Η Google αυτή τη στιγμή έχει μερίδιο στις αναζητήσεις, 75% στις ΗΠΑ και 90% στην Ευρώπη και κάθε αλλαγή που αποφασίζει παίζει σημαντικό ρόλο στην αγορά του Διαδικτύου.
Στις 21 Απριλίου σύμφωνα με το Search Engine Land η Google σκοπεύει να αλλάξει τον αλγόριθμο στη μηχανή αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμός φέρνει αλλαγές όσον αφορά τα αποτελέσματα αναζήτησης από mobile συσκευές. Η Google θέλει να κάνει την αναζήτηση από κινητά και tablets καλύτερη και σε αυτό θα έχουν προτεραιότητα στο λανσάρισμα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όσα sites είναι βελτιστοποιημένα για πρόσβαση από mobile συσκευές.
Από το περασμένο καλοκαίρι η Google διέθεσε μια ενημέρωση στα αποτελέσματα αναζήτησης της που προειδοποιεί τους χρήστες αν ένα site είναι βελτιστοποιημένο για smartphones.
Από τον Νοέμβριο του 2014, σε ορισμένα υπήρχε μία σήμανση ότι το site που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι "mobile-friendly",ωστόσο με το επερχόμενο update, αυτή η σήμανση θα αντικατασταθεί με μία νέα.
Μπορεί τα sites που έχουν mobile version να εμφανίζονται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, ωστόσο, όσα δε διαθέτουν mobile version δεν θα έχουν κάποια "ποινή" όσον αφορά τη σειρά εμφάνισής τους σε μία αναζήτηση από υπολογιστή.
Οι αλλαγές στον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης της Google κάθε φορά είναι σημαντικές, καθώς η εταιρεία δίχνει την κατεύθυνση για ένα "σωστό" site. Πως πρέπει να κατασκευαστεί ένα site από τεχνικής άποψης, αλλά και από θέμα περιεχομένου, ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Πηγή: e-pcmag.gr
Στις 21 Απριλίου σύμφωνα με το Search Engine Land η Google σκοπεύει να αλλάξει τον αλγόριθμο στη μηχανή αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμός φέρνει αλλαγές όσον αφορά τα αποτελέσματα αναζήτησης από mobile συσκευές. Η Google θέλει να κάνει την αναζήτηση από κινητά και tablets καλύτερη και σε αυτό θα έχουν προτεραιότητα στο λανσάρισμα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όσα sites είναι βελτιστοποιημένα για πρόσβαση από mobile συσκευές.
Από το περασμένο καλοκαίρι η Google διέθεσε μια ενημέρωση στα αποτελέσματα αναζήτησης της που προειδοποιεί τους χρήστες αν ένα site είναι βελτιστοποιημένο για smartphones.
Από τον Νοέμβριο του 2014, σε ορισμένα υπήρχε μία σήμανση ότι το site που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι "mobile-friendly",ωστόσο με το επερχόμενο update, αυτή η σήμανση θα αντικατασταθεί με μία νέα.
Μπορεί τα sites που έχουν mobile version να εμφανίζονται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, ωστόσο, όσα δε διαθέτουν mobile version δεν θα έχουν κάποια "ποινή" όσον αφορά τη σειρά εμφάνισής τους σε μία αναζήτηση από υπολογιστή.
Οι αλλαγές στον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης της Google κάθε φορά είναι σημαντικές, καθώς η εταιρεία δίχνει την κατεύθυνση για ένα "σωστό" site. Πως πρέπει να κατασκευαστεί ένα site από τεχνικής άποψης, αλλά και από θέμα περιεχομένου, ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Πηγή: e-pcmag.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου