Μπορεί μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες από όλο τον κόσμο να επενδύουν στον τομέα των αυτόνομων οχημάτων, ωστόσο είναι πολλοί αυτοί που εκφράζουν προβληματισμούς σχετικά με το τι θα σημαίνει αυτό από άποψης θέσεων εργασίας- και η ινδική κυβέρνηση ανήκει σε αυτό το «στρατόπεδο».
Ο υπουργός Μεταφορών της χώρας, Νιτίν Γκαντκαρί, είπε ότι η ινδική κυβέρνηση «δεν θα επιτρέψει τεχνολογίες οι οποίες συνεπάγονται απώλεια θέσεων εργασίας», προσθέτοντας ότι η Ινδία χρειάζεται να προσλάβει ακόμα 22.000 επαγγελματίες οδηγούς, οπότε και θα δημιουργήσει 100 κέντρα εκπαίδευσης για να καλύψει αυτές τις ανάγκες.
Όπως σημειώνει το BBC,στην περίπτωση της Ινδίας οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης θα αντιμετώπιζαν ούτως ή άλλως δυσκολίες, λόγω της κατάστασης του οδικού δικτύου και της πολύ μεγάλης κίνησης.
Σύμφωνα με τους Hindustan Times, ο Γκαντκαρί είπε πως «δεν θα επιτρέψουμε αυτόνομα οχήματα στην Ινδία. Είμαι ξεκάθαρος σε αυτό. Σε μια χώρα που έχεις ανεργία, δεν μπορείς να έχεις μια τεχνολογία που καταλήγει να στερεί θέσεις εργασίας».
Παρόλα αυτά, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αλλαγής πολιτικής στο μέλλον: «Ίσως μετά από μερικά χρόνια να μην είμαστε σε θέση να την αγνοήσουμε, αλλά αυτή τη στιγμή δεν θα έπρεπε να το επιτρέψουμε» πρόσθεσε.
Μεταξύ των εταιρειών που επενδύουν στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης είναι η Google, η BMW, η Tesla, η Audi και η Uber, και δοκιμές πραγματοποιούνται σε χώρες ανά τον κόσμο.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου