Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016


Κάτι που μάθαμε καλά τα χρόνια της κρίσης είναι ότι οι αριθμοί συχνά δεν λένε όλη την αλήθεια. Ενα καλό παράδειγμα αυτής της άποψης είναι οι πωλήσεις της Audi στην Ελλάδα.

Η premium γερμανική μάρκα, αν και βρίσκεται στην τρίτη θέση της άτυπης κατάταξης των πωλήσεων των πολυτελών εταιρειών στην ελληνική αγορά, έχει να επιδείξει και επιτυχίες στον στίβο των πωλήσεων.

Αναλύοντας τα επίσημα στοιχεία του δεκαμήνου Ιανουαρίου -Οκτωβρίου κατέληξα στα εξής συμπεράσματα: Η Audi στις λιανικές πωλήσεις έφθασε τις 935 μονάδες. Αυτές οι πωλήσεις έχουν τη μεγαλύτερη αξία για δύο λόγους: Αφορούν τις πωλήσεις που προέρχονται από την απόφαση του υποψήφιου αγοραστή μετά την ολοκληρωμένη αξιολόγηση του αυτοκινήτου και δεν επηρεάζονται από τις ενέργειες και τις γενναίες εκπτώσεις των εταιρειών που διαχειρίζονται εταιρικούς στόλους και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

Εξασφαλίζουν υψηλά κέρδη στην εισαγωγική εταιρεία για να καλύψει τα έξοδα από τη δραστηριότητά της και να υποστηρίξει το δίκτυό της.

Οι ανταγωνιστές της Audi είχαν την εξής δραστηριότητα: Η πρώτη σε συνολικό όγκο πωλήσεων Mercedes έδωσε στη λιανική 1.062 αυτοκίνητα, η δεύτερη BMW 964 και η τέταρτη στην κατάταξη Volvo 412 αυτοκίνητα.

Η Audi, που εκπροσωπείται από την αμιγώς ελληνική εταιρεία Kosmocar, οπότε είναι περιορισμένες οι δυνατότητες εκπτώσεων και πρόσθετων παροχών στις εταιρείες διαχείρισης στόλων, κατέγραψε 1.405 εταιρικές πωλήσεις. Η Mercedes 2.371, η BMW 2.315, και η Volvo 768.

Συνολικά, στην πίτα των πολυτελών αυτοκινήτων, η Mercedes κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο με 3.433 μονάδες, η BMW είναι δεύτερη αφού έβαλε πινακίδες σε 3.279 ακριβά αυτοκίνητα, η Audi στην τρίτη θέση με 2.340 πωλήσεις και η Volvo στην τέταρτη θέση έχοντας διαθέσει 1.180 αυτοκίνητα.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!