Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

 

Ο 35χρονος Νέιθαν Μιντς, ένας 35χρονος πατέρας από την Οξφόρδη, έχει γίνει viral τις τελευταίες μέρες λόγω της ομοιότητας του με τον Μπραντ Πιτ.

Το παράπονό του; Ότι είναι δύσκολο να βγει σε ραντεβού καθώς οι γυναίκες έχουν εμμονή με τον Μπραντ.

Ο Μιντς είναι πατέρας δύο παιδιών και σε συνέντευξή του αποκάλυψε ότι άρχισε να εργάζεται ως σωσίας του ηθοποιού πριν από τρία χρόνια, αφού πολλοί άνθρωποι έκαναν σχόλια για την ομοιότητά τους. «Μου είπαν για πρώτη φορά όταν ήμουν 20 ετών ότι έμοιαζα με τον Μπραντ Πιτ και αυτό συνεχίστηκε για περίπου 10 χρόνια, αλλά πάντα γελούσα όταν το άκουγα», περιέγραψε.

“Κάποιοι λένε ότι πρέπει να έχουμε κάποια συγγένεια ή ότι η μητέρα μου απλά είχε κάποια μυστική σχέση με τον Μπραντ» πρόσθεσε. «Πολλοί μου ζητούν να βγάλουμε φωτογραφία ή αποφασίζουν να τραβήξουν κρυφά μία με το κινητό τους» υπογράμμισε.

Αν και του πήρε χρόνια να καταλάβει πώς μπορεί να έχει κάποιο κέρδος από την ομοιότητά του με τον ηθοποιό. “Δεν σκέφτηκα ότι μπορώ να κάνω κάτι σχετικό, αλλά όπου πήγαινα το άκουγα. Τελικά έστειλα φωτογραφίες μου σε τέσσερα διαφορετικά πρακτορεία για σωσίες και όλα ήθελαν να συνεργαστούμε» σημείωσε ο 35χρονος.

Ο Μιντς έχει συνεργαστεί και με την διάσημη σωσία της Αντζελίνας Τζολί, Ντόριαν Ρόουζ. Τα έσοδά του είναι από 350 δολάρια έως 690 δολάρια ανά εμφάνιση. Το μόνο δύσκολο σημείο είναι η… αγάπη. «Δεν έχω πολλές επιτυχίες με τις γυναίκες. Κάποιες από αυτές δεν πιστεύουν πόσο πολύ μοιάζω με τον Μπραντ Πιτ, άλλες με κατηγορούν ότι το εκμεταλλεύομαι. Τα διαδικτυακά ραντεβού είναι δύσκολα, γιατί ζητούν να με δουν σε βίντεο, γιατί πιστεύουν ότι χρησιμοποιώ ψεύτικη φωτογραφία» είπε χαρακτηριστικά.

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!