Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

mageiritsa

Πάσχα σε καραντίνα, γίνεται. Πάσχα χωρίς μαγειρίτσα, όμως, δεν γίνεται.

Κάποιοι την απεχθάνονται, άλλοι την λατρεύουν. Ο λόγος για την μαγειρίτσα, που είτε την απολαμβάνουμε, είτε όχι, έχει τη δική της θέση στο αναστάσιμο τραπέζι. Κι επειδή φέτος το Πάσχα το σκηνικό θα είναι πολύ διαφορετικό λόγω καραντίνας, η σταθερά της μαγειρίτσας θα μας βοηθήσει να νιώσουμε και να γευτούμε όσο το δυνατόν περισσότερο την Ανάσταση, όπως την ξέρουμε.
Η σούπα αυτή, η οποία περιλαμβάνει εντόσθια, συκωταριά και πνευμόνια αρνιού, αβγά, κρεμμύδια, άνηθο, ρύζι και ελαιόλαδο, έρχεται πάντα ως «φάρμακο» μετά την Ανάσταση και αποτελεί την πρώτη επαφή μας με το κρέας μετά τη νηστεία. Ωστόσο, αν και σούπα, δεν αποτελεί ένα ελαφρύ γεύμα.
Η μαγειρίτσα είναι πλούσια σε χοληστερίνη, αποδίδει περισσότερες από 500 θερμίδες και τα λιπαρά της ξεπερνούν τα 35 γραμμάρια ανά μερίδα. Προσοχή, λοιπόν, χρειάζεται στην ποσότητα που θα καταναλώσετε, καθώς μπορεί να σας βαρύνει και να σας προκαλέσει πεπτικές διαταραχές που θα επιβαρύνουν τον ύπνο σας. Καλό, λοιπόν, θα ήταν να τη συνδυάσετε με σαλάτα, ώστε να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε.
Από την άλλη, το φρέσκο κρεμμυδάκι και ο άνηθος χαρίζουν φυτικές ίνες στο γεύμα σας, βιταμίνη C, μαγγάνιο και κάλιο, ενώ το ελαιόλαδο σας προσφέρει τα μονοακόρεστα λιπαρά του που μειώνουν την ολική και την κακή LDL χοληστερίνη.
Για να δώσετε μια πιο υγιεινή χροιά σε αυτή την ιδιόμορφη και «βαριά» σούπα, προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα ασπράδια των αυγών κι όχι και τους κρόκους στην προετοιμασία της, μειώνοντας τα επίπεδα χοληστερόλης της και παραμείνετε στη μια μερίδα, χωρίς ψωμί.
Αν θέλετε να τη συνοδέψετε με λίγο κρασί, ένα Μοσχοφίλερο, ένα φρέσκο Chardonnay ή ένα δροσιστικό Sauvignon Blanc θα αποτελέσουν ιδανικό ταίρι.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!