Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Ξεκινά την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου το νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ "Ακαδημία Πληροφορικής" για δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε ψηφιακές δεξιότητες.

Πιο αναλυτικά ο ΟΑΕΔ σε συνεργασία με τη Microsoft Hellas ανέπτυξε αυτό το πρόγραμμα ,το οποίο όσοι από τους εγγεγραμμένους ανέργους το επιθυμούν, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα ακόμη προσόν στην προσπάθειά τους για ένταξη στην αγορά εργασίας.

Όσοι άνεργοι ενδιαφέρονται θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα μέσω της Διαδυκτιακής πύλης του ΟΑΕΔ. Στα τέλη κάθε μήνα οι αιτούμενοι θα παραλαμβάνουν μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου, κατάλληλους κωδικούς ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τις εξής υπηρεσίες:

1. Παροχή ηλεκτρονικής εκπαίδευσης σε περισσότερα από 1.000 θέματα τεχνολογιών πληροφορικής, όπως λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές γραφείου, δίκτυα υπολογιστών, προγραμματισμός, συστήματα ERP και CRM, βάσεις δεδομένων κ.ο.κ. Ο εκπαιδευόμενος, μέσω ενός μοναδικού κωδικού, θα έχει πρόσβαση στα μαθήματα από οποιονδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, ενώ θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα download των μαθημάτων.

2. Παροχή δωρεάν διαδικτυακής υποδομής μέσω του Office 365 για την υποστήριξη της εκπαίδευσης:
a. Real-time εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας (Lync): Δυνατότητα e-learning με τη βοήθεια ενός «εξελιγμένου Skype», το οποίο θα επιτρέπει στους καθηγητές να διοργανώνουν online εκπαιδεύσεις μέσω video, εφαρμογών, ενώ παράλληλα οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να τους κάνουν σχόλια και ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.
b. Δυνατότητα εύκολης δημιουργίας portals μαθημάτων: μέσω της πλατφόρμας Sharepoint Online, οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν με απλό τρόπο online σελίδες εκπαιδευτικού υλικού τις οποίες στη συνέχεια θα μοιράζονται με τους εκπαιδευόμενους στο πλαίσιο των μαθημάτων.
c. Δυνατότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης email, με 50 GB αποθηκευτικό χώρο, ημερολόγιο και tasks.
Δυνατότητα web office: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης των web εκδόσεων Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Onenote καθώς και Project Server.

Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ.

http://www.fpress.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!