Η Ιαπωνική social εφαρμογή Line, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών και ανάλυσης αγοράς App Annie, αναδείχτηκε η πιο κερδοφόρα για το 2013 παγκοσμίως, για τα apps εκτός της κατηγορίας των παιχνιδιών.
Η Line επίσης βρέθηκε στην έκτη θέση των δημοφιλέστερων εφαρμογών με τα περισσότερα downloads στον κόσμο εκτός των games.
Σύμφωνα με την ανάλυση της App Annie, η Ιαπωνία ξεπέρασε τις ΗΠΑ όσον αφορά στα κέρδη από mobile apps, τα οποία ως επί το πλείστον προέρχονται από games, κάτι που σημαίνει πως η Ιαπωνική αγορά βοήθησε πολύ την εγχώρια εφαρμογή ώστε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση των κερδών παγκοσμίως.
Το δημοφιλές messaging app αποτελεί παράλληλα και μία social πλατφόρμα και κατάφερε να γίνει ιδιαίτερα κερδοφόρο από πωλήσεις stickers, games, και in-app συναλλαγές.
Η App Annie αντλεί στοιχεία από το Google Play και το App Store, κάτι που σημαίνει πως η αγορά της Κίνας παραμένει επί της ουσίας εκτός των στατιστικών όσον αφορά στα Android Apps, αφού στο Google Play υπάρχει πολύ περιορισμένη πρόσβαση.