Κάθε φορά που κάποιος χρήστης του Facebook αποφασίζει να κρύψει μια
διαφήμιση από το χρονολόγιο, το κοινωνικό δίκτυο τον ρωτά για ποιο λόγο
προχώρησε σε αυτή την κίνηση.
Σκοπός του Facebook είναι να συλλέξει δεδομένα, ώστε να καθορίσει ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται σε κάθε χρήστη.
Συνεπώς, από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα τον ρωτά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή, έτσι ώστε να ρυθμίσει την εμφάνιση των διαφημίσεων στους χρήστες.
Βεβαίως, ο χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει...
Επίσης, το Facebook θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στους λόγους για τους οποίους οι συγκεκριμένοι χρήστες κάνουν απόκρυψη των διαφημίσεων, σε σχέση με εκείνους οι οποίοι ζητούν απλά να μην τις βλέπουν.
ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr
Σκοπός του Facebook είναι να συλλέξει δεδομένα, ώστε να καθορίσει ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται σε κάθε χρήστη.
Συνεπώς, από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να αποκρύψει μια διαφήμιση, το Facebook θα τον ρωτά το λόγο ο οποίος τον οδήγησε στην απόφαση αυτή, έτσι ώστε να ρυθμίσει την εμφάνιση των διαφημίσεων στους χρήστες.
Βεβαίως, ο χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει...
Επίσης, το Facebook θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στους λόγους για τους οποίους οι συγκεκριμένοι χρήστες κάνουν απόκρυψη των διαφημίσεων, σε σχέση με εκείνους οι οποίοι ζητούν απλά να μην τις βλέπουν.
ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου