Τη νέα του έκδοση κυκλοφόρησε τη Δευτέρα το ελληνικό παιχνίδι γνώσεων, Mind the Buzz, της Boomar (http://www.boomar.gr/) - ανεξάρτητου δημιουργικού στούντιο με έδρα στην Αθήνα.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ολικό επανασχεδιασμό της εφαρμογής, νέες ερωτήσεις, νέα παράσημα, και όλο το περιεχόμενο διαθέσιμο τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα. Στις έντεκα κατηγορίες γνώσεων, προστέθηκε και η νέα κατηγορία «Mission: Impossible», που περιλαμβάνει μόνο δύσκολες ερωτήσεις για τους hardcore παίκτες.
Μετά την επιτυχία της εφαρμογής στο ελληνικό App Store, η ομάδα πίσω από το Mind the Buzz αποφάσισε να επενδύσει στην προσαρμογή του παιχνιδιού για την κυκλοφορία του και σε αγγλόφωνες χώρες.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό που χαρακτηρίζει την παγκόσμια αγορά, ένα από τα στοιχεία που κάνουν το Mind the Buzz να διαφέρει είναι τα Wikipedia λήμματα που προσφέρει για κάθε μια από τις ερωτήσεις του, δίνοντας στο παιχνίδι μια ξεχωριστή εκπαιδευτική διάσταση. Επίσης το Mind the Buzz δεν περιορίζεται σε online χρήση, αφού μπορεί κανείς να παίζει και χωρίς σύνδεση στο internet, απολαμβάνοντας όλα τα οφέλη της εφαρμογής.
Όπως δήλωσε στο naftemporiki.gr η Χριστίνα Σιγάλα, ιδρύτρια της Boomar, o ανταγωνισμός στη διεθνή αγορά είναι σκληρός, αλλά τα πλεονεκτήματα που διαθέτει το Mind the Buzz μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
«Υπάρχουν πολλά trivia games στην παγκόσμια αγορά, αλλά λίγα είναι εκείνα που είναι σχεδιασμένα σωστά, ποιοτικά και με ενδιαφέρον περιεχόμενο. Η κατηγορία των trivia games είναι πολύ αναπτυσσόμενη με δεκάδες εκατομμύρια χρήστες να επιλέγουν παιχνίδια γνώσεων για την ψυχαγωγία τους.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Mind the Buzz σε σχέση με τον παγκόσμιο ανταγωνισμό είναι ότι μπορεί κανείς να παίξει τόσο online όσο και offline.
Έτσι, ενώ παίζει ο χρήστης, μπορεί μετά από κάποια ερώτηση, να πατήσει το αντίστοιχο λήμμα της Wikipedia είτε για να επιβεβαιώσει την ορθότητα της ερώτησης, είτε για να μάθει περισσότερα για το θέμα. Ένα άλλο στοιχείο που θεωρούμε ότι κάνει το Mind the Buzz αρκετά αρεστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ότι δεν ζητάμε καθόλου signup.
Τα περισσότερα παιχνίδια αυτού του είδους ζητούν με κάποιον τρόπο τα στοιχεία του παίκτη και ξέρουμε πόσο ενοχλητικό είναι αυτό για κάποιους. Θεωρούμε πολύ σημαντικό, ειδικά σε εφαρμογές παιχνιδιών, να διατηρείται η ανωνυμία του χρήστη».
Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το Mind the Buzz είναι ο δυνάμει «παρεΐστικος» χαρακτήρας του: «Υπάρχουν πολλές εφαρμογές που σου επιτρέπουν να παίξεις με άλλους παίκτες ανά τον κόσμο, αλλά αυτό δεν μειώνει την απομόνωση του παίκτη. Εμείς θέλαμε να ενισχύσουμε την αίσθηση της παρέας, όπως γινόταν παλιότερα που μαζευόμασταν τα Σάββατα σε ένα σπίτι, χωριζόμασταν σε ομάδες και παίζαμε Trivial Pursuit.
Έτσι, δημιουργήσαμε το Group mode, με το οποίο η παρέα χωρίζεται σε παίκτες ή ομάδες, διαλέγει avatars και ξεκινάνε μια ομαδική αναμέτρηση γνώσεων στις αγαπημένες τους κατηγορίες» σημειώνει η κα Σιγάλα, προσθέτοντας ότι έχει υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα όσον αφορά στις ερωτήσεις: «έχουμε έξι content editors που έχουν γράψει τις ερωτήσεις εξ αρχής, δεν τις πήραμε έτοιμες από κάπου αλλού. Επίσης, οι ερωτήσεις επικυρώνονται διπλά από διαφορετικούς editors και στη συνέχεια μεταφράζονται και προσαρμόζονται ανάλογα για τα δεδομένα άλλων αγορών».
Η Lite έκδοση του Mind the Buzz είναι επίσης ανανεωμένη και διαθέσιμη δωρεάν στο App Store, προσφέροντας τρεις ολοκληρωμένες κατηγορίες γνώσεων – Κινηματογράφο, Αθλητικά και Ιστορία. Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για συσκευές iPhone, iPad and iPod touch, ενώ απαιτείται λειτουργικό IOS 6.0 ή νεότερο.
Σχετικά με το αν υπάρχουν σχέδια για τη μεταφορά του σε άλλες πλατφόρμες, η κα Σιγάλα αναφέρει ότι υπάρχουν, ωστόσο μέχρι τώρα το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό: «Είχαμε σκοπό να κυκλοφορήσουμε την έκδοση για Android, αλλά δεν το κάναμε επειδή δεν ήμασταν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Είναι στα άμεσα πλάνα μας να βγάλουμε την Android έκδοση το συντομότερο, καθώς πρόκειται για τεράστια αγορά. Το ίδιο ισχύει και για τα Windows, σε δεύτερο στάδιο».
Η ανεργία που έχει μαστίσει τη χώρα μας έχει εν μέρει θετικές επιπτώσεις, γιατί βγάζει τον Έλληνα από τη βολή του στάνταρ μισθού, ωθώντας τον να αναζητήσει νέες λύσεις. Αυτό βγάζει μια κινητικότητα που δεν θα προέκυπτε εάν ήταν απλά υπάλληλος σε μια εταιρεία.
Κάπως έτσι λειτούργησε και για εμάς στη Boomar. Ήμασταν όλοι σε μεγάλες εταιρείες, αλλά δεν είχαμε χρόνο να κάνουμε δικά μας πράγματα. Αποφασίσαμε μόνοι μας να φύγουμε από εκεί που ήμασταν με μεγάλο ρίσκο για να κάνουμε αυτό που μας εξέφραζε και τελικά μας βγήκε σίγουρα σε καλό. Ενδεικτικά, ετοιμάζουμε άλλες δύο δικές μας εφαρμογές και έχουμε ήδη δημιουργήσει άλλες τέσσερις εφαρμογές για πελάτες».
Συνοπτικά τα χαρακτηριστικά του Mind the Buzz:
· Πάνω από 12.000 ερωτήσεις σε τρία επίπεδα δυσκολίας.
· 12 κατηγορίες γνώσεων: Επιστήμη, Κινηματογράφος, Γεωγραφία, Αθλητικά, Ιστορία, Τεχνολογία, Μουσική, Ζώα & Φυτά, Lifestyle, Total Buzz, Mission: Impossible
· Solo & Group παιχνίδι.
· Online & Offline παιχνίδι.
· Wikipedia λήμμα μετά από κάθε ερώτηση.
· 39 μοναδικά παράσημα
· Προφίλ χρήστη με υψηλότερα σκορ, παράσημα και στατιστικά.
· Ρυθμίσεις παιχνιδιού για μουσική, ήχους, ειδοποιήσεις και γλώσσα.
· Κατάταξη παικτών με τα καλύτερα σκορ και ξεχωριστή κατάταξη για τους Facebook φίλους.
· Πρόσκληση φίλων μέσω Email, SMS και Facebook.
· Ανανέωση περιεχομένου online (χωρίς αναβάθμιση από το App Store).
· Διαθέσιμο στα Ελληνικά και στα Αγγλικά (στην ίδια εφαρμογή).
Το Mind the Buzz είναι διαθέσιμο στο App Store στην τιμή των 0,89 ευρώ. (App Store Link: https://itunes.apple.com/en/app/mind-the-buzz/id575291020?mt=8 ). Επίσης, η Lite έκδοση του είναι διαθέσιμη δωρεάν. (App Store Link: https://itunes.apple.com/en/app/mind-the-buzz-lite/id579393601?mt=8 )
naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου