Πριν από λίγο καιρό είχαμε αναφερθεί για
την νέα υπηρεσία που ετοιμάζει η Amazon και με την οποία οι παραγγελίες
μας θα καταφθάνουν στην πόρτα μας με ελικοπτεράκια-ρομπότ τύπου drones.
Τώρα, μία νέα είδηση ήρθε στη δημοσιότητα μέσα από την Wall Street
Journal, σύμφωνα με την οποία η Amazon σχεδιάζει την ανάπτυξη ενός
συστήματος «προληπτικών αποστολών».
Στόχος της εταιρείας είναι να μετακινεί γεωγραφικά τα προϊόντα της, πακεταρισμένα κι έτοιμα για αποστολή. Βασιζόμενη στις προηγούμενες αναζητήσεις και αγορές που έχουν πραγματοποιήσει οι πελάτες της, καθώς και τις wish-lists όπως επίσης και το χρόνο που στέκεται ο cursor πάνω σε ένα προϊόν, εντοπίζοντάς τον σε πραγματικό χρόνο. Αυτό ουσιαστικά που κάνει είναι να διαβάζει το ιστορικό του browser μας και να παίρνει ιδέες από αυτό.
Να σημειωθεί ότι η Amazon ήδη μέσω αυτόματης διαδικασίας, στέλνει ενημερωτικά e-mail σχετικά με προσφορές που υπάρχουν σε προϊόντα -ίδια ή παρόμοια- με αυτά που έχει αναζητήσει ο χρήστης.
Λαμβάνοντας όλες τις παραπάνω πληροφορίες, στοχεύει στο μέλλον να μειώσει περισσότερο τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων της. Για να το πετύχει αυτό θα χρησιμοποιήσει μία προηγμένη ευρεσιτεχνία διαχείρισης εμπορευμάτων και αποστολών που κέρδισε πριν από λίγες ημέρες.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η μέθοδος «προληπτικής διάθεσης» θα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική σε περιπτώσεις πολυαναμενόμενων προϊόντων όπως βιβλία, τα οποία οι πελάτες της θα θέλουν να παραλάβουν την ίδια ημέρα κυκλοφορίας τους.
Η Amazon είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου και μια από τις πρώτες που βασίστηκε στο Διαδίκτυο γα την παροχή των υπηρεσιών της, με γνώμονα τις πραγματικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών.
Το σίγουρο είναι πως η εταιρία του Jeff Bezos συνεχίζει να προκαλεί αίσθηση με τις πρωτοποριακές της ιδέες.
echoes.gr
Στόχος της εταιρείας είναι να μετακινεί γεωγραφικά τα προϊόντα της, πακεταρισμένα κι έτοιμα για αποστολή. Βασιζόμενη στις προηγούμενες αναζητήσεις και αγορές που έχουν πραγματοποιήσει οι πελάτες της, καθώς και τις wish-lists όπως επίσης και το χρόνο που στέκεται ο cursor πάνω σε ένα προϊόν, εντοπίζοντάς τον σε πραγματικό χρόνο. Αυτό ουσιαστικά που κάνει είναι να διαβάζει το ιστορικό του browser μας και να παίρνει ιδέες από αυτό.
Να σημειωθεί ότι η Amazon ήδη μέσω αυτόματης διαδικασίας, στέλνει ενημερωτικά e-mail σχετικά με προσφορές που υπάρχουν σε προϊόντα -ίδια ή παρόμοια- με αυτά που έχει αναζητήσει ο χρήστης.
Λαμβάνοντας όλες τις παραπάνω πληροφορίες, στοχεύει στο μέλλον να μειώσει περισσότερο τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων της. Για να το πετύχει αυτό θα χρησιμοποιήσει μία προηγμένη ευρεσιτεχνία διαχείρισης εμπορευμάτων και αποστολών που κέρδισε πριν από λίγες ημέρες.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η μέθοδος «προληπτικής διάθεσης» θα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική σε περιπτώσεις πολυαναμενόμενων προϊόντων όπως βιβλία, τα οποία οι πελάτες της θα θέλουν να παραλάβουν την ίδια ημέρα κυκλοφορίας τους.
Η Amazon είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου και μια από τις πρώτες που βασίστηκε στο Διαδίκτυο γα την παροχή των υπηρεσιών της, με γνώμονα τις πραγματικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών.
Το σίγουρο είναι πως η εταιρία του Jeff Bezos συνεχίζει να προκαλεί αίσθηση με τις πρωτοποριακές της ιδέες.
echoes.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου