Οπως ανακοινώθηκε από το Facebook οι χρήστες του
ανέρχονται στα 1,3 δισεκατομμύρια
σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν τον Ιούνιο. Το 30% των
χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook αποκλειστικά από κάποια κινητή συσκευή
("έξυπνο" τηλέφωνο, ταμπλέτα κ.α.). Επίσης, το δίκτυο ανακοίνωσε
σημαντική αύξηση τόσο των διαφημιστικών εσόδων, όσο και των κερδών του,
γεγονός που χαροποίησε τους επενδυτές και οδήγησε σε άνοδο τις μετοχές
του στη Γουόλ Στριτ.
Κατά μέσο όρο, 829 εκατ. άνθρωποι (το
63% των συνολικών χρηστών) χρησιμοποιούσαν καθημερινά το Facebook τον
Ιούνιο, 19% περισσότεροι από τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, σύμφωνα με το
BBC. Οι χρήστες που χρησιμοποίησαν το δίκτυο τουλάχιστον μια φορά την
ημέρα από κινητή συσκευή, ήσαν 654 εκατ. τον περασμένο μήνα (αύξηση 14%
από τον Ιούνιο του 2013), ενώ συνολικά οι χρήστες μέσω (και) κινητής
συσκευής έφθασαν τα 1,07 δισεκατομμύρια.
Στο δεύτερο τρίμηνο Απριλίου - Ιουνίου
2014, το Facebook εμφάνισε κέρδη 791 εκατ. δολαρίων, υπερδιπλάσια από τα
333 εκατ. δολάρια που είχε στο περυσινό δεύτερο τρίμηνο (αύξηση 138%).
Ήταν μία οικονομική επίδοση αρκετά καλύτερη από ό,τι περίμεναν οι
αναλυτές της Γουόλ Στριτ - κάτι που συμβαίνει για πέμπτο συνεχόμενο
τρίμηνο.
Τα έσοδά του διαμορφώθηκαν σε 2,91
δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,81 δισ. δολ. στο περσινό αντίστοιχο
τρίμηνο, εμφανίζοντας θεαματική αύξηση 61%. Τα έσοδα αυτά σχεδόν στην
ολότητά τους αφορούσαν διαφημιστικά έσοδα, που έφθασαν τα 2,68
δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 67% έναντι του περυσινού δευτέρου
τριμήνου).
Ειδικότερα, τα έσοδα από διαφημίσεις σε
κινητές συσκευές ήσαν 1,66 δισεκατομμύρια δολάρια και αποτελούσαν πλέον
τα δύο τρίτα περίπου (το 62%) των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του
αμερικανικού δικτύου, έναντι ποσοστού 59% στο πρώτο τρίμηνο του 2014 και
41% στο δεύτερο τρίμηνο του 2013. Το γεγονός δείχνει ότι όλο και
περισσότεροι διαφημιζόμενοι προσελκύονται από τις δυνατότητες προβολής
στην «κινητή πλατφόρμα» του Facebook.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας
ερευνών eMarketer, το Facebook εισέπραξε το 2013 το 5,8% των συνολικών
παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του διαδικτύου, από 4,1% το 2012, ενώ
αναμένεται να φθάσει το 8% στο τέλος του τρέχοντος έτους.
«Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο. Η
κοινότητά μας συνέχισε να μεγαλώνει και διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες
μπροστά μας, καθώς διασυνδέουμε τον υπόλοιπο κόσμο», δήλωσε ο ιδρυτής
και διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Όπως είπε, ο μέσος Αμερικανός περνάει
πλέον 40 λεπτά την ημέρα στο Facebook, ενώ πρόσθεσε ότι τα επόμενα
χρόνια το δίκτυο θα επενδύσει σε νέες υπηρεσίες για τους χρήστες, μεταξύ
άλλων για την πραγματοποίηση οικονομικών συναλλαγών εν κινήσει, την
εικονική πραγματικότητα (γι' αυτό έγινε προ ημερών η εξαγορά της
εταιρείας Oculus VR αντί 2 δισ. δολ.) και τις αναζητήσεις, σε
ανταγωνισμό με τη Google, χωρίς όμως να αναμένεται άμεσα κάποια νέα πηγή
κέρδους.
Η μετοχή του Facebook έχει
υπερδιπλασιαστεί μέσα στο τελευταίο 12μηνο, ενώ από την αρχή του έτους
εμφανίζει αύξηση περίπου 30% και σήμερα η τιμή της κινείται κοντά στα 75
δολάρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου