Ο Ντάστιν Χόφμαν, ένα από τα πιο στιβαρά κεφάλαια της κινηματογραφικής βιομηχανίας, βραβευμένος με δύο Όσκαρ («Κράμερ εναντίον Κράμερ», «Ο Άνθρωπος της Βροχής») και καλλιτεχνικά ανήσυχος εδώ και πέντε δεκαετίες, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την κατάσταση παγκοσμίως.
«Νομίζω ότι σήμερα, η τηλεόραση είναι στην καλύτερη φάση που έχει βρεθεί ποτέ και ο κινηματογράφος στη χειρότερη - τουλάχιστον για τα 50 χρόνια που δουλεύω, έπιασε το ναδίρ», δήλωσε σε συνέντευξή του στην αγγλική εφημερίδα The Independent.
Σύμφωνα με τον Χόφμαν τα κινηματογραφικά προβλήματα φαίνεται να προκύπτουν από τις αυξανόμενες οικονομικές απαιτήσεις στους σκηνοθέτες να ολοκληρώσουν τις ταινίες τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα, κατάσταση που δεν προϋπήρχε όταν ο Χόφμαν ξεκινούσε την καριέρα του.
«Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι μπορεί να γίνει καλή δουλειά για το μικρό ποσό χρημάτων που τους διαθέτουν», πρόσθεσε. « Γυρίσαμε τότε τον «Πρωτάρη» και η ταινία έμεινε κλασική. Είχε ένα υπέροχο σενάριο για το οποίο ξοδεύτηκαν τρία χρόνια και έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη με ένα υπέροχο καστ και συνεργείο, αλλά ήταν μια μικρή ταινία, τέσσερις τοίχοι και ηθοποιοί. Και όμως ήταν 100 ημέρες γυρισμάτων».
Μετά το σκηνοθετικό του ντεμπούτο το 2012 με το «Κουαρτέτο», τη βρετανική κωμωδία με τους Μάγκι Σμιθ και Μπίλι Κόνελι, ο Χόφμαν ανέφερε ότι δεν είχε βρει κάποια ιδέα που να τον ιντριγκάρει δημιουργικά.
«Ελέγχω τα σχέδια που μου προτείνουν, αλλά δεν λαμβάνω πολλά που να αφορούν στη σκηνοθεσία», και συνεχίζει επικριτικά τονίζοντας δίκαια πως «δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το αν είσαι καλός ή όχι, αλλά με το αν οι ταινίες σου βγάζουν χρήματα ή όχι».
ΠΗΓΗ: cinemag.gr
«Νομίζω ότι σήμερα, η τηλεόραση είναι στην καλύτερη φάση που έχει βρεθεί ποτέ και ο κινηματογράφος στη χειρότερη - τουλάχιστον για τα 50 χρόνια που δουλεύω, έπιασε το ναδίρ», δήλωσε σε συνέντευξή του στην αγγλική εφημερίδα The Independent.
Σύμφωνα με τον Χόφμαν τα κινηματογραφικά προβλήματα φαίνεται να προκύπτουν από τις αυξανόμενες οικονομικές απαιτήσεις στους σκηνοθέτες να ολοκληρώσουν τις ταινίες τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα, κατάσταση που δεν προϋπήρχε όταν ο Χόφμαν ξεκινούσε την καριέρα του.
«Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι μπορεί να γίνει καλή δουλειά για το μικρό ποσό χρημάτων που τους διαθέτουν», πρόσθεσε. « Γυρίσαμε τότε τον «Πρωτάρη» και η ταινία έμεινε κλασική. Είχε ένα υπέροχο σενάριο για το οποίο ξοδεύτηκαν τρία χρόνια και έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη με ένα υπέροχο καστ και συνεργείο, αλλά ήταν μια μικρή ταινία, τέσσερις τοίχοι και ηθοποιοί. Και όμως ήταν 100 ημέρες γυρισμάτων».
Μετά το σκηνοθετικό του ντεμπούτο το 2012 με το «Κουαρτέτο», τη βρετανική κωμωδία με τους Μάγκι Σμιθ και Μπίλι Κόνελι, ο Χόφμαν ανέφερε ότι δεν είχε βρει κάποια ιδέα που να τον ιντριγκάρει δημιουργικά.
«Ελέγχω τα σχέδια που μου προτείνουν, αλλά δεν λαμβάνω πολλά που να αφορούν στη σκηνοθεσία», και συνεχίζει επικριτικά τονίζοντας δίκαια πως «δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το αν είσαι καλός ή όχι, αλλά με το αν οι ταινίες σου βγάζουν χρήματα ή όχι».
ΠΗΓΗ: cinemag.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου