Η
Facebook ξεκίνησε τις δοκιμές για δυνατότητα διαμόρφωσης του News Feed
από τον χρήστη με βάση τα ενδιαφέροντα του από τον περασμένο Οκτώβριο
και αποκαλύπονται screenshots της mobile έκδοσης που επιβεβαιώνουν τις
προθέσεις της εταιρείας για παρουσίαση πολλαπλών News Feed σε
διαφορετικές καρτέλες ανάλογα με το θέμα τους.
Όπως βλέπουμε από την εικόνα, ο χρήστης θα βλέπει το παραδοσιακό News Feed, αλλά με ένα swipe θα μεταφέρεται σε ξεχωριστές κατηγορίες (π.χ. Style, Travel, Headlines κλπ.), τις οποίες υποθέτουμε ότι θα μπορεί να ρυθμίσει ο καθένας ξεχωριστά.
Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει τη δοκιμή της λειτουργίας “Marketplace” στις ΗΠΑ, η οποία θα επιτρέπει στον χρήστη να μεταφέρεται σε eshops για απευθείας αγορά των προϊόντων που βλέπει σε διάφορες Facebook Pages.
ΠΗΓΗ: techgear.gr
Όπως βλέπουμε από την εικόνα, ο χρήστης θα βλέπει το παραδοσιακό News Feed, αλλά με ένα swipe θα μεταφέρεται σε ξεχωριστές κατηγορίες (π.χ. Style, Travel, Headlines κλπ.), τις οποίες υποθέτουμε ότι θα μπορεί να ρυθμίσει ο καθένας ξεχωριστά.
Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει τη δοκιμή της λειτουργίας “Marketplace” στις ΗΠΑ, η οποία θα επιτρέπει στον χρήστη να μεταφέρεται σε eshops για απευθείας αγορά των προϊόντων που βλέπει σε διάφορες Facebook Pages.
ΠΗΓΗ: techgear.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου