.
"Αν και κανείς δεν υποστηρίζει ότι τα μήλα θα πρέπει να αντικαταστήσουν τις στατίνες , όλοι οι μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά αν καταναλώνουν καθημερινά περισσότερα φρούτα “, ανέφερε ο επικεφαλής της μελέτης Δρ Άνταμ Μπριγκς.
Περισσότεροι από τα δύο τρίτα των ενηλίκων δεν καταναλώνουν τις συνιστώμενες πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ερευνητών, αν οι ενήλικοι όλων των ηλικιών έτρωγαν μια έξτρα μερίδα φρούτων ή λαχανικών κάθε μέρα θα ήταν δυνατό να αποφευχθούν έως 11.000 θάνατοι καρδιαγγειακής αιτιολογίας ετησίως. Εάν όλοι οι άνθρωποι άνω των 50 ετών ακολουθούσαν το “ένα μήλο την ημέρα” τότε το "κέρδος" θα ήταν περίπου 8.500 λιγότεροι πρόωροι θάνατοι (αντίστοιχα οι στατίνες θα έσωζαν περίπου 9.400 ζωές).
Τα μήλα είναι γνωστό ότι αποτελούν μια φυσική πηγή αντιοξειδωτικών και χημικών ενώσεων που ονομάζονται φλαβονοειδή , τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ευημερία μας και την βελτίωση της υγείας μας. "Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η ημερήσια κατανάλωση ενός μήλου, στο πλαίσιο μας υγιεινής διατροφής με πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά , θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιακής νόσου ", τόνισαν οι ερευνητές. 
 news.gr
Δείτε την λίστα με νούμερα!

Τι θα λέγατε να είχαμε Χριστούγεννα όλο το χρόνο; Χιλιάδες χρωματιστά λαμπάκια να στολίζουν τους δρόμους, φωτισμένα δέντρα και λαμπερά χαμόγελα να πλημμυρίζουν με χαρά όλες τις εποχές!

Στο πολυκατάστημα Bronner στην μικρή πόλη Frankenmuth του Μίσιγκαν αυτό το όνειρο γίνεται πραγματικότητα! Πρόκειται για το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο κατάστημα στον κόσμο, έκτασης, 27 στρεμμάτων, που είναι ανοιχτό 361 μέρες το χρόνο!

Φανταστείτε το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ που έχετε επισκεφθεί και στη συνέχεια αντικαταστήστε όλα τα τρόφιμα με λαμπάκια, δέντρα και στολίδια. Αυτό είναι το θέαμα που προσφέρει η χριστουγεννιάτικη χώρα των θαυμάτων στο Bronner.

Το κατάστημα έχει αναδεχθεί σε ένα άκρως δημοφιλές αξιοθέατο της περιοχής και μάλιστα το 1976 η πολιτεία το χαρακτήρισε “Πρεσβεία τουρισμού του Μίσιγκαν”. Πάνω από δύο εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται το κατάστημα κάθε χρόνο, κάνοντας τα ψώνια τους σε ένα παραμυθένιο περιβάλλον.

Το Bronner ιδρύθηκε το 1945 από τον Wally Bronner, ο οποίος κέρδισε επάξια το παρατσούκλι “Mr Christmas”.
Ένα από τα πιο αξιόλογα κτίρια του συγκροτήματος είναι το παρεκκλήσι Silent Night, ένα αντίγραφο του πρωτοτύπου, που βρίσκεται στο Oberndorf στην Αυστρία, όπου γράφτηκαν τα κάλαντα.Στο σημείο υπάρχει και μια συλλογή από πλάκες, στις οποίες είναι γραμμένα τα κάλαντα σε διάφορες γλώσσες.

Το κατάστημα διαθέτει πάνω από 50.000 διαφορετικά στολίδια και δώρα και κάθε χρόνο πουλά περίπου 600.000 γυάλινα στολίδια για το δέντρο, 500.000 μέτρα γιρλάντες και 150.000 χριστουγεννιάτικες κάρτες.

Έξω δεσπόζουν τρεις γιγαντιαίοι Άγιοι Βασίληδες και ένας χιονάνθρωπος, καθώς και εκατοντάδες λαμπάκια. Δεν είναι έκπληξη, λοιπόν, ότι ο καθημερινός λογαριασμός ηλεκτρικού αγγίζει τα 650 ευρώ!
Ανακαλύψτε αυτόν τον χριστουγεννιάτικο παράδεισο, ακολουθώντας το σύνθημα του καταστήματος, που είναι “τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο διακοπές , είναι ένας τρόπος ζωής”!
news.gr
Ο αστροναύτης Charles Duke (1972, Apollo 16) αφού του πέσει το σφυρί προσπαθεί να το σηκώσει. Δείτε πόσο δύσκολο είναι....
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Wall Street Journal από την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, το Facebook θα ξεκινήσει να προβάλει διαφημιστικό βίντεο σε μορφή autoplay, που θα εμφανίζονται στο News Feed των χρηστών τόσο στη web έκδοση όσο και στα smartphones.

Μία από τις πρώτες διαφημίσεις θα είναι το trailer της ταινίας ‘Divergent' που θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο και η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για προβολή στο κοινωνικό δίκτυο. Οι διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια 15 δευτερόλεπτα και όπως είναι λογικό δε θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα τους χρήστες του Facebook.

Μία δεύτερη αλλαγή η οποία αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνιση της στο δημοφιλές social network είναι το νέο κουμπί ‘Donate Now' για την υποβολή δωρεών σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Αρχικά οι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που θα εμφανίζουν το εν λόγω κουμπί στις σελίδες τους θα είναι μόλις 19, ανάμεσα στις οποίες οι DonorsChoose.org, Boys And Girls Club Of America, World Wildlife Fund, UNICEF, Red Cross και Kiva. Μετά από μια προκαθορισμένη περίοδο δοκιμών η νέα λειτουργία θα διατεθεί και σε άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
parapolitika.gr
Με ένα welcome -πάρτι, η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται να γιορτάσει την είσοδό της στο 2014, έτος κατά το οποίο θα φέρει πανηγυρικά τον τίτλο της «Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας».
Όλα θα ξεκινήσουν στις 31 Δεκεμβρίου, στην Αποθήκη Γ', στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκεί όπου γύρω στις 10 το βράδυ οι νέοι της πόλης θα γιορτάσουν την έλευση του καινούριου χρόνου. Η γιορτή θα συνεχιστεί και την επομένη με πρωτοχρονιάτικη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο,  κατά τη διάρκεια του έτους, η πόλη αναμένεται να φιλοξενήσει πάνω από 130 διεθνείς και τοπικές εκδηλώσεις για νέους. Συνέδρια, σεμινάρια, διαγωνισμοί, εργαστήρια, παρουσιάσεις, συνεργασίες με διεθνείς οργανισμούς, ιδρύματα και άλλους φορείς από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις της Θεσσαλονίκης, συγκροτούν το πρόγραμμα της «Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας».
Μέσα στον Ιανουάριο ξεχωρίζουν οι διαγωνισμοί βίντεο, φωτογραφίας και η «Καλλιτεχνία στο Σκοτάδι» σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Αναπηρία Σήμερα». Δράση, στην οποία οι συμμετέχοντες δημιουργούν αντικείμενα από πηλό και ζωγραφίζουν μέσα στο απόλυτο σκοτάδι, με την καθοδήγηση και τη συμμετοχή τυφλών. Τα έργα θα παρουσιαστούν αργότερα σε έκθεση.
Τον Φεβρουάριο, θα γίνουν διαγωνισμοί ζωγραφικής και γαστρονομίας, ενώ θα παρουσιαστεί έκθεση νέων Τσέχων καλλιτεχνών σε συνεργασία με το Προξενείο της Τσεχίας στο Αλατζά Ιμαρέτ.
Τον Μάρτιο, θα πραγματοποιηθεί καμπάνια για τη συμμετοχή των νέων στις Ευρωεκλογές, εβδομαδιαία έκθεση για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, αλλά και εκδήλωση με τίτλο «Φροντίζοντας τα πουλιά της πόλης» από την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία.
Τον Απρίλιο, τα βλέμματα θα συγκεντρώσουν το Παγκόσμιο Συνέδριο Φοιτητών Πολιτικών Επιστημών, ο 9ος Διεθνής Μαραθώνιος Μέγας Αλέξανδρος, οι διαγωνισμοί μόδας και ραπτικής αλλά και η εκδήλωση για τα 100 χρόνια ιστορίας του Αθλητικού Συλλόγου του Άρη.
Ο Μάιος αποδεικνύεται ιδιαίτερα «δραστήριος» μήνας καθώς θα πάρουν σειρά ανοιχτός διαγωνισμός dj, hip hop festival, ευρω-αραβική συνάντηση και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράγκμπι.
«Παιχνιδιάρης» θα είναι ο Ιούνιος με τα παραμύθια από διαφορετικές χώρες και τον διαγωνισμό video gaming, με θεατρική παράσταση δρόμου αλλά και το Ethnic Festival.
Τον Ιούλιο, έχει προγραμματιστεί διαγωνισμός γκράφιτι και παιχνίδια κρυμμένων θησαυρών, ενώ τον Αύγουστο τα βλέμματα θα συγκεντρώσουν το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Stratego και το Διεθνές Φεστιβάλ Νεανικών Ορχηστρών.
Τον Σεπτέμβριο, θα διεξαχθεί το Green Wave Festival, ενώ τον Οκτώβρη ο διαγωνισμός κόμικς και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας. Τον ίδιο μήνα θα γίνουν τα εγκαίνια του πάρκου των Ηνωμένων Εθνών και έκθεση για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Φτώχειας.
Το Νοέμβριο, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις με αφορμή την Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών, ενώ προγραμματίζεται και διαγωνισμός ανακυκλώσιμων υλικών.
Και με τον τρόπο που ξεκίνησε η χρονιά, με τον ίδιο τρόπο θα ολοκληρωθεί. Τον Δεκέμβριο θα γίνει εκδήλωση απολογισμού για τα πεπραγμένα της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014, ενώ στις 31 του ίδιου μήνα θα στηθεί γιορτή κλεισίματος.
parapolitika.gr

Αιτήσεις εντός 15 ημερών πρέπει να υποβάλουν υπάλληλοι που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα από φορείς του Δημοσίου και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του υπουργείου Παιδείας, για την κάλυψη κενών στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στις Περιφέρειες, καθώς και στην εκπαίδευση, στο πλαίσιο της κινητικότητας, σύμφωνα με Υπουργική Απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Σημειώνεται ότι η διορία του δεκαπενθήμερου ξεκινά με τη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ειδικότερα, με την Υπουργική Απόφαση καλείται το προσωπικό του Ταμείου Αποκατάστασης Σεισμόπληκτων (ΤΑΣ), του Ταμείου Αποκατάστασης Πυρόπληκτων (ΤΑΠ), της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμόπληκτων Βορείου Ελλάδος (ΥΑΣΒΕ) και των Ειδικών Υπηρεσιών Δημοσίων Έργων και των Τμημάτων της Ειδικής Υπηρεσίας Συντήρησης Αυτοκινητοδρόμων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, να υποβάλει στη διεύθυνση Διοικητικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αίτηση για τη μετάταξη ή μεταφορά του. Ο συνολικός αριθμός των θέσεων προς πλήρωση είναι 347.

Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, «με τον τρόπο αυτόν, ενδυναμώνεται σημαντικά η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, ώστε να σχεδιάζει και να υλοποιεί ολοκληρωμένα σχέδια δράσης στο πεδίο της πολιτικής προστασίας. Βασικός στόχος είναι η άμεση και αποτελεσματική ενεργοποίηση του κρατικού μηχανισμού τόσο στην πρόληψη φυσικών καταστροφών όσο και στην ανακούφιση των πολιτών που πλήττονται από παρόμοια φαινόμενα».

Παράλληλα, με την ίδια Υπουργική Απόφαση, καλείται το προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, να υποβάλει στις διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στις οποίες κατείχε οργανική ή προσωποπαγή θέση, αίτηση για τη μετάταξή του. Ο συνολικός αριθμός των θέσεων προς πλήρωση είναι 233, ενώ στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθούν επιπλέον θέσεις προς πλήρωση.


ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το  iphone είναι το απόλυτο τηλέφωνο-gadget της εποχής! Δείτε διάφορες πολύ ωραίες θήκες οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το κινητό σας και περισσότερο στυλ!



Ο δήμος Θεσσαλονίκης δεν δέχεται τη λίστα του υπουργείου Εσωτερικών για τους 321 εργαζόμενους σ' αυτόν που θεωρούνται πλεονάζον προσωπικό και σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών πρέπει να μετακινηθούν σε άλλους δήμους, υπογράμμισε σε δηλώσεις του, ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης.


Σε δηλώσεις του, σε σχέση με την επιστολή που απέστειλε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος προς τους δήμους της χώρας, οι οποίοι εκτιμάται ότι πρέπει να ενταχθούν στη διαδημοτική κινητικότητα, ο κ. Μπουτάρης τόνισε ότι ο δήμος δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει αν φύγουν οι εργαζόμενοι που θεωρούνται πλεονάζον προσωπικό από το ΥΠΕΣ. Υπογράμμισε δε, ότι, “όχι μόνο δεν μας περισσεύουν (εργαζόμενοι), αλλά μας λείπουν κιόλας άτομα”.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο, η λίστα με τα άτομα που θεωρούνται πλεονάζον προσωπικό συντάχθηκε βάσει στοιχείων Ιουνίου 2013, χωρίς να υπολογίζονται οι περίπου 100 συνταξιοδοτήσεις που έγιναν τους τελευταίους μήνες, οι 180 δημοτικοί αστυνομικοί και οι 160 σχολικοί φύλακες που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

Η αντίδραση του δήμου στη λίστα οφείλεται και στο μαθηματικό τύπο που υπολογίζει το πλεονάζον προσωπικό, καθώς σύμφωνα με τον δήμαρχο, δεν μπορεί να εφαρμόζεται ο ίδιος τύπος για όλους τους δήμους.

Ο κ. Μπουτάρης επεσήμανε ότι ο δήμος θα κάνει τις παρατηρήσεις του και θα τις αποστείλει - το συντομότερο δυνατόν - στο υπουργείο Εσωτερικών και πρόσθεσε ότι "δεν ακούνε τον δήμο τι λέει, τι θέλει. Αποφασίζουν τι θέλουν αυτοί. Έχουμε ήδη υποδείξει βάσει του οργανογράμματος που έχουμε στείλει αλλά πολλές φορές στέλνεις πράγματα στο υπουργείο και μπαίνουν στο συρτάρι".

newsit.gr
Τείνει να γίνει... παράδοση η κλοπή του Θείου Βρέφους από τη φάτνη που στήνεται παραδοσιακά στην πλατεία Αριστοτέλους, στη Θεσσαλονίκη.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, άγνωστοι αφαίρεσαν το ομοίωμα του Θείου Βρέφους από τη φάτνη που τοποθετήθηκε στην πλατεία Αριστοτέλους, στο κέντρο της πόλης, ενόψει των Χριστουγέννων. Η κλοπή διαπιστώθηκε το πρωί.
Πέρυσι, οι δράστες είχαν τοποθετήσει στη θέση του Θείου Βρέφους τρία προβατάκια.

http://www.seleo.gr

Να τεθούν σε διαθεσιμότητα 3.708 υπάλληλοι δήμων, ζητεί με επιστολή του σε όλες τις δημοτικές αρχές ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Λεωνίδας Γρηγοράκος. Οι εργαζόμενοι ωστόσο καταγγέλλουν ότι η αξιολόγηση έχει λάθη αφού έχει υπολογιστεί και το εποχικό προσωπικό τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Έθνους, κάθε δήμος παρέλαβε τον αριθμό και τις ειδικότητες του πλεονάζοντος προσωπικού που προκύπτει από την αξιολόγηση την οποία έχει πραγματοποιήσει το υπουργείο Εσωτερικών με βάση την απογραφή των δημοτικών υπαλλήλων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα «μπιλιετάκια» που απέστειλε το υπουργείο Εσωτερικών αναγράφουν ότι, για παράδειγμα, στον δήμο της Αθήνας υπάρχουν 667 πλεονάζοντες υπάλληλοι, στον δήμο Αιγάλεω 67 πλεονάζοντες, στον δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος 31 πλεονάζοντες, ενώ ο δήμος Θήβας φαίνεται να χρειάζεται ακόμα 9 εργαζομένους.

Στην επιστολή του Λ. Γρηγοράκου αναφέρεται ότι το πλεονάζον προσωπικό θα μετακινηθεί εντός των δήμων και ζητά τη συνεργασία των ΟΤΑ, προκειμένου να διορθωθούν τυχόν λάθη και παραλείψεις.

Από τους 3.708 υπάλλήλους που θα τεθούν σε κινητικότητα το 30% θα προέλθει από το προσωπικό Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, ενώ το 70% από τους εργαζομένους Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Έντονα αντέδρασε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γ. Καμίνης, ο οποίος μόλις ενημερώθηκε για την αξιολόγηση του δήμου, που περιγράφει ότι 667 υπάλληλοι χαρακτηρίζονται πλεονάζοντες, συγκάλεσε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για σήμερα, προκειμένου να αποφασίσει επί της πρότασης του υπουργείου Εσωτερικών.


http://www.nooz.gr
Στους 322 ανέρχονται, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, οι υπάλληλοι που αποτελούν πλεονάζον προσωπικό του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Υπενθυμίζεται ότι ο δεύτερος μεγαλύτερος δήμος της χώρας έχει 4.200 άτομα προσωπικό συμπεριλαμβανομένων των συμβασιούχων και ακόμη περίπου 200 υπαλλήλους στα διάφορα νομικά πρόσωπα.

Φροντίζετε να κάνετε τα πάντα για την καλή στοματική σας υγιεινή; Δαπανάτε ένα σωρό χρήματα για φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα, που θα σας χαρίσουν καθαρή και δροσερή αναπνοή; Μήπως όμως ήρθε η ώρα να αναζητήσετε αλλού τη λύση στο πρόβλημα που σας απασχολεί;

Στον αέρα τινάζει την εθελοντική διαδημοτική κινητικότητα επιστολη του υπουργείου Εσωτερικών που στάλθηκε το βράδυ της Δευτέρας σε δήμους της χώρας προσδιορίζοντας το συνολικό αριθμό των υπαλλήλων που «περρισέυουν» σε 3.708. Συγκεκριμένα, στο έγγραφο που  υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος προσδιορίζεται ο αριθμός των υπαλλήλων που πλεονάζουν ή λείπουν από ένα δήμο, δημιουργώντας αναστάτωση και έντονες αντιδράσεις από τους δημάρχους και τους εργαζόμενους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης μετά την παραλαβή «της απαράδεκτης επιστολής», όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, στην οποία γίνεται λόγος για 670 πλεονάζοντες στο μεγαλύτερο δήμο της χώρας, κάλεσε σε έκτακτη σύγκληση το Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη στο δημαρχείο της Αθήνας.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και άλλοι δήμαρχοι σε όλη την Ελλάδα που έχουν πάρει τα σχετικά «ραβασάκια» στα χέρια τους, ενώ σε αναμμένα καρφιά κάθονται όσοι δεν την έχουν λάβει ακόμη.
«Ήτανε στραβό το κλήμα. Το έφαγε και ο γάιδαρος»
Δήμαρχοι που μίλησαν στην aftodioikisi.gr τόνιζαν χαρακτηριστικά ότι «ήτανε στραβό το κλήμα (σ.σ. οι αντιρρήσεις της ΚΕΔΕ για τη συμμετοχή του ΑΣΕΠ οι οποίες ωστόσο σε καμία περίπτωση όπως, λένε, «δεν θα μπλόκαραν την εθελοντική κινητικότητα»). Το έφαγε και ο γάιδαρος (σ.σ. επιστολή Γρηγοράκου)».
Πρόσθεταν, δε, με έμφαση ότι «έπρεπε το υπουργείο να αφήσει να ψηφιστεί ο νόμος και να ξεκινήσει η διαδικασία των δηλώσεων των δημοτικών υπαλλήλων και μετά να ενημέρωνε ποιοι είναι οι δήμοι με πλεονάζον ή ελλείπων προσωπικό. Μ’ αυτό τον τρόπο δημιουργείται ανασφάλεια στους εργαζόμενους και τινάζεται το όλο εγχείρημα στον αέρα», λέει στην aftodioikisi.gr, δήμαρχος μεγάλου δήμου του λεκανοπεδίου.
Ποια είναι τα νεφελώδη κριτήρια
Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr στην επιστολή γίνεται επίκληση «ορισμένων νεφελωδών κριτηρίων» της γνωστής επιτροπής Ραπακούλια (σ.σ. του διευθυντή του γραφείου του Λ. Γρηγοράκου), όπως λένε οι ίδιοι οι δήμαρχοι, με βάση τα οποία υποτίθεται ότι εξάγεται το πλεόνασμα ή του έλλειμμα προσωπικού.
Τα κριτήρια αφορούν κυρίως:
- Συνολικό πληθυσμό και αριθμό υπαλλήλων ανά κάτοικο
- Οικονομική κατάσταση
- Έκταση
- Αρμοδιότητες του δήμου.
aftodioikisi.gr
Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ «ουρλιάζει» για όλους τους Ελληνες! Για την Ελλάδα της κρίσης που καθημερινά αγωνίζεται να σταθεί και πάλι στα πόδια της και να τραβήξει μπροστά...
Το νέο διαφημιστικό σποτ των Γιατρών Χωρίς Σύνορα που προβάλλεται από την αρχή της εβδομάδας, με πρωταγωνιστή και πάλι τον διάσημο Ισπανό ακτιβιστή ηθοποιό, συγκλονίζει για μια ακόμη χρονιά.
Στην περσινή εκστρατεία της οργάνωσης ο Μπαρδέμ είχε μιλήσει ελληνικά, συμβολικά, ώστε να δείξει ότι η αλληλεγγύη «για τον πόνο του άλλου» δεν έχει σύνορα. Φέτος η διαφήμιση ξεκινά με τον καταξιωμένο ηθοποιό να εμφανίζεται στο πλάνο κι ενώ ξεκινά να ουρλιάζει σπαρακτικά δεν ακούγεται τίποτα. Σαν ο πρωταγωνιστής να μπαίνει στο μυαλό και στο σώμα μας και να προσπαθεί να μας ξυπνήσει από τον εφιάλτη. «Αν κι εσύ πονάς επειδή εκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε θεραπεία, ούρλιαξε.
Ούρλιαξε τώρα!» μας προτρέπει ο εκφωνητής. Κι είναι εκείνη ακριβώς η στιγμή που ο Μπαρδέμ ξεσπά με όλη του τη δύναμη σε ουρλιαχτό. Κραυγή διαπεραστική, από τα βάθη της ανθρώπινης ύπαρξης. Που, επιτέλους, αναδύεται στην επιφάνεια για όλους εκείνους τους ανθρώπους που βιώνουν καθημερινά τον εφιάλτη της εξαθλίωσης, της φτώχειας και της ανέχειας, που υποφέρουν αλλά η φωνή τους δεν βρίσκει «ευήκοα ώτα».
Η συμμετοχή του Χαβιέρ Μπαρδέμ στην εκστρατεία «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» των Γιατρών Χωρίς Σύνορα έχει τεράστια απήχηση. Χωρίς αμφιβολία, ο σπουδαίος ηθοποιός δημιούργησε μια πραγματική επανάσταση αλληλεγγύης! Οπως δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής», «συγκινήθηκα πραγματικά και σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που αξίζει τέτοια εκδήλωση αγάπης και υποστήριξης. Θα ήθελα να μεταφέρω τις ευχαριστίες και τον ειλικρινή θαυμασμό μου σε όλους τους Ελληνες!».
Και αν κάποιοι αναρωτιούνται γιατί αυτός ο μεγάλος ηθοποιός είναι υπέρμαχος της προσπάθειας αυτής σε Ελλάδα και Ισπανία, που τόσο πλήττονται από την κρίση, ο ίδιος απαντά με ξεκάθαρο τρόπο: «Συμμετέχω γιατί μου το πρότειναν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, μια οργάνωση που αξίζει την απόλυτη εμπιστοσύνη και εκτίμησή μου. Με αυτή την απίστευτη και ευρηματική ιδέα, οι Γιατροί μάς εξοικειώνουν με πολύ απλό τρόπο με τη σύνθετη πραγματικότητα των ''ξεχασμένων'' ασθενών. Επίσης, είναι μια οργάνωση αποτελεσματική. Υποστηρίζοντάς την, με ελάχιστη προσωπική προσπάθεια, το αποτέλεσμα είναι άμεσο και το έργο της τεράστιο. Η είδηση πως στην Ισπανία κατάφερε τόσος κόσμος να συνεισφέρει στην ανακούφιση χιλιάδων ασθενών -ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του, αλλά και ως μέρος μιας συλλογικής προσπάθειας- είναι από μόνη της ικανή να φέρει ''συμπτώματα'' πόνου για τον άλλο και στην Ελλάδα».
Αυτός είναι ο Μπαρδέμ... Ενας βραβευμένος με Οσκαρ ηθοποιός που θέλει να πει και στους Ελληνες ότι στα δύσκολα αυτό που έχει σημασία είναι να δείχνουμε αλληλεγγύη, να μένουμε άνθρωποι. Και μπορεί να μην έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να επισκεφθεί την πατρίδα μας, αλλά το συνεργείο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα που βρέθηκε μαζί του στα γυρίσματα στη Μαδρίτη τού έκανε πολλά δώρα με άρωμα... Ελλάδας. Ενα αγαλματίδιο από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, λικέρ μαστίχα από τη Χίο, γλυκό βύσσινο από τη Νάξο και φυσικά οι παστίλιες με μέλι και θυμάρι ήταν τα πολύτιμα δώρα της ελληνικής αποστολής.
Αντιστάρ
Από τη φύση του ο Μπαρδέμ είναι άνθρωπος ελεύθερος, πολιτικοποιημένος, ανήσυχο πνεύμα, αλλά χωρίς σταριλίκια, εγωκεντρικούς καθωσπρεπισμούς και παράλογες συμπεριφορές. Ακόμα και χαλαρώνοντας μετά τα γυρίσματα της διαφημιστικής καμπάνιας, όπως μας αποκάλυψαν οι Ελληνες Γιατροί Χωρίς Σύνορα, ο Χαβιέρ συζητούσε μαζί τους για την κατάσταση στη χώρα μας, τη Συρία και την Παλαιστίνη. Πρόκειται για έναν οξυδερκή άνθρωπο, πολύ καλά ενημερωμένο και βαθιά ευαισθητοποιημένο για τους ανθρώπους που υποφέρουν.

Ηταν μάλιστα και στην πρώτη γραμμή των διαδηλώσεων στην Ισπανία του περασμένου Ιουλίου, μαζί με άλλους καλλιτέχνες, οι οποίοι κρατούσαν πλακάτ που έγραφαν «Δεν θα υπάρξει ειρήνη», «Ο πολιτισμός δεν είναι πολυτέλεια» και «Η δική μας περικοπή θα γίνει με γκιλοτίνα!». Ο ηθοποιός είχε προχωρήσει και σε σκληρές δηλώσεις κατά της κυβέρνησης Ραχόι, λέγοντας ότι «είναι άδικο γιατί η κυβέρνηση, αντί να υποχρεώσει τον χρηματοοικονομικό τομέα να πληρώσει για ό,τι έκανε, ρίχνει όλο το βάρος στους ανέργους, τους ασθενείς, τους συνταξιούχους. Σκοτώνουν το μέλλον μιας γενιάς».
Η στάση του Μπαρδέμ προς τα πολιτικά δρώμενα δεν είναι τυχαία, αφού προέρχεται από αριστερή οικογένεια. Ο θείος του, Χουάν Αντόνιο Μπαρδέμ, φυλακίστηκε από τον δικτάτορα Φράνκο για τις αντιφασιστικές του ταινίες κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου.
Οι έξι «καραμέλες... αλληλεγγύης» που περιέχει κάθε συσκευασία αποτελούν μια ανάσα αισιοδοξίας προερχόμενη από τον φτωχό ευρωπαϊκό Νότο. Το χαρακτηριστικό τους: «Εμείς τις παίρνουμε, κάποιοι άλλοι σταματούν να πονάνε!»... Είναι ο τρόπος που μπορούμε να βοηθήσουμε (με την αγορά κάθε συσκευασίας) τη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα σε όλο τον κόσμο.

ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝΕΘ (διαφημιστής και εμπνευστής της ιδέας)
Η φωνή μας θα γίνει μία τεράστια κραυγή και θα φτάσει παντού

Αναμφίβολα οι δημιουργικές ιδέες έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο. Εν καιρώ κρίσης όμως μια δημιουργική ιδέα αρκεί για να αρχίσει ένα καινούργιο ταξίδι σε μια νέα «Ιθάκη». Ο Χόρχε Μαρτίνεθ, διαφημιστής και δημιουργός της συγκεκριμένης εκστρατείας, μας αποκαλύπτει πώς ξεκίνησε η όμορφη αυτή ιστορία.
«Την ιδέα μού την ενέπνευσε μια έκθεση φωτογραφίας των Γιατρών Χωρίς Σύνορα με τον τίτλο: ''Μάρτυρες της Λήθης''. Μιλούσε για τα προβλήματα εκατομμυρίων ασθενών ανά τον κόσμο που πάσχουν από τις λεγόμενες ξεχασμένες ασθένειες, όπως ασθένεια του ύπνου, ελονοσία, φυματίωση...
Σκέφτηκα βλέποντάς την ότι υπάρχουν εκατοντάδες φάρμακα που μπορούν να απαλύνουν οποιονδήποτε δικό μας φυσικό πόνο. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως όταν πονάμε για τους άλλους, για όλους εκείνους που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε κενά του συστήματος υγείας, σε διαλυμένες δομές; Και πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε με έναν οικονομικό τρόπο, προσιτό σε όλους μας; Ετσι γεννήθηκαν οι παστίλιες.
Παστίλιες και εφαρμογή τους
Στο βάθος αυτής της ιδέας υπάρχει το κίνητρο του να κάνεις τον κόσμο καλύτερο, υπάρχει δηλαδή μια ουτοπική, επαναστατική σχεδόν διάθεση κι αυτό είναι κάτι που όλοι το έχουμε ανάγκη. Η διαφορά με τις άλλες καμπάνιες είναι ότι ουσιαστικά οι παστίλιες δεν είναι καμπάνια. Είναι ένα προϊόν, έστω συμβολικό, ιδιαίτερο, επαναστατικό. Η καμπάνια έρχεται δευτερευόντως να στηρίξει αυτό το προϊόν, να το διαδώσει, να κάνει σαφή τα μηνύματά του».

Για το γεγονός ότι η χώρα μας ανταποκρίθηκε εντυπωσιακά σ' ένα μήνυμα που «χτίσθηκε» στην Ισπανία, τον ίδιο δεν φαίνεται να τον εντυπωσιάζει. Οπως μας εξηγεί, «οι παστίλιες, ακριβώς επειδή είναι μια ιδέα τόσο πρωτότυπη όσο και απλή, μπορεί να λειτουργήσει παντού όπου υπάρχουν άνθρωποι που συναισθάνονται τον πόνο των άλλων ανθρώπων. Με αυτή την έννοια, θα μπορούσε να εφαρμοστεί παντού, σε οποιαδήποτε κοινωνία και χώρα. Ωστόσο, χάρηκα όταν έμαθα ότι η Ελλάδα ήταν η δεύτερη χώρα που θα υιοθετούσε την καμπάνια, γιατί οι Ισπανοί και οι Ελληνες μοιραζόμαστε κάτι κοινό αυτόν τον καιρό: την αγωνία μας για τα όσα συμβαίνουν στις ίδιες μας τις κοινωνίες.
Οταν πονάω φωνάζω
Αυτή η αγωνία μας δυνάμωσε ακόμα περισσότερο το συναίσθημα αλληλεγγύης μας για όσους υποφέρουν.

Η ''Κραυγή'' γεννήθηκε μέσα από τη σκέψη ότι όταν πονάω (για τον άλλο) φωνάζω. Αν φωνάξω εγώ, φωνάξεις κι εσύ, φωνάξουμε όλοι, τότε θα σχηματίσουμε μια τεράστια κραυγή που θα μπορεί να φτάσει παντού.Ελληνες και Ισπανοί μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες για τις κοινωνίες μας».

ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Ο Μπαρδέμ μας βοήθησε να μιλήσουμε στην ελληνική κοινωνία

«Η συμμετοχή του Μπαρδέμ μάς έδωσε τη δυνατότητα να μιλήσουμε στην ελληνική κοινωνία, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία, για την αλληλεγγύη που οφείλουμε να δείξουμε στους ''ξεχασμένους'' και αποκλεισμένους από τη θεραπεία συνανθρώπους μας» λέει ο Χρήστος Χρήστου, πρόεδρος του ελληνικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και συνεχίζει.
«Το σποτ μεταδόθηκε δωρεάν περισσότερες από 1.000 φορές. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι Παστίλιες και ο Μπαρδέμ ήταν για μέρες στην επικαιρότητα. Χάρη στο κοινό που μίλησε και τις αγόρασε, μέσα σε λίγους μήνες την πρώτη χρονιά, πωλήθηκαν περισσότερα από 350.000 κουτιά σε όλη τη χώρα.
Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα διέθεσαν 175.000 ευρώ στα προγράμματά τους στην Αθήνα και στον Εβρο, 60.000 στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, 65.000 στο Κονγκό και 50.000 στην εμπόλεμη Συρία.
Δεν ήταν όμως μόνο ο Μπαρδέμ. Αυτό όμως που είναι η πραγματική επιτυχία της εκστρατείας είναι η συνεργασία πολλών και διαφορετικών φορέων.
Οι Παστίλιες δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν, αν δεν είχαμε μαζί μας μεγάλη ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών, τους προμηθευτές της και φυσικά τους φαρμακοποιούς, οι οποίοι χωρίς κανένα απολύτως κέρδος, δημιούργησαν μια μοναδική αλυσίδα αλληλεγγύης».

http://simantra.blogspot.gr 
Τη μέθοδο με την οποία η γνωστή ομάδα Ραπακούλια (σ.σ. ο διευθυντής του γραφείου του αναπληρωτή υπουργού Λεωνίδα Γρηγοράκου) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι στην εθελοντική κινητικότητα των δήμων πρέπει να συμμετάσχουν 3.708 υπάλληλοι περιγράφει έγγραφο του υπουργείου Εσωτερικών που στάλθηκε στους δήμους.
Σύμφωνα με το έγγραφο το οποίο δημοσιεύει η aftodioikisi.gr:
Στους δήμους σήμερα εργάζονται (93.973) υπάλληλοι, εκ των οποίων:
1.         Δημοσίου Δικαίου και Ι.Δ.Α.Χ υπάλληλοι(66.821)
2.         Έκτακτο προσωπικό (12.363)
3.         Τακτικό Προσωπικό ΝΠΔΔ των δήμων (10.110)
4.         Έκτακτο Προσωπικό ΝΠΔΔ των δήμων (4.679)
5.         Προσωπικό ΝΠΙΔ των Δήμων

‘Όπως τονίζεται στο έγγραφο στην επεξεργασία των στοιχείων και στην εξαγωγή των αποτελεσμάτων δεν συμπεριλάβαμε Δήμους κάτω από 6.000 κατοίκους διότι:
•           Η πλειονότητα των Δήμων της κατηγορίας αυτής είναι μικροί νησιωτικοί και ορεινοί.
•           Οι υπάλληλοι των περισσοτέρων εξ’ αυτών αποτελούν τον οριακό αριθμό εργαζομένων για τη εύρυθμη λειτουργία του Δήμου
•           Τυχόν κινητικότητα των υπαλλήλων αυτών θα δημιουργήσει ασύμμετρες απώλειες στις τοπικές κοινωνίες.
•           Έχουν ιδιαιτερότητες που δεν τους κάνουν συγκρίσιμους με τους υπολοίπους Δήμους που εξετάζουμε με τη συγκεκριμένη μεθοδολογία.
•           Οι δήμοι αυτοί είναι 53 και αποτελούν το 16,31% των Δήμων της χώρας, έχουν δε 1.424 υπαλλήλους σε ποσοστό 1,52% επί του συνολικού προσωπικού.
Τα κριτήρια
Για τη διαμόρφωση του δείκτη ελήφθησαν υπόψη οι εξής παράγοντες:
•           Πληθυσμός
•           Έκταση
•           Διοικητική – Δημοτική Αποκέντρωση
•           Διοικητική υποστήριξη – έδρες Νομών
•           Ορεινότητα
•           Νησιωτικότητα
Παράλληλα, προκειμένου να διαμορφωθεί ο Δείκτης Ιδιαιτερότητας των Δήμων χρησιμοποιήθηκαν οι εξής συντελεστές στάθμισης:
•           Πληθυσμός (91,25%)
•           Έκταση (0% – 2%)
o          Για δήμους μέχρι 100 τ. χλμ. (0%)
o          Για δήμους από 100 τ. χλμ. μέχρι 600 τ. χλμ. (1%)
o          Για δήμους πλέον των 600 τ. χλμ. (2%)
•           Έδρες Νομών (0,75%)
•           Νησιωτικότητα σύμφωνα με  το ν. 3852/2010 και το ν. 4093/2012 (1%)
•           Ορεινότητα σύμφωνα με το ν. 3852/2010 (1%)
•           Διοικητική – Δημοτική Αποκέντρωση (0% – 4%)
aftodioikisi.gr

Τα ψέμματα και οι αντιφάσεις του Υπ. ΔιΜΗΔ Κ. Μητσοτάκη στην εκπομπή "Στον Ενικό" - Όλα σε ένα video











Δείτε το video εδώ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Δυο ξανθιές στο Μινιόν

Συναντιούνται δυο ξανθιές και κάνει η μία στην άλλη:
- Ασε που να δεις τι έπαθα χθες. Ήμουν στο Μινιόν και μπήκα στο ασανσέρ, κόπηκε το ρεύμα και έμεινα 2 ώρες μέσα.
Πέρα από τη διατροφή και τη γυμναστική που αποτελούν τους πιο ενδεδειγμένους και αποτελεσματικούς τρόπους για απώλεια βάρους υπάρχουν και μερικά... τρικ που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια πόντων ειδικά όταν η βελόνα της ζυγαριάς μοιάζει να κολλάει σε ένα συγκεκριμένο αριθμό.
Σύμφωνα με το onmed.gr τα τρικ που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον να χάσει γρήγορα βάρος είναι τα εξής:
  • Επιδόρπιο για πρωινό
Γλύκό και δίαιτα δύσκολα συνδυάζονται. Ωστόσο, όπως απέδειξε πρόσφατη μελέτη αν καταναλώσει κάποιος γλυκό ως πρωινό δεν θα δει τον δείκτη της ζυγαριάς του να... ανηφορίζει. Παράλληλα, το γλυκό ως πρωινό καταπολεμά την επιθυμία για  ζάχαρη μέσα στην ημέρα.
  • Χλιαρό νερό πριν το φαγητό
Πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι ένα ποτήρι χλιαρό νερό πριν το γεύμα βοηθά να χορτάσει κανείς γρηγορότερα.
  • Φαγητό σε μικρές μπουκιές
Οσο ανώφελο και να μοιάζει πολλές είναι οι μελέτες που αποδεικνύουν ότι το κολπάκι αυτό ξεγελά τον εγκέφαλο και να πιστεύει ότι το φαγητό στο πιάτο είναι περισσότερο. Αποτέλεσμα; Τρώμε λιγότερο.


http://www.iefimerida.gr

Σαν σήμερα, το 1803, 22 Σουλιώτισσες προτίμησαν να πηδήξουν στον γκρεμό από το να συλληφθούν από τους Τουρκαλβανούς, αφού πρώτα είχαν ρίξει τα παιδιά τους. Πρόκειται για τον ιστορικά γνωστό ως «Χορό του Ζαλόγγου».

218 π.Χ. – Β' Καρχηδονιακός Πόλεμος: οι Καρχηδονιακές δυνάμεις του Αννίβα νικούν τους Ρωμαίους στη Μάχη του ποταμού Τρεβία.

1803 – Ο Χορός του Ζαλόγγου. Είκοσι δύο Σουλιώτισσες μπροστά στον κίνδυνο να συλληφθούν από τους Τουρκαλβανούς καταφεύγουν μαζί με τα παιδιά τους στο Βράχο του Ζαλόγγου κι αρχίζουν να χορεύουν και να τραγουδούν και στη συνέχεια να πέφτουν στο γκρεμό, που είχαν ρίξει πρώτα τα παιδιά τους προτιμώντας έτσι το θάνατο παρά την ατίμωση.

1943 – Γερμανικά στρατεύματα κατοχής εκτελούν 118 κατοίκους του χωριού Δράκεια της Μαγνησίας.

1944 - Κυκλοφορεί το πρώτο φύλλο της γαλλικής εφημερίδας Le Monde.

http://www.enikos.gr 
Μόλις 30 λίρες (περίπου 35 ευρώ) είναι το κόστος του UbiSlate 7Ci, το οποίο άρχισε να πωλείται στην Βρετανία. Πρόκειται για την βρετανική έκδοση του Aakash 2, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά στην Ινδία και κατασκευάζεται από την Datawind.
Στην Ινδία το συγκεκριμένο tablet χρησιμοποιείται κυρίως από φοιτητές και σχεδιάστηκε ειδικά για να προσφέρει στους χρήστες του φθηνή πρόσβαση στο Ίντερνετ, σε μια προσπάθεια βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι δυνατότητές του είναι μάλλον περιορισμένες σε σχέση με τον ανταγωνισμό: οθόνη επτά ιντσών, σύνδεση wi-fi, επεξεργαστής 1 GHz, 512 ΜΒ RAM μνήμη, σύνδεση microUSB και αποθηκευτικός χώρος 4GB, ενώ «τρέχει» μία τροποποιημένη έκδοση του Android 4.0.3. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του είναι τρεις ώρες, και ενδείκνυται κυρίως για παρακολούθηση online «μαθημάτων» και βίντεο, περιήγηση στο Ίντερνετ και κάποια παιχνίδια.
Το πρώτο Aakash είναι κυκλοφορήσει αρχικά στην Ινδία το 2011, και είχε προωθηθεί ως το φθηνότερο tablet στον κόσμο, στοχεύοντας κυρίως σε σχολεία και κολέγια. Η πρώτη έκδοση δεν είναι αποσπάσει καλές κριτικές, σύμφωνα με το BBC, ωστόσο ο αναβαθμισμένος του διάδοχος, Aakash 2, φαίνεται να τα πάει πολύ καλύτερα.
Όπως είπε ο ιδρυτής της Datawind, Σούνιτ Σινγκ Τούλι, στη συνδιάσκεψη Wired 2013 τον Οκτώβριο, ο στόχος δεν είναι απλά η ανάπτυξη συσκευών χαμηλού κόστους, αλλά η παροχή πρόσβασης στο Ίντερνετ.
Χάρη σε συμφωνία συνεργασίας με την ινδική κυβέρνηση, το Aakash 2 εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα tablets της χώρας, όσον αφορά στις πωλήσεις, ανταγωνιζόμενο μοντέλα από ονόματα όπως η Apple και η Samsung.
Σύμφωνα με τον Τούλι, στόχος της εταιρείας Datawind (η οποία παράγει και ακριβότερα μοντέλα, όπως το UbiSlate 7C+ και το UbiSlate 3G7) είναι να παρέχει «οικονομική» τεχνολογία στα πιο φτωχά νοικοκυριά της Μ. Βρετανίας, τα οποία είναι αποκομμένα από την «ψηφιακή επανάσταση».
«Η ανάπτυξη του tablet προέκυψε από τη συνειδητοποίηση ότι η έλλειψη Ίντερνετ σε πολλά μέρη του κόσμου οφείλεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους», δήλωσε στον Guardian o Τούλι. «Γεφυρώνουμε το κενό προσφέροντας οικονομικές, υψηλών δυνατοτήτων συσκευές και πρόσβαση στο Ίντερνετ» πρόσθεσε.
Στην «αρένα» των φτηνών tablets στη Βρετανία υπάρχουν και άλλοι «παίκτες», όπως η Tesco, η Argos και η Aldi, που κυκλοφόρησαν τα δικά τους χαμηλού κόστους μοντέλα.
Πηγή: naftemporiki.gr

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα προέκυψαν από την παγκόσμια έρευνα Wave 7.

Η UM, μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Wave 7, της πιο φιλόδοξης παγκόσμιας έρευνας για τα social media, η οποία γίνεται κάθε χρόνο από το 2006, με δείγμα που ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών ίντερνετ.

Η έρευνα Wave, η οποία είναι η πρώτη μελέτη μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο, εντόπισε τις δυναμικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον των social media κατά τα τελευταία επτά χρόνια. Στο πλαίσιο της φετινής έρευνας, η ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία σε συνδυασμό με τη διάδοση των smartphones, αποκαλύπτει συναρπαστικά δεδομένα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο πλούτος της πληροφόρησης που προσφέρει η έρευνα, δίνει τη δυνατότητα στους brand marketers να εκμεταλλευτούν τη διεθνή εμπειρία και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους στις ανάγκες του καταναλωτή που στοχεύουν.

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, οι νέες τεχνολογίες σχεδιάζονται έτσι ώστε να εμπνέουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση και το διάλογο. Ωστόσο, η απλή καταγραφή των πιο πρόσφατων τάσεων δεν είναι πλέον αρκετή, καθώς το σημαντικό για τα brands σήμερα είναι να κατανοούν αυτή την αλληλεπίδραση και να γίνονται μέρος της. Ακόμα και η πιο επιφανειακή δραστηριότητα στο διαδίκτυο γίνεται από τον καταναλωτή για να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη του. Ρωτώντας «γιατί», η έρευνα Wave αποκαλύπτει τα βασικά κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε αυτό το διάλογο, ανοίγοντας το δρόμο για τη δημιουργία πιο συναρπαστικών εμπειριών με τα brands στα social media, εμπειριών που βασίζονται στα insights των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τη Wave 7, η καταναλωτική αλληλεπίδραση επηρεάζεται από 5 βασικές ανάγκες: Relationship, Diversion, Learning, Progression και Recognition. Οι ανάγκες αυτές υποκινούν και τροφοδοτούν τη χρήση των social media. Τα ευρήματα της Wave 7 δεν δείχνουν κάποιο σημάδι κόπωσης των χρηστών του ίντερνετ. Η ταχεία ανάπτυξη των mobile συσκευών οδηγεί σε μία νοοτροπία «always on» με τους χρήστες ανά τον κόσμο να είναι περισσότερο συνδεδεμένοι περισσότερες φορές .

Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της έρευνας Wave 7…

«The Need for Speed»

Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% συμφωνεί ότι η κοινωνική δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής του ζωής, με δύο στους τρεις Έλληνες να είναι μόνιμα συνδεδεμένοι. Τα Micro blogging sites, όπως είναι για παράδειγμα το Twitter, σημειώνουν αύξηση με τους μεγαλύτερους ρυθμούς παγκοσμίως, ενώ το 46% των Ελλήνων κάνει χρήση υπηρεσιών micro blogging.

«Pleasure, Passion or Pursuit»

Όλες οι χώρες συμφωνούν ότι το μεγάλο πλεονέκτημα των social media έγκειται στην ικανότητα τους να ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις. Σε ό,τι αφορά στο ελληνικό κοινό, τα social media αποτελούν επιπλέον ένα μέσο διασκέδασης και προσωπικής έκφρασης.

«The keyboard to Success»

Το επαγγελματικό social network σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη κατά το τελευταίο έτος. Η Wave 7 αποκαλύπτει ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει γίνει βασικό μέσο για την προώθηση του επαγγελματικού προφίλ τη διαμόρφωση απόψεων και την καλλιέργεια σεβασμού.

«How much to share»

Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης. Το 67% των συνδεδεμένων καταναλωτών παγκοσμίως και το 74% των Ελλήνων αντίστοιχα, προβληματίζονται γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών, υπό την προϋπόθεση της βελτίωσης της διαδικτυακής τους εμπειρίας. Αυτή η ανταλλαγή αξιών οδήγησε σε μία αύξηση της τάξεως του 10% στη συμμετοχή των καταναλωτών σε brand communities, αποδεικνύοντας ότι η βαθιά κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο στρατηγική προσέγγιση του engagement με τους καταναλωτές.

Η έρευνα Wave διεξάγεται σε ετήσια βάση από τη UM, έχει ως αντικείμενο τα social media και αποτελεί τη μακροβιότερη έρευνα σε αυτόν τον τομέα. Από το 2006 μέχρι σήμερα η Wave καταγράφει την παγκόσμια επιρροή των social media, ερευνώντας τις αλλαγές που προκύπτουν από τις νέες μορφές επικοινωνίας στο ίντερνετ. Στο πέρασμα του χρόνου η Wave έχει καταγράψει την πρωτοφανή ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα από νέες πλατφόρμες προσεγγίζοντας μεγάλες μάζες κοινού, με μεγάλη ταχύτητα.

Το δείγμα της έρευνας Wave 7 αποτελείται από 1 δισ. ενεργούς χρήστες του ίντερνετ σε 65 χώρες. Σε αυτό το πλαίσιο η Wave αποτελεί πλέον ένα ανεκτίμητο εργαλείο για την ενημέρωση των στελεχών του μάρκετινγκ σχετικά με τις τάσεις στα social media και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Πηγή: techit.gr

Άπιαστο όνειρο είναι πια για τους Έλληνες οι χριστουγεννιάτικες αποδράσεις στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, καθώς το κόστος δυο διανυκτερεύσεων ξεπερνά σε περιπτώσεις τις απολαβές ενός ολόκληρου μήνα.
Αντίθετα, στην Αθήνα, το όνειρο του μεγιστάνα των Χριστουγέννων, είναι ακόμη «ζωντανό».
Συγκεκριμένα, η διαμονή για τις 24 και 25 Δεκέμβρη σε χλιδάτα αθηναϊκά ξενοδοχεία των πέντε αστέρων, κοντά στην Ακρόπολη, κυμαίνεται στα 160 – 190 ευρώ.
Στον αντίποδα, για την αιώνια πόλη του φωτός, φαίνεται ότι οι Έλληνες δεν καταφέρνουν να φτάσουν πλέον ούτε στο αεροδρόμιο. Η διήμερη διαμονή των Χριστουγέννων, σε ξενοδοχεία κοντά στον Πύργο του Άιφελ, αρχίζει από 500 ευρώ και ξεπερνά τα 780 ευρώ.
Στο Βερολίνο, όπου το πιο δημοφιλές αξιοθέατο είναι η πλατεία Αλεξάντερ, με τον Τηλεοπτικό Πύργο και το Ρολόι του Κόσμου, οι χρεώσεις ξεπερνούν τα 550 ευρώ. Συγκεκριμένα, στα ξενοδοχεία των πέντε αστέρων, κοντά στην πλατεία, για παραμονή και ανήμερα Χριστουγέννων, ο επισκέπτης θα χρειαστεί από 180 ευρώ έως και 570.
Πανάκριβη είναι η θέα του Μπιγκ Μπεν τα Χριστούγεννα, καθώς τα λονδρέζικα πεντάστερα ξενοδοχεία, χρεώνουν διήμερη διαμονή από αρχίζει από τα 400 ευρώ και φτάνει το αστρονομικό 3.750!
Ακόμη και στην μαστιζόμενη από την κρίση Μαδρίτη, το χλιδάτο ρεβεγιόν κοστίζει ακριβά. Τα ξενοδοχεία των πέντε αστέρων που βρίσκονται κοντά στο φημισμένο μουσείο Prado, όπου στεγάζεται η Γκουέρνικα του Πικάσσο, χρεώνουν τη διαμονή για τις 24 και 25 Δεκεμβρίου από 270 έως 590 ευρώ.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!