Η προτίμηση που έχει κάποιος στον καφέ ή στο τσάι μπορεί να δείξει το
μισθό, αλλά τη δημοτικότητά στο χώρο εργασίας του, ακόμα και στοιχεία
για το χαρακτήρα του, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Έτσι λοιπόν προκύπτει ότι όσοι πίνουν καφέ είναι πιο πιθανόν να είναι σε ανώτερη θέση, να είναι άνθρωποι με επιχειρήματα και να τους αρέσει να ζουν στα άκρα. Σημειώνεται επίσης ότι τυγχάνουν περισσότερων αυξήσεων στη δουλειά τους και έχουν ετήσιο εισόδημα της τάξης των 34.490 λιρών το χρόνο – 2.160 περισσότερες λίρες από όσους πίνουν τσάι.
Η έρευνα που έγινε από το Zip HydroTap διαπίστωσε επίσης ότι τα υψηλά στελέχη είναι πιο πιθανό να προτιμούν τον καφέ, αλλά εκείνοι που πίνουν τσάι είναι η «ψυχή» του γραφείου. Στο 84% όσων προτιμούν το τσάι, τους αρέσει να εργάζονται σε ομάδες, ενώ το ποσοστό πέφτει στο 74% ανάμεσα σε εκείνους που διαλέγουν για να πιούν καφέ.
Λίγοι λάτρεις του καφέ αναφέρουν ότι είναι «πολύ αγχώδεις» – 10% σε σύγκριση με 12% όσων πίνουν τσάι – , ενώ φαίνεται να είναι και εκείνοι που φτάνουν με κάποια καθυστέρηση στη δουλειά τους.
Ο εκπρόσωπος της Zip, Nick Taylor δήλωσε: «Οι περισσότεροι εργαζόμενοι χρειάζονται ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ για να βγάλουν τη μέρα και οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να απαντήσουν αμέσως αν προτιμούν το τσάι ή τον καφέ. Γνωρίζουμε όλοι έναν συνάδελφο που αν δεν πιει καφέ δεν μπορεί να 'λειτουργήσει' και έναν άλλον που έχει αυστηρές απαιτήσεις για το πώς ετοιμάζει το ρόφημά του».
Είτε προτιμούν το τσάι είτε τον καφέ, οι περισσότεροι εργαζόμενοι καταναλώνουν περίπου τρία με τέσσερα ζεστά ροφήματα καθημερινά, αλλά οι λάτρεις του τσαγιού συνήθως συνδυάζουν την κατανάλωσή του με συνομιλία με τους γύρω τους και μία μικρή δόση κουτσομπολιού.
Ο μέσος εργαζόμενος κάνει μόνο ένα ζεστό ρόφημα για τους συναδέλφους του σε μια ημέρα και το 72% δήλωσε ότι χρειάζεται να πιει κάτι για να «ζωντανέψει» και να μείνει ξύπνιος.
Τέλος, όσοι πίνουν τσάι ντύνονται συνήθως πιο casual στο γραφείο, όπου φτάνουν με το αυτοκίνητό τους, ενώ οι οπαδοί του καφέ είναι πιο μοδάτοι, αλλά και νευρικοί και φαίνεται ότι χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Έτσι λοιπόν προκύπτει ότι όσοι πίνουν καφέ είναι πιο πιθανόν να είναι σε ανώτερη θέση, να είναι άνθρωποι με επιχειρήματα και να τους αρέσει να ζουν στα άκρα. Σημειώνεται επίσης ότι τυγχάνουν περισσότερων αυξήσεων στη δουλειά τους και έχουν ετήσιο εισόδημα της τάξης των 34.490 λιρών το χρόνο – 2.160 περισσότερες λίρες από όσους πίνουν τσάι.
Η έρευνα που έγινε από το Zip HydroTap διαπίστωσε επίσης ότι τα υψηλά στελέχη είναι πιο πιθανό να προτιμούν τον καφέ, αλλά εκείνοι που πίνουν τσάι είναι η «ψυχή» του γραφείου. Στο 84% όσων προτιμούν το τσάι, τους αρέσει να εργάζονται σε ομάδες, ενώ το ποσοστό πέφτει στο 74% ανάμεσα σε εκείνους που διαλέγουν για να πιούν καφέ.
Λίγοι λάτρεις του καφέ αναφέρουν ότι είναι «πολύ αγχώδεις» – 10% σε σύγκριση με 12% όσων πίνουν τσάι – , ενώ φαίνεται να είναι και εκείνοι που φτάνουν με κάποια καθυστέρηση στη δουλειά τους.
Ο εκπρόσωπος της Zip, Nick Taylor δήλωσε: «Οι περισσότεροι εργαζόμενοι χρειάζονται ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ για να βγάλουν τη μέρα και οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να απαντήσουν αμέσως αν προτιμούν το τσάι ή τον καφέ. Γνωρίζουμε όλοι έναν συνάδελφο που αν δεν πιει καφέ δεν μπορεί να 'λειτουργήσει' και έναν άλλον που έχει αυστηρές απαιτήσεις για το πώς ετοιμάζει το ρόφημά του».
Είτε προτιμούν το τσάι είτε τον καφέ, οι περισσότεροι εργαζόμενοι καταναλώνουν περίπου τρία με τέσσερα ζεστά ροφήματα καθημερινά, αλλά οι λάτρεις του τσαγιού συνήθως συνδυάζουν την κατανάλωσή του με συνομιλία με τους γύρω τους και μία μικρή δόση κουτσομπολιού.
Ο μέσος εργαζόμενος κάνει μόνο ένα ζεστό ρόφημα για τους συναδέλφους του σε μια ημέρα και το 72% δήλωσε ότι χρειάζεται να πιει κάτι για να «ζωντανέψει» και να μείνει ξύπνιος.
Τέλος, όσοι πίνουν τσάι ντύνονται συνήθως πιο casual στο γραφείο, όπου φτάνουν με το αυτοκίνητό τους, ενώ οι οπαδοί του καφέ είναι πιο μοδάτοι, αλλά και νευρικοί και φαίνεται ότι χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου