Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι εργαζόμενοι στον τομέα Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων
ενόψει του διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού που έχει δρομολογήσει ο
δήμος για την επισκευή και τη συντήρηση των οχημάτων της καθαριότητας.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός με τίτλο «Επισκευή και συντήρηση οχημάτων» αφορά τη συντήρηση και επισκευή 316 οχημάτων και μηχανημάτων για τρία χρόνια και το πλαφόν για το έργο έχει ορισθεί στα 24 εκατ. ευρώ, και την ερχόμενη Πέμπτη θα κατατεθούν οι προσφορές για το διαγωνισμό, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχουν επιδείξει μέχρι στιγμής ενδιαφέρον πέντε εταιρείες.
Οι εργαζόμενοι προανήγγειλαν τις κινητοποιήσεις τους την Πέμπτη κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου τέθηκε το θέμα, το οποίο είχε συζητηθεί – και υπερψηφισθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο- κατά τη διάρκεια δύο συνεδριάσεων τον περασμένο Μάρτιο που αφορούσαν η μια τους διαγωνισμούς που ξεκινά ο δήμος και η άλλη την προμήθεια ανταλλακτικών. Στη συνέχεια, σε δύο συνεδριάσεις τον περασμένο Απρίλιο, η Οικονομική Επιτροπή του δήμου είχε εγκρίνει τη δέσμευση πιστώσεων για το έργο.
Οι αντιρρήσεις της αντιπολίτευσης
Έντονες αντιρρήσεις για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού διατύπωσαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης, της Ανοιχτής Πόλης και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Ειδικότερα, εκ μέρους της Ανοιχτής Πόλης η Ε. Πορτάλιου επισήμανε οκτώ σημεία για τους λόγους διαφωνίας της παράταξης και ζήτησε να συζητηθεί εκ νέου το θέμα. Υποστήριξε ότι οι επιλογές της προηγούμενης, αλλά και της παρούσας δημοτικής αρχής οδηγούν «με μαθηματική ακρίβεια στη σταδιακή απαξίωση της αρμόδιας για τη συντήρηση των απορριμματοφόρων υπηρεσίας καθαριότητας και τελικά στη διάλυσή της και την ανάληψη του έργου εξ ολοκλήρου από ιδιώτες».
Εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης ο Ν. Σοφιανός υποστήριξε και αυτός ότι «με τον διαγωνισμό προωθείται περαιτέρω η ιδιωτικοποίηση της διεύθυνσης Καθαριότητας, καθώς περνά σε ιδιώτες η συντήρηση και η επισκευή των απορριμματοφόρων του δήμου μέχρι το 2017 με αρχικό ύψος σύμβασης τα 23,6 εκατ.». Ζήτησε να παγώσει η διαδικασία του διαγωνισμού και να ληφθούν υπόψη οι δυνατότητες που υπάρχουν με ενίσχυση σε μέσα και προσωπικό της διεύθυνσης Μηχανολογικού «ώστε να γίνεται εκεί η συντήρηση των οχημάτων του δήμου, περιφρουρώντας τα χρήματα του λαού και διασφαλίζοντας και τη δουλειά των εργαζομένων του δήμου».
Ο Π. Κωνσταντίνου (ΑΝΤΑΡΣΥΑ) καταλόγισε κι αυτός «ξεπούλημα» στους ιδιώτες και συστηματική απαξίωση της διεύθυνσης Καθαριότητας.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης», της «Ανοιχτής Πόλης» και του «ΑΝΤΑΡΣΥΑ» ζήτησαν να γίνει ψηφοφορία επί του θέματος, κάτι που αρνήθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων με συνέπεια οξείες αντιδράσεις από την πλευρά των δημοτικών συμβούλων, αλλά και των εκπροσώπων των εργαζομένων της ΕΕΔΑ (Ένωση Εργατο-υπαλλήλων Δήμου Αθηναίων) και της ΠΟΠ-ΟΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης).
http://www.aftodioikisi.gr
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός με τίτλο «Επισκευή και συντήρηση οχημάτων» αφορά τη συντήρηση και επισκευή 316 οχημάτων και μηχανημάτων για τρία χρόνια και το πλαφόν για το έργο έχει ορισθεί στα 24 εκατ. ευρώ, και την ερχόμενη Πέμπτη θα κατατεθούν οι προσφορές για το διαγωνισμό, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχουν επιδείξει μέχρι στιγμής ενδιαφέρον πέντε εταιρείες.
Οι εργαζόμενοι προανήγγειλαν τις κινητοποιήσεις τους την Πέμπτη κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου τέθηκε το θέμα, το οποίο είχε συζητηθεί – και υπερψηφισθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο- κατά τη διάρκεια δύο συνεδριάσεων τον περασμένο Μάρτιο που αφορούσαν η μια τους διαγωνισμούς που ξεκινά ο δήμος και η άλλη την προμήθεια ανταλλακτικών. Στη συνέχεια, σε δύο συνεδριάσεις τον περασμένο Απρίλιο, η Οικονομική Επιτροπή του δήμου είχε εγκρίνει τη δέσμευση πιστώσεων για το έργο.
Οι αντιρρήσεις της αντιπολίτευσης
Έντονες αντιρρήσεις για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού διατύπωσαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης, της Ανοιχτής Πόλης και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Ειδικότερα, εκ μέρους της Ανοιχτής Πόλης η Ε. Πορτάλιου επισήμανε οκτώ σημεία για τους λόγους διαφωνίας της παράταξης και ζήτησε να συζητηθεί εκ νέου το θέμα. Υποστήριξε ότι οι επιλογές της προηγούμενης, αλλά και της παρούσας δημοτικής αρχής οδηγούν «με μαθηματική ακρίβεια στη σταδιακή απαξίωση της αρμόδιας για τη συντήρηση των απορριμματοφόρων υπηρεσίας καθαριότητας και τελικά στη διάλυσή της και την ανάληψη του έργου εξ ολοκλήρου από ιδιώτες».
Εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης ο Ν. Σοφιανός υποστήριξε και αυτός ότι «με τον διαγωνισμό προωθείται περαιτέρω η ιδιωτικοποίηση της διεύθυνσης Καθαριότητας, καθώς περνά σε ιδιώτες η συντήρηση και η επισκευή των απορριμματοφόρων του δήμου μέχρι το 2017 με αρχικό ύψος σύμβασης τα 23,6 εκατ.». Ζήτησε να παγώσει η διαδικασία του διαγωνισμού και να ληφθούν υπόψη οι δυνατότητες που υπάρχουν με ενίσχυση σε μέσα και προσωπικό της διεύθυνσης Μηχανολογικού «ώστε να γίνεται εκεί η συντήρηση των οχημάτων του δήμου, περιφρουρώντας τα χρήματα του λαού και διασφαλίζοντας και τη δουλειά των εργαζομένων του δήμου».
Ο Π. Κωνσταντίνου (ΑΝΤΑΡΣΥΑ) καταλόγισε κι αυτός «ξεπούλημα» στους ιδιώτες και συστηματική απαξίωση της διεύθυνσης Καθαριότητας.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης», της «Ανοιχτής Πόλης» και του «ΑΝΤΑΡΣΥΑ» ζήτησαν να γίνει ψηφοφορία επί του θέματος, κάτι που αρνήθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων με συνέπεια οξείες αντιδράσεις από την πλευρά των δημοτικών συμβούλων, αλλά και των εκπροσώπων των εργαζομένων της ΕΕΔΑ (Ένωση Εργατο-υπαλλήλων Δήμου Αθηναίων) και της ΠΟΠ-ΟΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης).
http://www.aftodioikisi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου