Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Aκόμη και σε περίδο κρίσης οι Ελληνες αρνούνται να στερηθούν… το κaφεδάκι τους. Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε. το προϊόν, όντας άμεσα συνυφασμένο με την καθημερινή καταναλωτική κουλτούρα των Ελλήνων, αποδεικνύεται ανθεκτικό στην ύφεση και την υποχώρηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Η ραγδαία ανάπτυξη πολλών αλυσίδων έγινε τα τελευταία χρόνια μέσω francise…. δίνουν δηλαδή την δυνατότητα να ανοίξει κάποιος ένα κατάστημα με το brand τους, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη, μέσω προωθητικών ενεργειών και συνεχή εφοδιασμό με τα προϊόντα της εταιρίας. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει το fpress.gr, για να ανοίξεις μια επιχείρηση καφέ, από τις γνωστές του κλάδου χρειάζεται ένα καλό μπάτζετ. Ενδεικτικά:
- Η επένδυση για ένα Mikel σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία κυμαίνεται από 160.000 Ευρώ για μικρό κατάστημα, 250.000 με 280.000 Ευρώ για ένα μεσαίο και 350.000 Ευρώ για ένα μεγάλο. Τα Entry Fees που απαιτούνται είναι της τάξης των 50.000 Ευρώ. Τα royalties αφορούν στο 5% του κύκλου εργασιών και τα marketing fees στο 2%.
- Το Coffee Island προϋποθέτουνκατάστημα άνω των 30 τ.μ. και η αρχική επένδυση αφορά σε 14.000 Ευρώ για τη διαμόρφωση του χώρου, 18.000 Ευρώ για τον εξοπλισμό και 8.000 Ευρώ για το αρχικό εμπόρευμα. Τα Entry Fees είναι 15.000 Ευρώ, ενώ royalties και marketing fees δεν υπάρχουν.
Να σημειωθεί ότι εκτός από τα παραπάνω θα «επιβαρυνθείτε» και με το ελληνικό σύστημα γραφειοκρατίας.
Πάνω από 3.000 καφέ έχουν ανοίξει τελευταία στην Ελλάδα με τα 500 εξ’ αυτών να εδρεύουν στην Περιφέρεια της Αττικής.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!