H ιδέα του Beer Academy γεννήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του
’90 από τον κ. Ιωάννη Αδάμη.Η ιδέα του να δημιουργηθεί μια μπυραρία στα
ευρωπαϊκά πρότυπα έφερε ένα πολύμηνο ταξίδι στην Ευρώπη για τη συλλογή
γεύσεων και γνώσεων.
Το ταξίδι έφερε το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος το 1992 και σήμερα, τα Beer Academy είναι μια αλυσίδα με 14 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Η αλυσίδα επεκτείνεται μέσω franchising. Θα σας ενδιέφερε πόσο κοστίζει το να αποκτήσετε τη δική σας επώνυμη μπυραρία; Ιδού όλα τα στοιχεία…
Το ιστορικό
Το ιστορικό της μπυραρίας έτσι όπως περιγράφεται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, έχει ως εξής:
Το 1992 ο κος Ιωάννης Σ. Αδάμης αποφασίζει να ανοίξει το πρώτο του εστιατόριο “Beer Academy”. Μία μπυραρία με ευρωπαϊκό αέρα, στην καρδιά της πρωτεύουσας! Συνοδευμένος από μια οργανωμένη ομάδα πραγματοποίησε ένα πολύμηνο ταξίδι στην Ευρώπη με ένα και μοναδικό στόχο, να γνωρίσουν τα πάντα γύρω από την μπύρα και τις γεύσεις που την συνοδεύουν ώστε να δημιουργήσουν την πρώτη αυθεντική μπυραρία στην Ελλάδα. Επιστρέφουν με ένα container γεμάτο με εκατοντάδες άγνωστες μπύρες, με περίεργα μπουκάλια, πρωτόγνωρες και ξεχωριστές συνταγές, ποτήρια και σκεύη μοναδικού σχήματος. Έτσι παίρνει σάρκα και οστά το πρώτο Beer Academy Restaurant στην Στουρνάρη. Το εστιατόριο δημιούργησε νέα δεδομένα στον τρόπο εξόδου των Ελλήνων, τους έμαθε ότι οι μπύρες δεν είναι μόνο ξανθές και είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν σε πάνω από 300 είδη. Το «Βeer Αcademy» κατάφερε να εδραιωθεί στις συνειδήσεις των καταναλωτών και να δημιουργήσει μια ολόκληρη φιλοσοφία γύρω από την μπύρα, έγινε συνώνυμο της καλής μπύρας, του καλού φαγητού (κότσι, οσομπούκο, αχνιστά μύδια, λουκάνικα, κ.ά.) και της καλής παρέας, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια πολύ καλή επιχειρηματική πρόταση.
Ποιο είναι όμως το περιεχόμενο αυτής της οικονομικής πρότασης;
Η εξειδικευμένη στο franchise ιστοσελίδα franchise market δίνει όλα τα οικονομικά δεδομένα τα οποία έχουν ως εξής:
1. Μέσο κόστος επένδυσης: 150.000 ευρώ
2. Ελάχιστη έκταση χώρου: 300 τετραγωνικά
3. Διαρκή δικαιώματα: 700 ευρώ τον μήνα
4. Διαφημιστική συμμετοχή: δεν υπάρχει
5. Ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό: ένα άτομο
6. Διάρκεια σύμβασης: 15 έτη
7. Απαραίτητη προηγούμενη εμπειρία συνεργάτη / επενδυτή στον κλάδο: όχι
8. Απαραίτητη ενασχόληση συνεργάτη / επενδυτή στο σημείο: Όχι
http://www.fpress.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου