Πέμπτη 7 Μαΐου 2020


Την επανέναρξη της Μπουντεσλίγκα εντός Μαΐου επιβεβαίωσε σύμφωνα με το euronews, ‘Ανγκελα Μέρκελ.
Η Μπουντεσλίγκα είναι το πρώτο από τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου που θα κάνουν σέντρα μετά την πανδημία στην Γηραιά Ήπειρο.
Μεταξύ των θεμάτων που ασχοληθήκαμε ήταν κι εκείνο επιχειρήσεων, οι οποίες κατά κάποιον τρόπο είναι χωρίς περιορισμούς, αλλά φυσικά και με τις πρόνοιες για την υγιεινή, εκεί όπου θα αυξηθεί η ανθρώπινη παρουσία και με τον αθλητισμό, όπως και την Μπουντεσλίγκα. Από το δεύτερο μισό του Μαΐου θα επιτραπεί να ξεκινήσει φυσικά με τους απιτούμενους ελέγχους.
Τα πρωταθλήματα σε Γαλλία, Βέλγιο κι Ολλανδία έχουν διακοπεί οριστικά προκαλώντας αρκετές αντιδράσεις κυρίως από συλλόγους, που θεώρησαν ότι θίγονται τα συμφέροντά τους.
Στην Ισπανία υπάρχει εκκρεμότητα με την διαφορά ανάμεσα σε Μπαρτσελόνα και Ρεάλ μόλις σε 2 βαθμούς και 11 αγωνιστικές να απομένουν. Η La Liga ίσως ξεκινήσει στα τέλη του μήνα ή αρχές Ιουνίου.
Στην Ιταλία ξεκίνησαν οι ατομικές προπονήσεις ποδοσφαιριστών και ίσως απ΄ τις 18 να επιτραπούν κι οι ομαδικές με στόχο επανέναρξη τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου.
Τελευταίο Σαββατοκύριακου του Μαΐου ξεκινά η αγωνιστική δράση και στην Πορτογαλία ενώ στην Αγγλία η Πρέμιερ Λιγκ το βασικό ζήτημα αυτή την στιγμή είναι αν θα δεχθούν οι ομάδες να παίξουν σε ουδέτερα γήπεδα και στην συνέχεια πότε και πως θα γίνει η επανέναρξη.
Δείτε το βίντεο εδώ.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!