Παρασκευή 8 Μαΐου 2020


Τι πληροφορίες που είχε δημοσιεύσει η aftodioikisi.gr για άρση των περιορισμών για μετακινήσεις εκτός νομού στις 18 Μαΐου, επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς. «Οι μετακινήσεις στην ηπειρωτική χώρα, αν όλα πάνε καλά, θα ξεκινήσουν στις 18 Μαΐου», είπε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε: «Για τα νησιά οι αποφάσεις θα ληφθούν αργότερα».
Νωρίτερα ο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατά τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, είχε προαναγγείλει ότι οι κυβερνητικές ανακοινώσεις για την άρση απαγόρευσης μετακίνησης εκτός περιφερειακής ενότητας θα πραγματοποιηθούν την Δευτέρα 11/5.  Συγκεκριμένα, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό τόνισε ότι: «Είναι ένα ζήτημα για το οποίο αποφάσεις θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα. Ξέρετε ότι έχουμε καταργήσει τη χρήση του εντύπου και του sms για τις μετακινήσεις από τις 4 Μαΐου. Οι αποφάσεις θα ξεδιπλωθούν και για άλλους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας  τη Δευτέρα 11 του μηνός. Θα αξιολογήσουμε την κατάσταση και θα δούμε πως θα επιτραπεί και η μετακίνηση εκτός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας.  Μέσα σ’ αυτό συμπεριλαμβάνονται και τα νησιά, χωρίς να σημαίνει ότι θα είναι ταυτόχρονη η απελευθέρωση και προς τα δύο μέρη. Αλλά, θα αναμένετε τις τελικές αποφάσεις της Κυβέρνησης την επόμενη εβδομάδα. οι σχετικές ανακοινώσεις για το θέμα αυτό θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα, ωστόσο αυτές πιθανότατα δεν θα περιλαμβάνουν και τις μετακινήσεις προς τα νησιά».
Υπενθυμίζεται, ότι, όπως έχει γράψει η ιστοσελίδα, για τα νησιά η άρση των περιορισμών μετακινείται μάλλον για τον Ιούνιο (σ.σ. να σημειωθεί ότι η αργία του Αγίου Πνεύματος είναι φέτος στις 8 Ιουνίου).
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!