Τη Δευτέρα, το Twitter αποκάλυψε μέσω ανάρτησης στο επίσημο ιστολόγιό του το Live Shopping, μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της οποίας θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αγορές εντός εφαρμογής μέσω των ιστοτόπων λιανικού εμπορίου. Με την κίνηση αυτή, το Twitter καθίσταται ο τελευταίος κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης που κάνει το ντεμπούτο του στο αναδυόμενο σύμπαν των ηλεκτρονικών αγορών μέσω ζωντανής ροής περιεχομένου.
Το πρώτο event θα λάβει χώρα την Κυριακή στον λογαριασμό της Walmart στο Twitter και θα αφορά "ένα 30λεπτο σόου αγορών ηλεκτρονικών προϊόντων, οικιακών ειδών, ρούχων, εποχιακών ειδών, με καλεσμένους έκπληξη και πολλά ακόμη”, και με παρουσιαστή τον τραγουδιστή Jason Derulo.
Οι χρήστες του Twitter θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω μιας "καρτέλας αγορών" κατά τη διάρκεια της ζωντανής ροής περιεχομένου, ενώ ένα "banner προς αγορά" προϊόντων θα παίζει το άνω μέρος της οθόνης όπου θα διαφημίζονται τα προς πώληση αγαθά.
Το Twitter ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδιά του να εισέλθει στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τον περασμένο Μάρτιο και άρχισε να τρέχει πιλοτικά προφίλ αγορών στην πλατφόρμα του τον Ιούλιο.
Με την κίνηση αυτή, το Twitter ακολουθεί την Meta, το TikTok και το YouTube στην προσπάθειά τους να επαναλάβουν στις ΗΠΑ την επιτυχία που είχαν οι ζωντανές εμπειρίες ηλεκτρονικών αγορών στην Κίνα. Σχεδόν τα 2/3 των Κινέζων καταναλωτών προέβησαν σε ηλεκτρονικές αγορές μέσω ζωντανής ροής πέρυσι, πραγματοποιώντας αγορές συνολικής αξίας 7,5 δισ. δολαρίων κατά τη διάρκεια ενός και μόνο 30λεπτου σόου αγορών της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών Taobao Live.
Η αγορά "ζωντανών ηλεκτρονικών αγορών” στην Κίνα πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 171 δισ. δολαρίων πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία McKinsey.
Η McKinsey εκτιμά μάλιστα ότι το 10% έως και 20% των συνολικών ηλεκτρονικών πωλήσεων θα μπορούσε να λαμβάνει χώρα μέσω ζωντανής ροής έως το 2026.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου