Μπορεί η αγορά των καινούργιων μοτοσυκλετών να έχει κατακρημνιστεί τα τελευταία χρόνια, όμως η αντίστοιχη των μεταχειρισμένων, καλά κρατεί.
Περισσότερες από 100.000 μοτοσυκλέτες εκτιμάται ότι αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο την τελευταία τριετία. Ο λόγος είναι προφανώς η τιμή αγοράς σε συνδυασμό με τον υπερπληθυσμό που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία «προ κρίσης» χρόνια.
Ένα σημαντικό πρόβλημα στο θέμα αυτό είναι η κατάσταση της προς αγορά μοτοσυκλέτας. Μια μοτοσυκλέτα μπορεί να δείχνει άρτια και σε καλή κατάσταση, όμως είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς την πραγματική της κατάσταση και αν έχει δεχτεί επισκευή μετά από κάποια πτώση.
Μπορεί τα πλαστικά μέρη και όσα τμήματα έχουν τρωθεί (συνήθως μανέτες, εξάτμιση, τιμόνι κλπ) να έχουν αντικατασταθεί, όμως είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς αν το πλαίσιό της ή το ψαλίδι εξακολουθούν να είναι ίσια.
Ένα έστω και ελάχιστα στραβό πλαίσιο επηρεάζει την οδήγηση σε μια κλίμακα από την ελαφρά απόκλιση και δυσκολία στην ευθύγραμμη κίνηση ως την αδυναμία να κινηθεί ίσια και διαφορετική συμπεριφορά σε δεξιές και αριστερές στροφές. Αυτά επηρεάζουν την οδήγηση τόσο στη διάρκεια μία στροφής ακόμη περισσότερο όμως στο φρενάρισμα.
Για τον έλεγχο του πλαισίου χρειαζόταν ως τώρα μια χρονοβόρα και ανάλογα υψηλού κόστους διαδικασία. Η μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να λυθεί, να αποχωριστεί τον κινητήρα της και να μπει στην ειδική καλίμπρα ώστε να μετρηθεί με ακρίβεια. Ο χρόνος ξεπερνούσε τις 4 ημέρες και το κόστος τα 500 ευρώ. Ωστόσο όταν πρόκειται για αγορά και ακόμη περισσότερο για την ασφάλεια, αρκετοί μέλλοντες ιδιοκτήτες το επιζητούσαν.
Μια νέα μέθοδος μέτρησης του πλαισίου απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία και μειώνει το χρόνο της «εξέτασης» στα 20 λεπτά και το κόστος στα 20 ευρώ. Πρόκειται για μια συσκευή ακριβείας που τοποθετείται στη μοτοσυκλέτα και με τη χρήση ακτίνων λέιζερ μετρά με ακρίβεια χιλιοστού ενδεχόμενες αποκλίσεις και βλάβες στο πλαίσιο.
Εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, μικρή η μεγάλη, κάθε τύπου, ηλικίας και τύπου πλαισίου, καθώς χρησιμοποιεί τους τροχούς της για την μέτρηση τους -κατά πόσο βρίσκονται σε απόλυτη ευθεία μεταξύ τους.
Το σύστημα έχει εισαχθεί στην Ελλάδα από τα Καταστήματα Παπασταύρου Shops, που συνδυάζουν τον έλεγχο αυτό με ταυτόχρονο δωρεάν έλεγχο 32 ακόμη σημείων σε όλα τα μέρη της (κινητήρας, φρένα, διαρροές, μετάδοση κλπ) ώστε να γνωρίζει ο ενδιαφερόμενος την ακριβή κατάσταση της μοτοσυκλέτας που ενδιαφέρεται να αγοράσει.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε εδώ
news.gr
Περισσότερες από 100.000 μοτοσυκλέτες εκτιμάται ότι αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο την τελευταία τριετία. Ο λόγος είναι προφανώς η τιμή αγοράς σε συνδυασμό με τον υπερπληθυσμό που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία «προ κρίσης» χρόνια.
Ένα σημαντικό πρόβλημα στο θέμα αυτό είναι η κατάσταση της προς αγορά μοτοσυκλέτας. Μια μοτοσυκλέτα μπορεί να δείχνει άρτια και σε καλή κατάσταση, όμως είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς την πραγματική της κατάσταση και αν έχει δεχτεί επισκευή μετά από κάποια πτώση.
Μπορεί τα πλαστικά μέρη και όσα τμήματα έχουν τρωθεί (συνήθως μανέτες, εξάτμιση, τιμόνι κλπ) να έχουν αντικατασταθεί, όμως είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς αν το πλαίσιό της ή το ψαλίδι εξακολουθούν να είναι ίσια.
Ένα έστω και ελάχιστα στραβό πλαίσιο επηρεάζει την οδήγηση σε μια κλίμακα από την ελαφρά απόκλιση και δυσκολία στην ευθύγραμμη κίνηση ως την αδυναμία να κινηθεί ίσια και διαφορετική συμπεριφορά σε δεξιές και αριστερές στροφές. Αυτά επηρεάζουν την οδήγηση τόσο στη διάρκεια μία στροφής ακόμη περισσότερο όμως στο φρενάρισμα.
Για τον έλεγχο του πλαισίου χρειαζόταν ως τώρα μια χρονοβόρα και ανάλογα υψηλού κόστους διαδικασία. Η μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να λυθεί, να αποχωριστεί τον κινητήρα της και να μπει στην ειδική καλίμπρα ώστε να μετρηθεί με ακρίβεια. Ο χρόνος ξεπερνούσε τις 4 ημέρες και το κόστος τα 500 ευρώ. Ωστόσο όταν πρόκειται για αγορά και ακόμη περισσότερο για την ασφάλεια, αρκετοί μέλλοντες ιδιοκτήτες το επιζητούσαν.
Μια νέα μέθοδος μέτρησης του πλαισίου απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία και μειώνει το χρόνο της «εξέτασης» στα 20 λεπτά και το κόστος στα 20 ευρώ. Πρόκειται για μια συσκευή ακριβείας που τοποθετείται στη μοτοσυκλέτα και με τη χρήση ακτίνων λέιζερ μετρά με ακρίβεια χιλιοστού ενδεχόμενες αποκλίσεις και βλάβες στο πλαίσιο.
Εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, μικρή η μεγάλη, κάθε τύπου, ηλικίας και τύπου πλαισίου, καθώς χρησιμοποιεί τους τροχούς της για την μέτρηση τους -κατά πόσο βρίσκονται σε απόλυτη ευθεία μεταξύ τους.
Το σύστημα έχει εισαχθεί στην Ελλάδα από τα Καταστήματα Παπασταύρου Shops, που συνδυάζουν τον έλεγχο αυτό με ταυτόχρονο δωρεάν έλεγχο 32 ακόμη σημείων σε όλα τα μέρη της (κινητήρας, φρένα, διαρροές, μετάδοση κλπ) ώστε να γνωρίζει ο ενδιαφερόμενος την ακριβή κατάσταση της μοτοσυκλέτας που ενδιαφέρεται να αγοράσει.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε εδώ
news.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου