Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Kαθαρός δήμος με ένα απλό τηλεφώνημα στο 15195. Αυτήν την πρωτοποριακή υπηρεσία προσφέρει ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη, δίνοντας τη δυνατότητα στους δημότες με μια απλή κλήση στη γραμμή Καθημερινότητας του πολίτη να βοηθήσουν στον αγώνα για ακόμη πιο καθαρή πόλη. Μάλιστα στη μάχη για καθαρή πόλη ρίχνονται δύο ακόμη ολοκαίνουργια απορριμματοφόρα που απέκτησε ο δήμος μας. Με το σύνθημα «Καθαρή πόλη! Εμένα με νοιάζει» βγαίνουν στους δρόμους για να ενισχύσουν τις δημοτικές υπηρεσίες καθαριότητας. Μέσα στους επόμενους μήνες οι υπηρεσίες καθαριότητας του δήμου μας θα αναβαθμισθούν ακόμη περισσότερο με την προμήθεια άλλων τεσσάρων απορριμματοφόρων και οχημάτων καθαριότητας, ενώ σε κεντρικά σημεία του δήμου θα εγκατασταθούν και υπόγειοι κάδοι για την εξυπηρέτηση του πολίτη, όλα με ευρωπαϊκά χρήματα άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ που πέτυχε ο δήμος μας.
Η γραμμή του πολίτη είναι απλή και απαιτεί ένα μόνο τηλεφώνημα στο 15195. Εκεί ο κάθε δημότης μπορεί να αναφέρει το πρόβλημα που έχει στον τομέα της καθαριότητας και του πρασίνου στη γειτονιά του. Για τον κάδο που χρειάζεται αντικατάσταση, για τη λάμπα στο δρόμο που χρειάζεται αλλαγή, για τα ογκώδη υλικά που έχει στο σπίτι του και θέλει να τα πετάξει, το αδέσποτο σκυλί της γειτονιάς που χρειάζεται φροντίδα και προστασία.
Αυτά είναι μερικά από τα καθημερινά ερωτήματα που καταγράφονται στο 15195, το πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό που λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία στο δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη. Δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να πουν το πρόβλημά τους και στο δήμο να το λύσει άμεσα.
Μετά την κλήση που κάνει ο δημότης ο δήμος αναλαμβάνει δράση. Το πρόβλημα καταγράφεται από το δήμο και στη συνέχεια διαβιβάζεται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία, ενώ ταυτόχρονα κοινοποιείται στις αντιδημαρχίες Καθαριότητας-Πρασίνου και Τεχνικών Υπηρεσιών. Η υπηρεσία αξιολογεί το πρόβλημα και το διεκπεραιώνει άμεσα. Στη συνέχεια ο δήμος επικοινωνεί με τον ίδιο τον πολίτη και επιβεβαιώνει αν η αρμόδια υπηρεσία ανταποκρίθηκε στο αίτημα και αν τελικά το πρόβλημα λύθηκε, κάτι που είναι μοναδικό για τη χώρα μας καθώς ο πολίτης μιλά καθημερινά και βαθμολογεί ο ίδιος τις υπηρεσίες του δήμου του!

http://www.thestival.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!