Παρασκευή 15 Μαΐου 2020


Η Άννα Διαμαντοπούλου είναι το πρόσωπο που προτείνει το Διοικητικό Συμβούλιο της Coca‑Cola HBC για την αντικατάσταση του μέλους του ΔΣ κ. John Sechi, ο οποίος σκοπεύει να παραιτηθεί από αυτό έχοντας συμπληρώσει εξαετή θητεία.
Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, το ΔΣ προτείνει να εκλεγεί στη θέση του ως νέο μέλος του ΔΣ και νέο μέλος της Επιτροπής Αμοιβών η κ. Άννα Διαμαντοπούλου, με ισχύ που ξεκινά αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας.
Επισημαίνεται ακόμη ότι η κ. Διαμαντοπούλου δεν έχει συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Coca‑Cola HBC.
Η Γενική Συνέλευση θα κληθεί επίσης να αποφασίσει τη διανομή μερίσματος 0,62 ευρώ ανά μετοχή, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά στις 13 Φεβρουαρίου 2020. Το συνολικό προς διανομή ποσό θα ανέλθει σε 300.000.000 ελβετικά φράγκα. Η δε καταβολή του μερίσματος αναμένεται να γίνει στις 28 Ιουλίου στους μετόχους της εταιρείας, όπως αναγράφονται στο μετοχολόγιο στις 3 Ιουλίου 2020.
Η Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020, με τους περιορισμούς που ισχύουν λόγω πανδημίας.
Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε η aftodioikisi.gr, η κ. Διαμαντοποπούλου  που είχε εκφράσει επιθυμία να ενταχθεί και στην πρώτη κυβέρνηση Μητσοτάκη, φαίνεται ότι και πάλι θα παραμείνει εκτός νυμφώνος. Κι αυτό γιατί αφενός υπάρχουν έντονες εσωκομματικές αντιδράσεις και αφετέρου η κεντροαριστερή διεύρυνση. στην παρούσα φάση, δεν χωράει και τρίτο πρόσωπο πλήν των κυρίων Μόσιαλου και Μανιάτη.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!