Μεγάλο "θόρυβο" προκάλεσε στην Ιταλία η πρωτοβουλία του Γάλλου φωτογράφου Ζεράλντ Μπρινό να φωτογραφήσει τα πασίγνωστα αγάλματα των “Πολεμιστών του Ριάτσε”, τα οποία εκτίθενται στο αρχαιολογικό μουσείο του Ρήγιου της Καλαβρίας, με “σύγχρονα, ιδιαίτερα ενδύματα”.
Τους φόρεσε ένα άσπρο πέπλο, ένα στρινγκ εσώρουχο και μια ροζ εσάρπα και αποφάσισε να αναρτήσει την φωτογράφηση στο διαδίκτυο. Η “φωτογραφική έφοδος” πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά οι εικόνες αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο μόλις την περασμένη εβδομάδα.
Ο ιταλικός τύπος κάνει λόγο για “πρόκληση”, η οποία είναι δύσκολο να καθοριστεί αν ξεπερνά ή όχι τα όρια της σύγχρονης τέχνης.
Ο Μπρινό, ο οποίος δηλώνει μαθητής του Άντι Γουόρχολ, εμπνευστή της pop art, θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτό στέλνει ένα δυνατό μήνυμα ανανέωσης και μάχεται τις προκαταλήψεις.
Η έφορος αρχαιοτήτων της Καλαβρίας, όμως, απαντά ότι “πρόκειται για σαφές ολίσθημα” και προσθέτει ότι ουδείς έδωσε ποτέ την απαιτούμενη επίσημη άδεια στο Γάλλο φωτογράφο.
Οι πολεμιστές του Ριάτσε, σύμφωνα με πολλούς αρχαιολόγους και ιστορικούς τέχνης, και ιδίως με τον Ιταλό Πάολο Μορένο, είναι έργο του Φειδία. Ανασύρθηκαν από το βυθό της θάλασσας, στα ανοιχτά του Ρήγιου της Καλαβρίας, τον Αύγουστο του 1972. Πρόσφατα, το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης αυτής της Κάτω Ιταλίας ήταν αντικείμενο δημόσιας συζήτησης και προβληματισμού στα μέσα ενημέρωσης της Ιταλίας, λόγω του χαμηλού αριθμού επισκεπτών του.
Η έφορος αρχαιοτήτων της περιοχής, ωστόσο, έκανε γνωστό σήμερα ότι τον Ιούλιο οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 16.000 και ότι παρατηρείται συνεχής ανοδική τάση.
Τους φόρεσε ένα άσπρο πέπλο, ένα στρινγκ εσώρουχο και μια ροζ εσάρπα και αποφάσισε να αναρτήσει την φωτογράφηση στο διαδίκτυο. Η “φωτογραφική έφοδος” πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά οι εικόνες αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο μόλις την περασμένη εβδομάδα.
Ο ιταλικός τύπος κάνει λόγο για “πρόκληση”, η οποία είναι δύσκολο να καθοριστεί αν ξεπερνά ή όχι τα όρια της σύγχρονης τέχνης.
Ο Μπρινό, ο οποίος δηλώνει μαθητής του Άντι Γουόρχολ, εμπνευστή της pop art, θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτό στέλνει ένα δυνατό μήνυμα ανανέωσης και μάχεται τις προκαταλήψεις.
Η έφορος αρχαιοτήτων της Καλαβρίας, όμως, απαντά ότι “πρόκειται για σαφές ολίσθημα” και προσθέτει ότι ουδείς έδωσε ποτέ την απαιτούμενη επίσημη άδεια στο Γάλλο φωτογράφο.
Οι πολεμιστές του Ριάτσε, σύμφωνα με πολλούς αρχαιολόγους και ιστορικούς τέχνης, και ιδίως με τον Ιταλό Πάολο Μορένο, είναι έργο του Φειδία. Ανασύρθηκαν από το βυθό της θάλασσας, στα ανοιχτά του Ρήγιου της Καλαβρίας, τον Αύγουστο του 1972. Πρόσφατα, το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης αυτής της Κάτω Ιταλίας ήταν αντικείμενο δημόσιας συζήτησης και προβληματισμού στα μέσα ενημέρωσης της Ιταλίας, λόγω του χαμηλού αριθμού επισκεπτών του.
Η έφορος αρχαιοτήτων της περιοχής, ωστόσο, έκανε γνωστό σήμερα ότι τον Ιούλιο οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 16.000 και ότι παρατηρείται συνεχής ανοδική τάση.
news.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου