Ο
χρόνος που πέρασε ήταν αρκετός και δημιούργησε αρκετούς προβληματισμούς
αλλά και αμφιβολίες για την εκτέλεση του έργου. Τα εργοτάξια όμως
έφεραν αρκετές ελπίδες για την έλευση του νέου μέσου.
Σημειώνουμε
πως η καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών αναπόφευκτα οδηγεί στην
ταυτόχρονη καθυστέρηση της ολοκλήρωσης τους έργου, η οποία είχε οριστεί
για τον Φεβρουάριο του 2015. Η ημερομηνία αυτή εγκαταλείπεται όμως οι
ελπίδες για ολοκλήρωση μέσα στο 2015 παραμένουν ζωντανές.
Τα δρομολόγια του Τραμ και η σύνδεση του με το μετρό
Η
επέκταση του Τραμ αφορά την κατασκευή μονής γραμμής που θα έχει
συνολικό μήκος 5,4 χλμ. Όσον αφορά την διαδρομή που θα ακολουθεί οι
πληροφορίες λένε πως θα ξεκινά από την προτελευταία στάση που βρίσκεται
απέναντι από το νοσοκομείο metropolitan και
θα συνεχίζει κατά μήκος έμπροσθεν του σταδίου «Γεώργιος Καραϊσκάκης»
όπου και θα καταλαμβάνει την τρίτη δεξιά λωρίδα. Έπειτα στο παρκάκι που
υπάρχει στην περιοχή το Τραμ θα πραγματοποιεί στροφή 180 μοιρών
προκειμένου να βρεθεί στις αρχές της Γρηγορίου Λαμπράκη. Στη συνέχεια θα
στρίβει στην Βασιλέως Γεωργίου και θα τερματίζει στην Ακτή Ποσειδώνος.
Στην πλατεία Ιπποδάμειας θα στρίβει χρησιμοποιώντας την Ομηρίδου
Σκυλίτση έτσι ώστε να φτάσει στο σημερινό τέρμα στο ΣΕΦ.
Ας δούμε όμως πως τα δύο μέσα, Τραμ και μετρό, θα συνδέονται μεταξύ τους προς εξυπηρέτηση όλων.
Η
επέκταση του τραμ θα συνδέεται με το μετρό στη στάση Δημοτικό Θέατρο,
επίσης στην Ακτή Ποσειδώνος θα βρίσκεται 100 μέτρα από τους σταθμούς των
γραμμών 1 και 3 και 150 μέτρα από τον σταθμό του προαστιακού. Τέλος, με
την προϋπόθεση της δημοπράτησης του έργου της υπογειοποίησης της
γραμμής 1 (Φάληρο – Πειραιάς) το τραμ θα συνδέεται με τον σταθμό Καμίνια
που θα κατασκευαστεί στη συμβολή Σκυλίτση και Ηρώων Πολυτεχνείου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου