Κρύος ιδρώτας λούζει τις τελευταίες ημέρες τους κατοίκους της Νέας
Υόρκης. Για την ακρίβεια εκείνους που είχαν την ατυχία να βρεθούν
μπροστά στο καροτσάκι που μεταφέρει το μωρό του Σατανά.
Αυτόν τον φρικιαστικό τρόπο σκαρφίστηκε μια διαφημιστική εταιρεία στην πόλη για να προωθήσει την ταινία τρόμου «Devil's due». Ενα καρότσι με ένα ανατριχιαστικό μωρό κόβει βόλτες και κοψοχολιάζει τους ανυποψίαστους περαστικούς.
Το εν λόγω βίντεο είναι δημιουργία της εταιρείας μάρκετινγκ «Thinkmodo», η οποία έχει άκρως δημιουργικές ιδέες. Μάλιστα, είχε «χακάρει» μέχρι και τις βιντεο-οθόνες της στην Times Square για να προωθήσει το θρίλερ «Limitless».
Οι ίδιο οι συντελεστές της φάρσας χαρακτηρίζουν το εγχείρημα ως ένα κοινωνικό πείραμα για να «δούμε πόσοι άνθρωποι θα έκαναν τον κόπο να κοιτάξουν ένα παρατημένο καρότσι».
Πάντως, οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες και στην πλειοψηφία τους άκρως εκκωφαντικές.
http://www.iefimerida.gr
Αυτόν τον φρικιαστικό τρόπο σκαρφίστηκε μια διαφημιστική εταιρεία στην πόλη για να προωθήσει την ταινία τρόμου «Devil's due». Ενα καρότσι με ένα ανατριχιαστικό μωρό κόβει βόλτες και κοψοχολιάζει τους ανυποψίαστους περαστικούς.
Το εν λόγω βίντεο είναι δημιουργία της εταιρείας μάρκετινγκ «Thinkmodo», η οποία έχει άκρως δημιουργικές ιδέες. Μάλιστα, είχε «χακάρει» μέχρι και τις βιντεο-οθόνες της στην Times Square για να προωθήσει το θρίλερ «Limitless».
Οι ίδιο οι συντελεστές της φάρσας χαρακτηρίζουν το εγχείρημα ως ένα κοινωνικό πείραμα για να «δούμε πόσοι άνθρωποι θα έκαναν τον κόπο να κοιτάξουν ένα παρατημένο καρότσι».
Πάντως, οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες και στην πλειοψηφία τους άκρως εκκωφαντικές.
http://www.iefimerida.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου