Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016


«Φραγή» στο facebook για τους εργαζομένους τους, εν ώρα εργασίας βάζει ο Δήμος Ρόδου! Προφανώς η Δημοτική Αρχή του νησιού επέλεξε να θέσει αυστηρούς περιορισμούς και να θέσει υπό …έλεγχο την νέα ψηφιακή επόχη, ώστε να μην …αποσπούνται οι δημοτικοί υπάλληλοι.
Η πρωτοβουλία του δήμου Ρόδου να «κόψει» το facebook θα του κοστίσει κάτι παραπάνω, αλλά φαίνεται ότι ο δήμαρχος έχει υπολογίσει ότι σε βάθος χρόνου το σύστημα θα βγάλει τα λεφτά του.
Όπως ανακοίνωσε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Σάββας Διακοσταματίου, αλλά και ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Πληροφορικής, κ. Μανίκαρος, όλες οι Υπηρεσίες, Διευθύνσεις και Τμήματα του δήμου θα ελέγχονται μέσω κεντρικού server.
Για το σκοπό αυτό, ο δήμος έχει προμηθευτεί εξοπλισμό, που περιλαμβάνει 80 Η/Υ, 22 πληκτρολόγια, 19 Η/Υ τύπου Β, ανάλογο αριθμό από οθόνες, 30 εκτυπωτές, 20 πολυμηχανήματα, 4 ειδικές τηλεοράσεις (για τηλεδιασκέψεις), 55 Tablets και ειδικά USB, με τα οποία θα λειτουργεί ο Δήμος Ρόδου με την «ηλεκτρονική υπογραφή».
Το συνολικό κόστος της επένδυσης σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές ανέρχεται στα 136.000 ευρώ.
«Από εδώ και στο εξής όλα θα λειτουργούν ψηφιακά, οι υπηρεσίες και οι διευθύνσεις, ενώ θα έχουν πρόσβαση οι υπάλληλοι που έχουν οριστεί γι αυτό. Με την αγορά του υλικού αυτού θα δοθεί πλέον η δυνατότητα στον Δήμο Ρόδου να αυξήσει τις ταχύτητες, να ενισχύσει την ασφάλεια των δεδομένων και να αλλάξει τα πάντα στην λειτουργία των υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα υπάρχει κεντρικός server που θα εγκατασταθεί στο Δημαρχείο, ώστε να ελέγχονται με αυτό τον τρόπο τόσο οι Διευθύνσεις όσο και οι Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες. Μας περιμένει πολλή δουλειά…», είπε ο κ. Διακοσταματίου.
Ο εκσυγχρονισμός των Υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου έχει ως στόχο να λειτουργήσει υποστηρικτικά ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αλλά και να βοηθήσει στην μείωση των δαπανών.
Όπως σημείωσε ο Αντιδήμαρχος, οι δέκα πρώην Δήμοι του νησιού είχαν προμηθευτεί Η/Υ πριν από δέκα χρόνια με συνέπεια να απαιτείται εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των προγραμμάτων.
Υπολογιστές θα αλλάξουν στην Οικονομική Υπηρεσία, την Τεχνική Υπηρεσία, την Πολεοδομία και άλλες Υπηρεσίες.
Κόβονται τα social media
Ο κ. Μανίκαρος, από την πλευρά του, είπε πως, «αυτό που πάμε να αλλάξουμε είναι όλο το στήσιμο του δικτύου του Δήμου Ρόδου σε ολόκληρο το νησί. Όλες οι Δημοτικές Ενότητες θα συνδέονται στον κεντρικό υπολογιστή και θα υπάρχει πλήρης καταγραφή όλων των κινήσεων των χρηστών μας. Έχω εντολή από τον κ. Δήμαρχο και από τον κ. Αντιδήμαρχο να περικόψω την πρόσβαση στα Social Media (Facebook, Twitter, Youtube κ.λπ.), ενώ προσπαθούμε να εκσυγχρονίσουμε τις Υπηρεσίες μας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».
Έμφαση δίνεται στην ανάγκη, από τώρα και στο εξής να υπάρχει πλήρης καταγραφή των χρηστών, αλλά και περικοπή δαπανών για εξοικονόμηση εξόδων.
Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα έχει ολοκληρωθεί στους επόμενους 4-5 μήνες, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής, ώστε να ελέγχονται τα πάντα και να δίνεται η δυνατότητα στους Προϊσταμένους και στους Διευθυντές να ελέγχουν τις υπηρεσίες και το προσωπικό τους, ανά πάσα στιγμή.
Το «μάτι του μεγάλου αδερφού» ανέλαβε δράση για τον έλεγχο της χρήσης των social media από τους δημοτικούς υπαλλήλους. Λέτε ο δήμος Ρόδου να βάλει ιδέες και σε άλλες κρατικές και δημοτικές υπηρεσίες…
aftodioikisi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!