Κυριακή 3 Μαΐου 2020


Η πανδημία του νέου κορωνοϊού έχει αναστατώσει όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, ανάμεσα σε αυτούς και  τις δραστηριότητες στον κόσμο της μόδας. Επιδείξεις συλλογών έχουν αναβληθεί και Εβδομάδες Μόδας έχουν ακυρωθεί ή διοργανώνονται ψηφιακά.
Καθώς οι εταιρείες αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν το ασταθές τοπίο και να σχεδιάσουν μελλοντικές επιδείξεις, ο γαλλικός οίκος Saint Laurent πήρε θέση, αποσυρόμενος εξ ολοκλήρου από το συμβατικό ημερολόγιο μόδας.
Με δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε και στα social media από τον επικεφαλής σχεδιαστή του Οίκου, Άντονι Βακαρέλο, ο Saint Laurent, που ανήκει στον όμιλο Kering, ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι με επίδειξη της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, σε μία προσπάθεια προσαρμογής στην κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Έχοντας επίγνωση της τρέχουσας κατάστασης και των κυμάτων ριζικής αλλαγής, ο Saint Laurent αποφάσισε να αναλάβει τον έλεγχο του ρυθμού του και να αναμορφώσει το πρόγραμμά του» αναφέρεται στο δελτίο Τύπου.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!