Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Το να έχεις πολλούς φίλους στο Facebook μπορεί να αποτελεί για κάποιους ένα κοινωνικό status. Το Facebook τείνει να αποπροσανατολιστεί από το λόγο για τον οποία δημιουργήθηκε και καταλήγει να γίνει ένα μέσο προσωπικής προβολής και marketing.
Σύμφωνα με έρευνα των φοιτητών του πανεπιστημίου Γουίλμινγκτον της Βόρειας Καρολίνας, οι 5 πιο συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους οι χρήστες των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης αποφασίζουν να διακόψουν τη σχέση τους μ’ έναν «ηλεκτρονικό» τους φίλο (unsubscribe, ban κτλ.) είναι:
1. Όταν στο προφίλ μας διαφημίζουν συστηματικά εμπορικά προϊόντα. Άλλο είναι η αναφορά σε κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί και άλλο σε κάθε post να εκθειάζεις την κουζίνα και την εξυπηρέτηση του συγκεκριμένου μαγαζιού.
2. Όταν χρησιμοποιούν στο προφίλ μας προσβλητική γλώσσα, έστω και για τρίτους, ακόμα κι αν έχουν δίκιο.
3. Όταν χρησιμοποιούν το Facebook μόνο για να γκρινιάζουν. Σίγουρα δεν είναι όλα τέλεια αλλά δεν μπορείς να ανοίγεις τον υπολογιστή σου και να βλέπεις-διαβάζεις παντού γκρίνια.
4. Όταν υπερβάλουν στον αριθμό των post και καταγράφουν τα πάντα. Έχει καταγραφεί ότι ο μέσος χρήστης του Facebook κάνει τρία post καθημερινά. Όσοι κάνουν πάνω από δέκα post χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος γίνονται κουραστικοί.
5. Όταν υπερηφανεύονται πολύ για τον εαυτό τους και τα επιτεύγματά τους. Ακόμα κι αν έχουν δίκιο, είναι καλύτερο να αφήσουν τους άλλους να μιλούν γι” αυτούς παρά να περιμένουν από τους άλλους να τους πουν μπράβο και να αρχίσουν τα ανούσια «like» με το παραμικρό και μάλιστα οι ίδιοι για τους εαυτούς τους
aftodioikisi.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!