Παρασκευή 8 Μαΐου 2015


Εχουμε την τύχη να ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου. Οι περισσότεροι όμως κινούμαστε καθημερινά στο αστικό περιβάλλον που έχει πληγωθεί από τις δικές μας πράξεις και παραλείψεις.

Αντιμετωπίζουμε μποτιλιαρίσματα και όσοι οδηγούμε μικρά αυτοκίνητα, συνήθως ξεπερνάμε πιο εύκολα τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Ενα μοντέλο που συνδυάζει τις μικρές διαστάσεις με το στιλ και την πρακτικότητα είναι το Renault Twingo.

Σχετικά με το στιλ να τονίσω ότι η γαλλική φίρμα δημιούργησε ένα από τα ομορφότερα μικρά αυτοκίνητα. Ανταγωνίζεται ακόμη και το μοναδικό Fiat 500. Με μοναδική, χαρούμενη προσωπικότητα, το πεντάπορτο πλέον Twingo καταφέρνει μέσα σε μόλις 3,59 μέτρα μήκους να τα κάνει όλα. Συνδυάζει την ευρυχωρία και την ευελιξία με την πρακτικότητα.

Ο όρος της ευελιξίας στην κίνηση στους μποτιλιαρισμένους δρόμους απέκτησε νέα διάσταση. Εχει τον καλύτερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του, μόλις 8,6 μ. Στρίβει με χαρακτηριστική ευκολία και διευκολύνει αφάνταστα στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα.

Το μεγάλο εσωτερικό ύψος και η υψηλή θέση οδήγησης είναι δύο ακόμη πλεονεκτήματα που τα εκτιμάς από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το μεγάλο ύψος της καμπίνας μειώνει το αίσθημα κλειστοφοβίας και η υψηλή θέση εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο του δρόμου.

Είναι ευρύχωρο με έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους(188 - 219 λίτρα). Το εξελιγμένο σύστημα Side Wind Assist μειώνει τις συνέπειες από τα πλευρικά ρεύματα αέρα. Οι σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας σε πλήρη διάταξη για να κάνουν πιο διασκεδαστική την οδήγηση.

Να τονίσω τη νέα εφαρμογή πολυμέσων R&GO που μετατρέπει το smartphone σε συνοδηγό και το σύστημα πολυμέσων Renault R-Link με οθόνη αφής 7 ιντσών.

Δύο οικονομικά μοτέρ που συμβάλλουν στο χαμηλό κόστος χρήσης. Ο ισχυρότερος υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 900 κ.εκ. TCe ισχύος 90 ίππων, με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο, καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα/100 χλμ.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 ’’, τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ., χωρίς ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Αλλη οικονομικότερη επιλογή ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.0 SCe απόδοσης 70 ίππων με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο και μικρότερη κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χλμ.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 14,5’’, τελική ταχύτητα 151 χλμ./ώρα, εκπομπές CO2 95 γρ./χλμ., επίσης χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Από 9.490 ευρώ, με όφελος απόσυρσης. Πρόσθετη εγγύηση η TEOREN, μέλος του Ομίλου Β. Ν. Θεοχαράκης.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!